Goedemorgen meiden! @ natjes: auww! Niet fijn! Maar je man zou het vast schattig hebben gevonden dat je zo in slaapt bent gevallen hihi.. werkze! @ gaby: Ik ben echt zo benieuwd! je maakt t zo spannend! werkze! @ lim: idd, luister nou eens een keertje naar jezelf! neem een voorbeeld aan mij.. @ naiobi: hoe is het met jou? @ all: meiden ik heb zo'n k*tnacht gehad en ik ben zoooo misselijk... bah! ik weet ondertussen gewoon dat dan de hele dag knudde is.. en heb me dus ziek gemeld! (jaja, wereldnieuws). Ik heb me echt nog nooit ziek gemeld, volgens mij... Baal der ook best wel van (weet dat er veel zieken zijn momenteel op t werk...) maargoed, tis ff niet anders.. toch!?
@remmar jah goed.. wel slecht geslapen! Hypotheekgesprek van gister ging ook goed, dus hopelijk snel terug naar Nijverdal * kwaaltjes vandaag.... -----> geen Niet fijn dat je zo misselijk bent...
*GILLLLLLLL* Goodmorning ja nog over test gestruikels...kruidvat wat een rotzooi is dat....geen streep te bekenen maar mijn eingen dipstick,.,,,,,gelukkig weer vaag streepie te zien hoest hier?
GILLLLLL Debs Kruidvat is geen rotzooi! ( althans niet bij mj hahaha) pfff.. hou de spanning er dus nog maar ff in! Maar die geeft dus helemaal geen streepje? ook niet gesloopt en tegen het licht gehouden? lol
heb nog geen tijd voor slopen gehad...moest ff stiekum op de wc doen en daarna snel in me tas geflikkert..hahah net lopende onderweg naar kantoor gekeken en zag op me dippie weer zo'n zelfde streep als gister maar op die kruidsvat zooi niks...als de boel hier weer weg is gak um ff in de sloop gooien ..maar 1 streep op 1 van de 2 testen is altijd beter dan geen enkele streep nu alleen nog een vette dikke dan ben ik helemaal blij en de onzekerheid van wel niet voorbij hahahah
geen flauw idee...staan geen afspraken in de agenda...dus uiterlijk half 5 is de laatste weg als ik pech heb
@ natjes, hopelijk je boob weer normaal, is niet fijn boobie pijn @ Gaby, mooie temp @ Limmetje, de kwaaltjes gaan nu echt goed beginnen in combi met griepje, wat zul je je yak voelen