heb net de een afgebeld en de ander stuurt me een concept contract en dan bel ik ze daarna dat ik het doe! Bij mijn baas voicemail ingesproken dat ie me moet bellen
En Jaaaa hoor ff naar de WC gesniekt kruidvat $%^%$$ uit mekaar gesloopt en wat zien ik daar...een mooi indrooglijntjeeee hahahaha
Gefeliciteerd lautje! En jij ook ook met je zwangerschap, dizzy! Lekkere tempjes gabs en jedid! De mijne doet ook minder zigzag dit keer, lijkt het.
Hoi hoi, Ben er effe snel, want volgende les begint om 14.00 uur (tot 16.15 uur......) Begreep dat Lautje grootbaanbezitter is. Gefelicfiteerd! Limmeke ziek en Rem ook na Kl*tenacht? Join the club. Slaap al 10 weken niet meer... En ja, dan is griepje zo te pakken. Verder vage streepjes en hyvesgesprekken? Ben ook op hyves: judith-zuurbier
Hé, Dizzy zwanger? Weer meer roze! Ik moet blijven druppelen, nu het nog kan... HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Zo. mijn magische plas kan weer aan de slag!
zoiets begreep ik ook bowen hihihih... Juud het is idd erg spannend allemaal maar heb nu drie verschillende testen thuis waarvan de dipstick nog het best de lijntjes weergeeft...dus ik wacht geduldig af tot NOD of erna en ondertussen..ross ik mijn 25 zw testen er wel lekker door hihihi..zolang ik lijntjes blijf zien hoe vaag ook kan ik hoop houden