@Jedidjah wat spannend morgen ga je dus piesen? @Lautje1979 Succes meis! @Remmar wel gevaarlijk dat je de zus van mij ex kent hahah
D? Van discard? Hm, misschien doe ik dat vanavond nog wel even, maar dat heeft toch eigenlijk helemaal geen zin?
Nounou sinds gisterenavond alweer zoveel pagina's bijgeschreven.... ik hou jullie niet bij hoor! Spannend, wachten op nieuws van Gaby, Debsje en misschien ook wel Jedidjah? Komt vast allemaal door de uitroep van Klingel: wanneer wordt iemand van de bus nou zwanger! Nou Klingel zelf alleen nog, en de rest van de halve niet zwangere augustbus Ik ren weer naar mijn werk! Weekendje was erg leuk trouwens! Mooi weer: 22 graden en strak blauw, 3,5 dag genieten.
@ remmie: ja die ja, maar ik wist niet hoe je het schreef... @ nai...weet ik nog niet... volgens de calculator kan het vanaf 2 oktober... dat is donderdag... misschien hou ik dat aan... gil
@remmar niemand weet het nog bij jou in de omgeving? @remmar hahah neeej maakt niks uit... Ik ging tot een jaar terug nog veel met zijn zus om..
sinds afgelopen weekend mag iedereen het weten! hihi... Wil het wel van de daken schreeuwen! Hihi... zijn zus is ook een lieverdje (hem ken ik niet zo goed.. haha)
@JedidJah klinkt heerlijk. Ik kan niet wachten op thuis lekker op de bank te zitten met gossip girl en brothers en sisters Dekentje erbij en wachten tot me manneke thuis komt
@ nai: wat klinkt lekker... de kachel aanzetten... dat is ook lekker.... ik ga ff een kopje chocomelk maken wie wil er nog meer?