En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by limmeke, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Idd Milla

jaaaa wat goed zeg, zusje had dat zelf toch ook gezegd?

Dan beval jij echt wel de 29e :)

2. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    pendel zusje :zij 17 juni, ik 8 juli
    pendel mama: zusje 17 juni, ik 29 juni
    pendel small: zusje 29 juni, ik 29 juni

3. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    haha jouw mama mag voor mij wel een eventuele zwangerschap pendelen ;)

4. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    :) zal is een vragen als ze in een goede bui is :)

5. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Small de 29e ben jij precies 37 wk of niet??
    Zou mooi zijn, mag je thuis bevallen.

6. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    yep :)
    precies 37 wk
    maar wil evengoed in zkh bevallen.... heb ik alles bij de hand mkocht het nodig zijn.. zoniet ben ik binnen 2-4 uur na bevalling weer thuis

7. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Ow ja is ook zo :)
    Maar dan hoef je idd in principe niet te blijven :)

8. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    klopt, en dat is wel fijn dan.
    kijk, paar nachtjes is niet zo erg, maar wil echt niet te lang..... Wil ook bij Smallman/meisje zijn

9. pippa

pippa Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,600
    0
    0
    Goeiemorgen meisjes,

@ Survivor; welcome back....zo te horen heb je idd een heftig half jaar achter de rug. Fijn dat het nu weer zo goed gaat en nu maar hopen dat jullie geluk snel bekroont wordt met een beebje!

@ Bowen; balen van de schoenen!

@ Zuurtje: succes bij de fa vandaag!

@ Milla: nee he....toch ongesteld...wat ongelofelijk balen meis! Hopelijk heeft de gyn vandaag wat zinnigs te melden....veel succes en sterkte!

@ Tisch; veel succes en plezier bij de echo!

@ Elke: duim, duim, duim....voor een supergoede uitslag!

@ Fem; ben nu nieuwsgierig naar je kersenverhaal.

@ Lim; misschien heb je ook gewoon nog ff tijd nodig om die enorme zware zwangerschap te verwerken....je bent al die tijd zo sterk geweest!

@ Small: Whieeee spannend voor zus!!

@ Cin; idd lekker dubbel meis! :D Het kan nu toch gewoon nog niet echt posi zijn...of wel?

@ Kraambezoek: in principe willen wij de 1e week alleen eigen familie over de vloer (pa, ma, broers, zussen en oma). Helaas werkt het in de praktijk anders en zijn er altijd mensen die denken dat ze uitzondering zijn en wel eerder mogen komen (meest ook nog onaangekondigd) Met alle hormonsters in mijn lijf kan ik daar zo slecht tegen! De buurvrouw zei van de week al dat ze zodra ze wat zouden zien, meteen op de stoep zouden staan.......grrrrrr...denk ik dan! We wachten gewoon een week met slingers en balonnen :D!

Zo ff bakkie doen buiten en dan mijn badkamer van boven tot onder soppen. Mijn paps heeft gister ons beschimmelde plafond weer prachtig wit gemaakt en vanmorgen heb ik mannetje de rest van de schimmels laten weghalen. Nu ga ik het even afmaken.....kan er weer wat van mijn to do-list!

10. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    Pippa, hier ook hoor, zeker 1e week geen kraambezoek
    eerst rustig tot mezelf komen
    (en kraamzorg idereen weg laten sturen die ongenodigd voor deur staat)

11. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Haai Pip,

Uhh kraambezoek, nog niet over nagedacht. Met vriendinnen gaan we altijd wel een van 1e dagen als je tuin versieren effe beeb bewonderen kopje en beschuitje doen, dus dat kan ik ook wel verwachten maar verder zal er niet zoveel aangeloop komen, alleen fam.

Pippa, hoe is het?? met duizelig en zo?

12. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    nu zusje bijna is bevallen..... ga ik weer even cadeautjes kopen :) hihi
    tot later

13. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Veel plezier, Smallie

14. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    Zuutje en Tisch, ook succes vandaag!
    Laat je weten hoe de echo was tisch..?

15. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    #67375 Bowen, Jun 17, 2009
    Last edited: Jun 17, 2009
    Milla jij ook succes straks!!
    Duim voor je.

En natuurlijk ook Tisch, succes met echo!!
    En zuurtje succes bij FA!

ZSP loopt superslecht hier!

16. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

May 30, 2008
    1,625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    @Small: Wat fijn voor je zusje, en ook voor jou zeg, dat t nu is begonnen bij haar.

@Tisch: success met de echo!

@Neppers: Fijn dat jullie de schade van gisteren vandaag dubbel inhalen <NOT!>

Ga zo gezellig met Natjes lunchen in de stad :)

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ja, tietmomenten zijn soms wel erg lief hoor. Vooral omdat ze me eigenlijk altijd ligt aan te kijken en als ik dan zeg "is het lekker schatje?" dan geeft ze een mega glimlach waardoor ze de tepel soms kwijtraakt. Vervolgens stort ze zichzelf dan weer op de tepel om weer lekker door te sabbelen. :) mega lief.
    Dikkebuik-jaloerzie kennen jullie denk ik allemaal wel...maar het is gewoon vreemd om na een zwangerschap en met een kind die gevoelens te hebben. Heel vreemde gewaarwording.

Goed; kersverhaal. Voor degene die het NIET willen weten (en ik vind het redelijk smakeloos) heb ik het in kleine letters gedaan ;)
    Ik nam dus lekker een hap van een verse mooie lekkere knapperige heerlijk smakende kers. Ik zat er heerlijk van te genieten en terwijl ik me klaarmaak om de volgende hap te nemen van dezelfde kers (ik doe ze altijd in 2 delen) kijk ik naar mijn half afgebeten kersje....en daar staart een krieoelende levende gele met zwarte kop kronkelende dikke vette made me aan :(

Eet smakelijk!

Knuffels meisjes! Ik ga snel weer verder want de muppet ligt lekker te slapen en kan ik mooi ff strijken.

18. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    :$:$:$ Gatsssssss ik hoef ook geen kers :D

Nrg nog veel neppers??? Even lekker afleiding, gezellie lunchen met Natjes,

19. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

May 30, 2008
    1,625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Bow: Gister iets minder neppers, maar vanmorgen om 05.00 waren ze dubbel en dwars terug :(

Kers: Gatverdamme!

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Nog even een speciale knuffel voor Milla. Balen meid...maar, als ik je pendels zie krijg je nog een keer zo'n sneeuwwitje om je oren, maar daarna niet meer ;) Ik hoop voor je!

Small: SPANNEND!! Zusje lekker bezig!

Lim: Het is veel belangrijker dat jij en je gezin eerst lekker van de kleine kunnen genieten. Je moet juist de tijd nemen om zelf eerst je kleintje te leren kennen en weer even bij te komen, daarna is het pas de beurt aan anderen. Ik heb het met nikita heel sterk gehad dat ik de eerste week overrompeld werd door iedereen die wou komen kijken. Daar had ik de kracht helemaal niet voor, buiten het feit dat ze natuurlijk niet voor niks op de Intensive Care lag...Ik heb me de eerste week helemaal gek laten maken, met zelfs als gevolg dat mijn bloeddruk weer boven de 180 uitkwam. Toen heb ik gezegd: iedereen kan het heen en weer krijgen! Het gezin is belangrijk, en die baby zien ze vanzelf wel een keer. Als jij gestressd bent voelt de baby dat ook en daar is niemand blij mee.

Share This Page