milla knap dat je nog kunt wachten met testen ik had me al lang sufgetest maar ieder waar die zich goed bij voelt
hallo meisjes, wat een dag... Ik dacht even een paar dingen te verhuizen, maar het bleken twee volgestouwde auto's te zijn. Ik ben helemaal gebroken. Hier zijn wat reacties. @ milla: ik blijf het spannend vinden @ small: een pond kersen wow... @ gabbel: wat goed van jou... gaaf zeg @ Natjes: begin je een giga buik te krijgen?? @ kleine meisjes en ventjes: jullie worden zo snel groot... argh... waar blijft de tijd *voelt zich opeens snel oud worden* @ NRG: jij ook.... het komt hoor meid... Nog even @ klingel: geen giga rea... je bent echt ziek... KNUF @ klingel: je gaat jezelf weer eens lekker gek maken... owh ik ga even wandelen is mij net verteld... ik zie jullie weer...
joepie ik hoef de zware medicijnen niet meer te nemen nu alleen nog afwachten of hoofdpijn niet terug komt moet enkel nog iets nemen voor hooikoorts, maar ben vandaag overgegaan op homeopatie ipv die neusspray waavan ik alleen maar een zere neus krijg
even een verzoek aan de weergoden ze voorspellen zaterdag regenbuien en zondag droog mag dat aub zaterdag droog zijn en zondag regen zaterdag trouwt schoonbroer en niets zo vervelend om tijdens de pick-nick nat te worden en mijn cakejes te zien wegzwemmen
@bow: kut van schoenen! maar dan heb ik ook meteen de nietsportensmoes voor je: ' ik kan helaas niet gaan sporten want dan worden mijn voeten te gespierd en ik wil in heel lieve schoentjes passen' gamaar een andere sport doen, kwartetten ofso? @cin: haha, goed idee, even testen en als wit, dan preg weg, maar dan uiteraard toch nog wel preggy! @testen: @yd: ik maak mezelf helemaal niet gek... u leest verkeerd! trouwens, als ik ergens een ter*nghekel aan heb is t verhuizen, iii!! als vrienden verhuizen, en als ze hulp nodig hebben, ben ik altijd van de geestelijke- en voedings/drank ondersteuning (@elke: geldt ook voor u... ik zal zelfs de kip snijden en voor de hele familie koken als je gaat verhuizen, maar ik sleep met geen enkele doos, behalve de zwangere mijne! *hahahah!*) @mil: volgens mij hebben jij en cin sowieso een date morgen voor een test! ik zit met je mee te duimen en te rekenen; wanneer was de laatst redelijk mogelijke dag van je ei? en hoe lang was je langste lf? *ii?* @kippevleugeltjes: lekker hannibaal gekluifd YAM dat vind ik soms zo lekker! @nrg: wanneer moet je weer VKen dan? even kijken hoe wat qua indaal, of stiekeme ontsluiting? (ja ik ben een leek, ik weet ) @gabbel: hoe gaat ie, en met de klotemid? @zuurtje: wanneer ga jij nieuwe plannen ook al weer bespreken? @trees: ja is ze een wonder of niet... 7 x zwanger in de tijd dat ik haar ken.. maar god, hoe moeten we nu bidden dat het eens BLIJFT? heel dubbel en eng voor haar... @ eh... theezetten dan maar (of een NHNKwijntje?)
@zuurtje: sorry, maar ik stem voor zaterdag regen en zondag droog... om dezelfde picknickredenen, maar dan anders!
@zuurtje: ik heb wel getest.. zondagochtend met soort van streepje wat laat verscheen, net zo dik als controlelijn maar uiteindelijk als flinterdun lijntje opdroogde. en gistermiddag nadat ik veel gedronken had (eerst mok thee en daarna glas cola) met cb digitaal (zo dom... maar zo ongeduldig!) vandaar dat ik denk dat ongi komt. anders morgenochtend nog eens, en als die ook nega is heb ik gelijk vraag voor gyn morgenmiddag omdat ei dan echt al dik tweeenhalve week daarvoor (uiterlijk 30 mei) is gesprongen. dus zo geduldig ben ik helaas niet @kling: ei zou uiterlijk 30 mei springen (eigenlijk moet ik zeggen eitjes) langste cyclus is 32 dagen, maar die eindigde met een posi cb op ongesteldheidsdag, heb dat streepje nooit vertrouwt, dat niet. als ik ovutesten deed had ik lf van 13/14 dagen. Nu volgens mij dus al euh... geen idee.. zit nu op dag 30, is 16 juni en ei op uiterlijk 30 mei, dus....?
hallo dames ik zie dat er veel zwangere en al een aantal beebjes zijn geboren van harte gefeliciteerd voor deze dames. Ik ben na een rot half jaar weer terug. Ten eerste mijn excuses dat ik niks meer van me heb laten horen maar daar stond mijn hoofd niet echt naar. Heb nu gelukkig alles weer op de rit en zou me graag in onze vertrouwde bus weer aan willen sluiten bij jullie
Die test wel pas heel laat posi he? Dat je dat weet.... Ik ben nog altijd fan van de Fruitkat. Neppers nog altijd aanwezig... Maar ik geloof er niet meer in. Volgens mij gaat t nog weken duren.
SURVIVOR! wat goed dat je er weer bent, ik heb juist de afgelopen tijd een paar keer naar je gezocht en geroepen waar je was!!! rothalfjaar? misschien iets voor mmm? (kan je daar nog op?) wees welkom lieve surv, en wees snel zwanger!! KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
mmm kan ik niet meer op IN het kort heb een nieuwe relatie sinds december en het gaat helemaal super nu ben net weer met de pil gestopt en nu maar klussen !! Ik heb nog niet alles teruggelzen kan iemand me een update geven wie er bevallen zijn inmiddels en wie wel en niet zwanger
wow surv! dat klinkt heftig en ook verdrietig, maar nu ben je weer blij? en, je/jullie zijn (al ) klaar voor beebje? PB anders even giegel dan kan je weer op mmmmm!!
wij zijn idd(al) haha Klaar voor een beebje. Om de vorige relatie te verbreken heb ik zelf voor gekozen maar was wel heftig ja. En helemaal omdat het zo kort na de mk was.Vooral voor mijn ex. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest en ben erg blij met deze keuze. Ik zie dat jij ook nog niet zwanger ben balen zeg hoe is het verder ?
hier alles goed, alleen beetje jammer dat zwanger nog niet lukt... als je een update wilt kan je t best even de buslijst bekijken daar staat alles op! ik wil ook wel een update in elkaar draaien maar lukt nu even niet! @nrg: ha, ben benieuwd wat ze zeggen.. hee maar ho eens even, hoop opgeven week voor uitgerekende datum? kan toch zo maar wel gebeuren? DUIM!
@ Bowen: schoenen te klein dat is niet leuk... @ Cin: whahaha... ik vraag jou volgende keer een smoesje te verzinnen... @ klingel.. jij bent ook goed in smoesjes... die heel duideijk smoesjes zijn Aha jij maakt jezelf niet gek... okay....ik geloof je Ik heb ook een hekel aan verhuizen, maar kon het toch niet laten... had geen goede smoes... trees weer zwanger... ik hoop echt dat het nu mag blijven. @ survivor.... welcome back... goed je weer te zien... het is een tijdje terug... Vervelend half jaar gehad? niet leuk... KNUF wow zeker een verandering... ik kan je ook lid maken hoor... brul maar...
survivor.... vaak over je gedacht meid... wat een heftig half jaar heb jij dus gehad... welcome back !!
@yd: ik doe nooit smoesjes, ik zeg het altijd eerlijk als ik te lui/moe/zwanger ben @surv: ja kom maar weer op mmm! yd maakt je wel weer member! @pix: slaapt je prinsesje? en hoe gaat t met jullie? en met pixman?