haha zou je zien dat je het vandaag stik heet krijg . want bij mij is er ook geen touw aan vast te knopen , of ik heb het extreem koud of ik ben een kacheltje
whahaha die 2 liggen nog steeds op de kast ben eerst langs de dirx geweest en toen langs de kruidvat hahaha
goeiemorgen na een uitermate K nacht maar weer opgestaan. Vannacht me kapot gezweet, daardoor ijskoud gehad, kotsmisselijk etc.. Zal het griepje wel zijn dat eruit komt.. maar waardeloos zeg. @natjes: alweer geschaafde tepel? @gaby: zijn allemaal symptomen
Limm worden ook weleens zw-symptomen genoemd Hier weer last van tepel inderdaad..kon er niet eens door in slaap komen. Moest mijn hand erop drukken om pijn beetje weg te nemen, en ben zo ook in slaap gevallen... Is wel superirritant en vreemd dat het maar aan 1 kant is!
nou, griep is geen symptoom! is echt vervelend hoor.. ben kotsmisselijk, en dat is enige dat bij beide voorkomt. pff, dacht morgen ga ik werken, maar als ik me zo voel, wordt dat morgen helemaal nix.
hmmm kzie wel heb in elk geval even een mega downmoment! zou debs nog over test gestruikeld zijn vanmorgen?