oooooowww meiden word ik net gebelt door de nicht van me vriend met : waar ben je ? ik zeg thuis hoezo pfff had ik vanaaf een make up party hahaha nou dat ben ik echt helemaal vergeten whahahha
Ik ben de laatste tijd sowieso nogal snel van de kaart... En beebje zit goed verstopt en beschremd in mijn buikje hoor
gelukkig dat het zo goed gaat en met je klachten ? en snap je kleine mannetje het al een beetje dat hij een broertje of zusje ga krijgen ?
Ik heb een beetje stress geloof ik. Het dringt net pas tot me door dat ik over 3 weken hartstikke werkloos ben.
werkeloos ? ik ben ook opzoek naar een nieuwe baan maar ik moet eerst een reintergratie bedrijf vinden
Hé wie is er hier bang voor weggaan? Wel potverdorie! :x Ik ben toch ook nog steeds hier? En zodra de hele bus roze is, al moeten we nog wat maandjes wachten (maar liefst z.s.m.) dan hebben we meteen een zwangerclubje! En daarna een mama-clubje. Die aprilmama's zijn namelijk nog steeds niet mijn types, hoe hard ik ook probeer. Augustusbus forever! Mama, mama-nog-een-keer, zwanger of zwanger-wens: iedereen is en blijft erbij. ZO!
Nou, met de klachten gaat het heeeeel goed, dus met mij heeeeeeel slecht... Maar ach, het schijnt tijdelijk te zijn... Nee, Siem is zich nog van niets bewust. Al heeft ie wel een nieuw woord in zijn vocabulaire: beebee. We weten niet waar het vandaan komt, maar hij zegt het de hele dag
Hai dames, Zo zeg, ik ga een weekendje weg en gelijk is de halve bus zwanger als ik het goed begrijp? Allereerst natuurlijk Limmeke super gefeliciteerd! Wat een mooi en leuk en super goed getimed-nieuws meid! En de andere dames willen nog niet gefeliciteerd worden maar hebben al wel streepjes gezien? Debs en Gaby? Stiekum toch alvast een beetje gefeliciteerd met de misschien-toch wel echte zwangerschap, wat super fijn zeg!! Zet m op tot NOD dan nog maar even. Zo dat was het weer, moet ff snel aan het werk! Sorry als ik iets mis, ik heb geen tijd gehad om terug te lezen. Edit: cin, wat is er met je baan?
hahaha maar klote dat je veel last heb van je klachten ! ja kinderen komen soms aan woorden dat je denk van ,hoe komen ze daar nou weer aan haha beebee zo noemen kleine kinderen mij ook die kunnen gaby niet uitspreken lijkt op baby
Nou zeg! Ben jij niet zwanger? Dan hoor je net als ik tot de minderheid hier! Heb je een leuk weekend gehad? Rome toch?