19 vind ik wel heel erg veel hoor..dan ben je toch alleen nog maar kindjes aan het werpen...(das mijn mening hoor) zijn miss genoeg vrouwen en mannen die zo'n groot gezin helemaal het einde vinden
Nee daar woon ik niet, ik werk er alleen maar gelukkig woon zelf in dronten.. Komen mijn ouders ook oorspronkelijk vandaan
hahah ik kon het al raden toen je het zei van die 19 kinderen hahahah Beter dat je dus in Dronten woont
Dat dacht ik al kon het uit je antw.. wel opmaken. We willen eigenlijk naar almere maar dat duurt nog wel even! Misschien eind volgend jaar
Anders had ik Staphorst gezegd maar dat ligt niet in flevoland Ik woon zelf sinds januari in flevoland en ga nu al weer weg
Daarom ben ik ook weg gegaan... Almere lijkt me wel een mooie stad om in te wonen.. Ligt alleen nog aan manlief zijn werk. Het liefst ging ik er vandaag al wonen
Almere hadden wij eerst ook gekeken, maar daar lagen toen nog de prijzen te hoog voor ons om in een mooie wijk te gaan wonen manneke verdiend nu meer centjes maar gaan echt helemaal terug @Lim jij hebt hier ook een blauwe maandag gewoond toch
ik heb toch wel het gevoel dat morgen ochtend de ongie voor de deur sta heb al een hele zeurende onder rug
niet zo raar doen hoor Gaby! snap je wel erg he die onzekerheid maar jij en ik gaan gewoon op ROZE dikke knuff
whahaha jullie met je symptomen weet niet maar ik geloof niet echt meer in me vage 2de streepjes! mja wacht wel af , voorspel niks goeds
ik ook niet hoor Gaby...maar ja als ik het geloven mag zien ze hier allemaal dat tweede streepje. en heb geen klachtjes die ik normaal wel heb...dus tja kan nie anders doen dan afwachten