ik snap het ook allemaal hoop ook echt dat het voor me raak is deze maand we zijn nu al bijna een jaar bezig en iedereen om je heen raakt zwanger en dat doet zoveel pijn soms maar wat mij ook al op viel en klingel ook de meiden die zwanger raakte waren net in de 1ste 2de en 3de ronde
Wat is nu precies je bedoeling met het sturen van die emoticons steeds jedid? Ik snap het niet... Zet ze anders op forum erbij, dan kan iedereen er wat mee.
@ Juud: allemaal zwangeren: limmeke en dizzy, gaby en debs hebben licht gekleurde streepjes op zwtest, klingel is wat verdrietig, lautje vand 2 solgesprekken en voor beide ronde verder. Bowen is naar fotografiecursus, cin neemt de baan niet... vergeet vast nog wat...
Hallo! Lim = zwanger Gaby en Debs zijn aan het goochelen met testen. Jolan's ei is op komst Geen ongis en geen eieren verder geloof ik?
eeej juud nou een opdate dat word een flinke limmeke is zwanger debs en ik een hele vage 2de streep dizzy is zwanger jedidjah ook nog steeds een hoge temperatuur euh dit doe ik ff snel uit me hoofd sorry als ik iemand vergeten ben
meiden niet allemaal zo depri doen... we hebben elkaars 06 nummers, we hebben een verboden forum, we hebben dit gedeelte... Ik stel voor dat we even allemaal een dansje op onze stoel gaan doen... Ik begin deze dans met het volgende... PS: ik heb het echt koud gaby... misschien moeten we even dicht tegen elkaar aanzitten...
oh ja! Sorry Dizzy Maar die had ook een supermooie posi test Verder is JD aan het spammen, volgens mij wordt ze een beetje opstandig van al die zwangere dames
Ik val van mijn stoel en krijg hartkloppingen! Lim zwanger! YIPPIE! En Debs en Gaab zo goed als? WAUW! Wat een dag! Klingel en Lautje verdrietig? Dikke knuf meisjes, enne, jullie cyclus is nog niet voorbij he kanjers!
GEFELICITEERD! En voor de rest: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Want het lijkt te werken!
Goed he! Maar eh,volgens mij is Lautje heel vrolijk hoor! Allemaal carrierekansen en een vakantie MET klussen in het verschiet voor haar!