Bedoelde mijn voorgaande opmerking ook echt niet sarcastisch ofzo hoor! haha Vind het alleen wel komisch hoe die baby's hun eigen ritme wel bepalen, of paps en mams het leuk vinden of niet!
Pix, dat is toch niet zeuren! Je bent gewoon lekker bezig met je meisje, logisch toch! Milla, weet je al wat meer??
hi ff lekker ego.. beebje zat vandaag al 150 gram boven geboortegewicht, en konden dus lekker stukje gaan wandelen... balen van mijn bekken, maar ben toch ff achter kinderwagen naar supermarkt gesjokt.. heerlijk.
heb om mmm ff nieuwe foto geplaatst... blijft maar bij 1 foto want vind het zon gedoe om er 1 te plaatsen
@bow:groot gelijk dat gek doen hoor! @lims:wat goed! Zeker zo trots als een pauw achter de kinderwagen ondanks bekken?
lim babs is super mooi fijn dat je lekker heb kunnen wandelen! ik heb eindelijk de papieren van het ziekenhuis binnen !!! ze hebben een afspraak gemaakt op 23-06 om 13:10 en beide partnes moeten aanwezig zijn! nou lekkere tijd dus moet de afspraak gaan verzetten boy ken die tijd niet! en dan heb ik ook al de afspraak om te leren spuiten, die is op 2-07 om 13:30 ook een kut tijd dus moet ik ook gaan verzetten, word zo moe van het ziekenhuis! als ze nou zelf bellen om de afspraken temaken, nee we sturen gewoon een brief :S
hmmzzzz procedure tegen keukenleverancier is gestart.. Kookplaat is nu al verrot (2,5 jaar normaal gebruik) en hun ontkennen aansprakelijk etc te zijn en doen niets. Wettelijk gezien zijn hun toch echt de lul. Rechtsbijstand is ingeschakeld en ben nu aangetekende brief aan het opstellen... GNA GNA! Tnx voor de hormonsters die me nog feller maken, hun zijn zwaaarrrr de ***
Lim wat goed!! lekker hoor, effe stukkie lopen! Gaby, als je gaat verzetten is het misschien weer veel later?? Kun je niet wat regelen? Natjes, balen zeg, wat voor kookplaat had je? En bij wie keuken gekocht?? Heeej Cin
@bow: kookplaat van AEG, keuken toen gekocht bij Piet Klerkx. Heb zojuist aangetekende brief laten versturen... hehe.. Ben zooo benieuwd naar een reactie! Als dit niets uithaalt pakt rechtsbijstand dit verder op..
Jawel, heel erg soms. Moest af en toe echt ff stil gaan staan. Maar ja, aangezien het toch niet doorzet probeer ik wel gewoon dingen te ondernemen, anders zit je helemaal zo aan huis gekluisterd.
Heb net nog eens even de videopendels van Debs er bij gepakt en wat grappig is, is dat debs vraagt wanneer iemand zwanger wordt maar volgens mij krijgt ze bevallings maand. Bij natjes was het oktober jochie, bij mij meisje september. Dus ben benieuwd, ga er nog effe wat meer weer bekijken. Edit; nee mijn theorie klopt ook lang overal niet
hallo lieve allemaal! Ik wilde jullie even bedanken voor de vele kaarten! Hier gaat het met ons allemaal aardig, maar tis erg zwaar. Vandaag voor t eerst even bed uit. Binnenkort zal ik uitgebreider verslag doen. Hoop dat hier alles goed gaat met iedereen! veel liefs lautje en finn