En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    5 krentebollen...... jemig, kan niet meer dan 2.....

2. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    luitjes is ga met een dvdtje op de bank, ik kan niet meer.. ben doodmoe..
    cu soon! :)

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    voelde me echt schuldig door die droom, trekt nu gelukkig weg :)

@ pixie, is hier ook zo gezellig :) :)

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    zekers :D

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ smally: ik droomde dat hubbie vreemd ging en de volgende dag droomde hij dat ik vreemd ging... Maar nee ik wil geen andere vent...Erhm over die krentenbollen... ik heb honger sorry... ik loop de hele dag te eten...

@ Esmee81: Owh nou ik wilde even een leuk forum hebben om mij op te vervelen... [​IMG] Nee ik ben nu een jaar zonder pil... voor ons eerste babe... helaas in maart een mk gehad en nu loopt mijn cyclus zo uit dat ik het zat ben en de gyn heb verwittigd (leuk woordje :))

@ pixie: ik neem hier ook geen afscheid... wel van een aantal dingen waar ik me aan begon te irriteren... Ik wil gewoon alleen hier lid van zijn en mijn blogjedoen en voor de rest niet...

dus...

JD

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    gewoon even schoon schip dus Jedid :)

heb ook altijd honger, maar als ik daar aan toe geef vliegen er nog meer kilo's aan, dus moet me zelf echt rantsoeneren (is dit een woord? ha ha)

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ja das een woord...Ik heb er gelukkig geen last meer van... ik werd dik door de pil...

idd schoon schip... ben mijn blogje aan het veranderen... Ik zet een aantal berichten op en laat hem verder met rust...

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hmpfff.. stomme duiveltjes :(

hier ben ik weer uitgeduiveld volgens mij..

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    duiveltjes zijn stom, kan je rustig voor bereiden voor de klusperiode :)

@ Jedidjah, aha,tja dat had ik niet echt, stomme schildklier en lief babytje en vreselijke stress

10. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    :D Ja die pijn ken ik ja, en elk symptoom vermoeden druk ik de kop in met een andere logische verklaring ervoor hihi.
    Ja binnen 2 weken moet er toch wel duidelijkheid zijn voor ons toch? Ik hoop 't van harte in ieder geval..en dan toch 't liefst roze duidelijkheid! :oops:

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hmmm hoofdje staat helemaal niet naar klussen.. maar wie weet als ei in aantocht is, maar zoals ik me nu voel, beginnen mijn paar maanden geheelonthouding deze maand al.

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hoe bedoel je lim...met geheelonthouding

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zal zwanger worden aantal maanden moeten uitstellen als we trouwdatum willen aanhouden :) kans om komende maanden zwanger te worden is klein, maar wel aanwezig.. en om nou vloeiend of bevallend aan altaar et staan :)

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    *zet homemade brownies optafel..nog warm*

15. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @pixie: haha.. wilde ook weg blijven tot eind september.. niet gelukt! Maar ben wel relaxter geworden tov zwanger worden. En dat was de bedoeling, dus...

@smal: droom ik ook wel eens.. haha, vind het niet zo erg, als het daar maar bij blijft! ben wel eens heel de dag boos geweest op mannetje omdat ik droomde dat hij vreemd ging. ik sloeg hem in mijn slaap, haha!

@diegene diegene die ineens anorexia had op menstruatiekalender: ik ook! ik woog 0 kg, 'zo word je niet zwanger' stond er! Ik sluit me als 1 van de weinigen aan bij Jedid, met 47 kg en een lengte van1.53 heb ik nog nooit aan de lijn gedaan.. schaam me er bijna over als ik de meeste mensen altijd hoor..! Ook BMI van 20. Maarrrrr.. neem maar van mij aan, gezond zijn is belangrijker ;)

@limmeke: he lim, hoe gaat het vandaag..? voel je je al een beetje beter..?

@ debs: DEBBBBIEIEIEIEIE.... Waar zit je nou..........?

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hmm..das niet best. hahhaa.. dilemma..

ik ga even boodschappen doen

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    hmm, lijkt me niet zo prettig, tussen weeen door, jaaaaaaa ik wil

18. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    trouwens wel handiger als je eerst getrouwd bent en dan pas baby komt, papieren/wet/etc.

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nah smalletje.. ik had voor mezelf een tijdsbestek neer gezet.. tot mijn 40ste proberen voor een beeb en daarna niet meer..

en tegenwoordig met erkennen etc.. dan maar iets omslachtiger, maar verder komt dat allemaal goed.. en mocht ik zwanger worden voordien.. je bent zo voor wet getrouwd he.. zodat dat allemaal geregeld is.. en dan het kerkelijk huwelijk dat hij speciaal voor mij wilt doen.. op mijn verjaardag

net als vroegah.. :)

20. MamaY

MamaY Actief lid

6 jul 2008
    292
    0
    0
    OOH jij tease!

Deel Deze Pagina