Drastisch? Wat is er drastisch? Dat ik straks baanloos ben? Ik ben hééél erg blij met m'n besluit. Ik heb het best naar m'n zin maar ik zie mezelf daar niet nog een tijd zitten dus ga ik lekker op zoek naar iets anders. Veronika: Welkom terug, hoe was je weekend weg?
Ik heb nog een reserve voor je! O zie dat je dat al had bedacht hahaha, Utrecht in de buurt? Bij de een wordt ik personeelsmedewerker dus kunnen we wel wat regelen!
Even tussendoor: Ga zo even op de site van de Jonge Gezinnenbeurs 2 kaarten bestellen. Gaan er nog mensen uit de bus?
Ik heb ook geen 06-nummers hoor, dus heb je altijd mij nog hihi... Dat andere forum moet je gewoon een keertje goed rondkijken, in principe werkt t hetzelfde als hier.. @ Juud: maar goed dat ik dan niet naar de april mama's ben gegaan haha... (zit in mei, terwijl ik 28 april ben uitgerekend.. ssttt!)
Hier ook geen 06-nummers. Maar ben en blijf altijd hier! Hmm, mei? Ik zal eens spieken daar, maar het zal wel niet op kunnen tegen deze bus!
Ja, snap der ook nix van... volgens mij ligt dat er aan dat ie niet NL is. Als je er eentje hebt uit NL lopen ze wel gelijk, heb je er eentje uit buitenland, zeg maar, loop ie 1 dag voor.. zou hem zo weer ff aanpassen hihi.. Maar wat leuk joh, dat jij ook de 28e bent uitgerekend!