@ debs... dat zijn de dagen na je ei... tot WOD of NOD... dat is gem. 14, maar kan ook langer of korter zijn.
OOWWW tja beetje BlonT he de 20ste had ik me ei en a.s vrijdag de 3de ben ik zwanger dus das dan ook 13 dagen als ik het goed heb
nou dan ben ik (mocht het zo zijn) drie maanden dan heb ik echt nog geen buik hoor... al hoe wel... mijn zus had het wel... lol
jaaaaaaaaaaa, gezellig altijd die kerstboom . Mijn lf was overigens altijd heel kort 8-10 dagen ofzo en tadaaaa haha. Debs en Jedidjah nog ff volhouden meiden jullie strepen komen eraan. Gaby, heb je al meer zekerheid? Ik voel me helemaal niet zwanger , ben heel erg onzeker of er wel iets inzit, zit mezelf ook weer gek te maken met ma's enzo grmmmbl.
@JedidJah met een 2e schijnt het toch sneller te komen... Tenminste wat ik bij anderen heb gezien dan
zo.. gestoft, gezogen, keuken ff vochtig afgedaan, plee gepoetst, wil nog dweilen, maar mannetje heeft 4 autovelgen in de kamer gezet.. zucht.. dus dat wacht maar. hey gaby: gaat wel, zelfde als vanmorgen eigenlijk.