ok ik probeer van appeltaart, pepernoten (ja die liggen hier alweer op mn werk) en stroopwafels af te blijven.
Ik heb een lekkere (hoop ik) marmercake in de oven staan die over 30 minuten klaar is Daar zit geen kaneel in
owww, wat lekker allemaal, zag de pepernoten ook al weer liggen in de winkel, ha ha @ Jedid, hoe doe je dat toch, bij mij vliegen ze er gewoon aan.....
hey chica's we hebben nu 2 clubjes over het nod augustus... maar ik klets gewoon hier ook even meeeee... NOur duurd lang he.. om schijtziek van te worden.. Jij wacht echt al veel te lang, echt klote voor je... en wij maar zeiken over onze late ongi..pff Hoop dat ze snel iets voor je kunnen doen.. dan maar een handje helpen want anders word het ook zo frusti allemaal..wat het nu waarschijnlijk al is. Jammer dat doktoren daar vaak zo naief over denken, ach mevrouw gaat u nog maar een jaartje oefenen!
@ Esmee81: dit gaat verder dan augustus... door alle tijden heen WELKOM @ Smallville & Bowen: erhm veel eten... heb alweer vijf krentenbollen op sinds het laatste bericht van mij... @ mezelf: heb een goede daad gedaan... Ik heb afstand genomen van zwangerenmeer.nl... zo waar kan ik nog meer van afstand nemen enzo...
das nou eens een leuke droom.... ik had gedroomd over een andere man... had net greys anatomy gekeken waar Dr. George O'Malley vreemd ging, ga ik er weer over dromen... voelde me schuldig dat ik wakker werd, erg he en heb juist de liefst man van de hele wereld (ja, jullie ook weet ik ) zou ik nooit doen
ah dat is mooi, begreep het al niet helemaal.. ben in het geheel een beetje verstrooit merk ik (zwanger?hahaha) pff en wat brengt jou hier jedidjah? wat kan ik uit jou banner opmaken?
Ja he, echt vervelend, jij ook al 8 dagen! Maar heb sinds gister eigenlijk mezelf totaal gekalmeerd, nu die afspraak nog zo ver weg is ga ik me niet de hele tijd gek zitten maken. Ik wacht nu gewoon af wat er komen gaat en zie het wel...wie weet als bij wonder toch nog zwanger misschien? [-o< Was gister toevallig bij Oprah een vrouw die maar geen kindjes kreeg, zag alleen even snel een kort stukje maar het bleef me echt bij. Oprah vroeg van wat doe je nu? En die vrouw: 'Afwachten, bij onvruchtbaarheid wordt er veel gewacht. "Vond 't zo sneu!
ja wel.. debsje was toch ongi geworden. ze had haarzelf verplaatst naar volgend ronde op maansteen lijst
Ja Nour, ik zit er ook totaaal niet mee, ik ben ook veel rustiger dan een jaar geleden (toen waren we ook bezig maar hebben even pauze ingelast omdat ik me helemaal gekmaakte) Ik let niet meer op mijn pijntjes of gekke dingen gaan ZOEKEN.. Pff die periode ben ik wel voorbij hoor.. Vorige week wel veel pijn in mijn onderbuik gehad en dat is vooral ongemakkelijk. En dan heb ik het over de gvd-waar-ligt-de-paracetamol-pijn en niet de voel-ik-nu-hier-een-steekje-of-niet pijn dus ik wacht het gewoon af. Het zal toch een keer komen toch? Anders ga ik over een week of twee toch even de HA bellen om ff een echotje te laten maken..maar tot die tijd zal er toch iets uit moeten komen dacht ik zo