haha... arme eva en nikki Hoop voor je dat t vandaag beter gaat!! En ben errug benieuwd hoeveel eva weegt!!
@ NRG: Hoe voel je je?? nog ffies volhouden meid!!!! En probeer nu nog ff te genieten van beeb in buik!! (en misschien heb ik nu makkelijk praten..) Nu kan het nog, en het is zooo speciaal.. (en ik is stiekum alweer jaloers als ik dikke buik met beeb erin zie... ja, schaam me diep!) Je hebt straks nog tijd genoeg met je beebje!! @ mil: Dikke knuf!!! Ik hoop dat je dag een beetje snel voorbij gaat... en sorry voor mn ego berichten....
Rem: Weet ik, maar die krampen en harde buiken wordt ik zo zat. Ik wil best wel tot 42 weken doorlopen hoor, maar dan graag wel zonder dat.... Nu ook weer MEGA harde buik, doet echt pijn
Nrg, echt zo vervelend dat je last hebt van die harde buiken/krampen. Dat maakt het zo zwaar voor je. Rem, ik heb dat ook dat ik soms terug verlang naar beeb in mijn buik, dat was zo intiem met zijn tweetjes. Nou, het is droog hier dus ik ga even wandelen en vit.injectie halen. Volgens mij slaan ze wel aan, voel me veel fitter dan voorheen. Is zo fijn! Kan eindelijk lekker wandelen met kleine meisje, nog niet al te ver maar wandelen is wandelen toch?!
Ja, erg he!? vind dat dan zoo raar van mezelf!! Maar heb die laatste weken daarom ook echt bewust ervan genoten! (en dacht soms heel egoistisch: nu ben nog lekker van mij alleen en hoef ik je nog niet te delen... hihi..) Ennuh, jeps: wandelen is wandelen!!! Ik heb het ook echt opgebouwd hoor!! Komt bij jou ook helemaal goed!!
Hoi meisjes, @ Nrg; wachten duurt lang als je van alles voelt...ik hoop dat het snel gaat gebeuren! @ Milla; nog geen rood meis?? De duimen draaien hier nog steeds hoor! @ Leonie; lekker wandelen met de kleine meid...daar verheug ik me nu al op. Fijn dat je je wat beter gaat voelen! @ Rem: ik herken dat gevoel wel hoor....op het laatst in je zwangerschap kan het kind er niet snel genoeg zijn en dan is beebje er en dan mis je je buik(gevoel) weer . @ mezelf; ben net terug van vk. Alles was goed met beebje en mezelf. Volgende week zou ik in de vk praktijk een groeiecho hebben, maar ze hebben even over me vergaderd. Besloten is dat ik voor groeiecho naar het ziekenhuis moet met aansluitend een afspraak met de gyn. Omdat ik niet te lang overtijd wil lopen, willen ze gaan strippen vanaf 40 weken en als dit niet help dan bv bij 40+5 de vliezen breken. Dit doen ze niet zelf, dan moet ik naar het ziekenhuis en om het lijntje kort te houden vonden ze het verstandig als ik dan iig al een keer gesproken had met de gyn. Het voelt een beetje dubbel om nu al deze keuzes te maken, maar wel goed....en wat ben ik blij met de vk praktijk, waar ze zo hun best doen zich in mij te verplaatsten en me aan alle kanten tegemoet te komen.
haai lieve meisjes, ik wou een gigarea gaan doen maar ik ben opeens helemaal niet lekker, ik ga weer even liggen dus knuf voor iedereen
dacht te mogen slapen.. Eva dacht anders.. nu ligt zij weer lekkerte slapen.. maar moeten we naar cb.. zij lekker slapen.. mama niet!! *zucht* ik rij momenteel op reserve!
even snel tussendoor @ Pixje, volgens mij besteed je echt super veel tijd aan een voeding..... of niet... dat vreet veel energie van je. succes bij cb, en hopelijk is Eva voldoende aangekomen
Ik moest met Smallmeisje wel kolven, maar daardoor duurde het voeden ook nooit zo lang @ Klingeltje, ojeee, ziekjes aan het worden? *beterschapsknuf*