ja nieuwe fabriek openen dus moet 10.00 buiten staan, met zijn alle verwelkomen etc ojeeee, we krijgen toch geen vlaggetjes ofzo....
Hmm... slecht slapen is altijd minder.... bah! wel een btje wakker vandaag dan? Terug naar Nijverdal?! Is dat de planning ja?! mis je het hier?! oeeh.. ssttt... ik kom ook uit Nijverdal.. Geen kwaaltjes!? hmm.. ook wel eens lekker, toch?! @ debs: jij weet t ook wel weer spannend te maken zeg! Ik ben zoooooooo benieuwd! @ small: bea op bezoek?! ooeeeeh.... spannend! je hebt toch wel je zondagse kleren aan getrokken he?!
Moggûh dames, check mijn tempje... hij is weer hoger... gil... volgens mijn tempje ben ik....:-$ Ben nu hard mijn huis aan het schoonmaken... owh ik heb echt een schoonmaak kick... whahaha je zou er bijna wat van denken... gil Hier nog een... @ limsel: owh heb je niet lekker geslapen... arme jij... dat is niet leuk knuf @ remmie: jij ook al... knuf... @ debs: er is altijd nog hoop.... whahahaha ik zie het al helemaal voor mij... ongekamde haren en slobberkleren... of in haar pj met een duster voor de teevee... whahaha... owh ben al weer net zo hyper als gisteren... lol JedidJah
ooo JD, jouw tempding gaat er steeds beter uitzien! Zoonlief gooit straks envelop op bus.. morgen in huis.. echt niet wachten tot dinsdag hoor
nee echt niet... met deze temp niet meer.... gil gil gil.... heb hubbie verteld en die vin je een schat... dat was overigens wel de reden dat ik het uitstelde.. whahaha
Morgen dames, Behalve vage streepjes en misselijke zwangeren niet veel nieuws zie ik. Kan ook bijna niet in die paar uur. @JD: temp ziet er mooi uit. @mezelf: Vandaag vergeten te tempen. Ik dacht er pas aan toen ik gedouched had en toen zat ik al op 36.7... @Rem en Lim: Luister naar elkaar!
Goedemorgen lieve meiden! Was lees ik nu de halve bus zwak ziek en misselijk, allemaal veel beterschap en een dikke knuf. Ik ga nu naar mijn gesprek. Cin, goed gedaan, meid en succes met het melden aan de baas! Enne smal de groeten aan bea!
oh, jij maakt het ook al zo spannend jedid! jeetje zeg... Hoop voor je dat die temp gewoon lekker hoog blijft!