Ik werk op een verzekeringskantoor en er komen dagelijks ook klanten bij ons binnen. Wie nu gebeld heeft die komt wel wat vaker en komt ook wel eens zo een bakje koffie drinken. Is een vriend van mijn baas. TJa dus is alles wel wat gemoedelijker, maar om dit nu zo in eens even te vragen............ kreeg in 1x een hoofd als een boei... en dacht gelijk hoe red ik me hier nou uit?!? :-k
Hij heeft zelf een huis vol kids (geloof 9 als ik het goed heb)..... dus als het waar is krijgt hij van mij een mega taart met bedankt erop! [-o<
Ja 9.. Het is hier bij sommige mensen de motto.. "gaat heen en vermenigvuldigt u". Dat vind ik dus mega belachelijk!
Hier zijn grote gezinnen.. Bij mijn ouders woont een gezin heeft 2 huizen naast elkaar en 4 wasmachine's 5 droogmachine's... Rara hoeveel kids zouden die hebben.. Getal boven de 13! Daar is die man wie ik net aan de foon had familie van.
19 kinderen waaronder de miskramen van 5 kinderen niet meegeteld. 2x een miskraam van een tweeling gehad. Als je die vrouw nu ziet.. Die is 46 jr. maar lijkt wel 100
Mijn hemel zeg 19 die vrouw is echt als broedmachine gebruikt en uitgeranceerd op der 46 jr ....nou nee dank je wel
Als je haar ziet. Erg mager, uitgezakt, het vel ligt langs haar heen. en dat moet je moeder voorstellen..
19 pfffff Alleen omdat ze geen voorbehoudsmiddelen mogen gebruiken ... tenminste dat lijkt me dat er aan de hand is.. Waar woon je dan URK?