En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Natjes!!! Wat schrikken zeg!!! Pfffff!! Doodeng als die klink ineens vast voelt!! Ieh! Knuff!!

Small hoop voor zusje dat ze gauw dr kleine heeft!! En knuff voor jouw pijn!

Iemand leuke en vantevoren te maken traktaties voor kdv voor als de baby er is?

2. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Goeiemorgen meisjes,

@ Natjes; ik kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken.....maar ik moest wel lachen, ik zag het al helemaal voor me. Gelukkig alle begrip van de politie :).

@ Nrg; hier zelfde probleem met filmcamera, nu toch ook binnenkort maar even nieuwe kopen.

@ Small; we gaan weer gelijk op meis....ik heb 's nachts zo'n pijn in mijn schaambeen dat ik kreunend en steunend omdraai en zweten...echt niet normaal. Onderkantje hier ook auwie (ook een soort opgezet), is inmiddels geen bloempje meer, maar meer een bloemkool :D.

@ Zuurtje; fa had het al over IVF?! Logisch dat je even moet slikken, idd volgende keer misschien wat uitgebreider op ingaan.

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Pippa, ha ha ha, ja dat is het, geen bloem mar bloemkool, zo voelt het :)
    En weer gaan we gelijk op

@ Alice, hmmmm, misschien even bij party-kids.nl kijken

4. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    hahaha natjes..

small, jeetje, dus je zusje schok ook gewoon van die spatader, hoop dat ie na de bevalling gewoon weer weg trekt!

me, bloed kookt nu van het ziekenhuis!!
    word ik net gebelt, ja mevrouw er staan nu 2 afspraken voor dinsdag..
    ja ik zou dinsdag een echo krijgen voor de clomid en hun hebben zelf die afspraak gemaakt voor een afspraak bij de fer.arts om te prikken..
    dat zei ik dus, zegt ze : ja maar mevrouw hoe komt u erbij om nu clomid te slikken.. euh pardon , wtf..
    ik moest nu gewoon clomid slikken van de gyn , ja maar nu lopen er 2 behandelingen door elkaar heen :S
    hun zijn zo traag en stom bezig, bij hun loopt alles door elkaar..
    kan toch niet dat de ene gyn dit zegt en de andere dat :S
    tijd kan ik ook niet verzetten , dan word het pas ergens in juli .. nou bedankt weer voor alles, ben echt instaat om zo een ander ziekenhuis te gaan opzoeken!

5. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    tjee zeg Gabbeltje, die hebben echt nog nooit van communiceren gehoord
    belachelijk
    *dikke knuf*

6. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    nou idd small, ik heb gewoon een map met gegevens als ze daar nu eens inkijken weten ze alles!
    nee ,is denk ik teveel moeite, ben hier echt zo verschikkelijk kwaad om!
    ze denken zeker dat ik voor me lol die kut clomid slikt

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ja bedoel maar, alsof je voor de lol al die bijwerkingen erbij wilt hebben

8. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    nou precies :(
    mja wie ben ik dan hé ..

ik ga er weer vandoor, even naar de stad..

fijne dag nog knuff

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ giegel: dat mag hoor! een beetje afstand is niet verkeerd;)
    @ milla: owh ik zie je banner... grom...
    @ limsel: knuf... fijn dat het met meisje goed gaat, maar dat het met jou minder gaat is niet leuk:(
    @ Natjes: owh wat wordt er nog meer dik:D:p... Knuf voor het bijkomen.
    @ Limsel: goed van je dat je het doet zoals jij zelf wilt. als jij je er fijn bij voelt.
    @ Natjes: jippie voor levensvatbaar.
    @ small: spannend voor zusje
    @ Cin: nu wordt het echt spannend. Op naar een posi test... een echte.
    @ NRG-beeb: loop je mama niet te pesten en kom nu maar met echies en niet met neppers..
    @ fem: jak... lekkere kers.... ik hield er al niet van, maar nu hoef ik ze echt niet
    @ Pixie: mooie foto geworden?
    @ Pixie: knuf...
    @ Natjes: hihi... volgens mij koop je nog eens de winkel leeg :D
    @ mezelf: ik reageer zo verder...

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goede morgen!
    @Tischa, fijn dat echo goed was en we zien je vanzelf wel weer meer actief hier!
    @Zuurtje, toch weer clomid alleen hogere dosis. Wat vind je daarvan? En vrij snel daarna als het niet lukt inseminatie of ivf, hij weet wel van aanpakken zeg! Maar als ik het goed lees, ben je daar niet helemaal weg van om dat nu al te gaan doen.
    @gabbel, een blauwe teen auwie!
    @Milla, wat een duidelijke uitleg van je met betrekking tot kans om zwanger te worden. Het is inderdaad zo dat je elke maand dezelfde kans hebt, het is niet zo omdat je langer bezig bent je meer kans hebt. Al kun je zelf dat gevoel wel hebben, van ik ben al zolang bezig dus zal het nu wel……
    Als ik het zo lees heeft het gesprek je wel goed gedaan, je klinkt wel positief.
    @Nrg, wat balen dat fotocamera nu kapot is gegaan! Heel snel een nieuwe gaan halen of van iemand lenen! Dit is inderdaad niet het moment voor camera om kapot te gaan maar gelukkig dan wel weer nu als wanneer je net bevallen bent.
    @Natjes, wat een gebeurtenis! En dan is het alleen de stang van de vloerwisser J Je hebt ze zeker wel een kopje koffie aangeboden?
    @Small, wat jammer voor zusje dat weeën niet doorzetten. Maar als vliezen zijn gebroken moet ze dan toch bijna naar ziekenhuis? Of waren haar vliezen nou niet gebroken omdat vk zei dat het geen vruchtwater was? Ik weet het ff niet meer. Maar het komt er sowieso op neer dat ik hoop dat ze snel mag gaan bevallen. (zit er ook weer meer tijd tussen jullie kindjes J)
    Vervelend dat je zelf een slechte nacht hebt gehad.
    @Alice, chocoladelolly’s in vorm baby, zakje snoepjes leuk ingepakt?
    @Pippa, bij jou begint het dus ook langzaamaan te rommelen.
    @Gabbel, jeetje dat schiet echt niet op met dat ziekenhuis. Dat ze zelf ook even bedenken wat ze nou willen en hoe ze het willen. Kan me voorstellen dat je hier weer boos om bent.
    @yadi, tot zo dan maar weer!

Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje, vandaag komen mams en vriendinnetje op bezoek.
    Oh, had trouwens via marktplaats een chelseashirt voor mannetje besteld met woordje papa achterop voor vaderdag. En daar had ik al even niets van gehoord dus was bang dat ik bedonderd was maar kreeg hem gister afgeleverd. Ziet er echt leuk uit, mannetje zal er wel mee in zijn nopjes zijn.

11. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen meiden!!

Hier lekker uitgeslapen, heeeeeeeeeeeeeerlijk:)

Smallie, zusje toch nog niet verder?? Beetje balen of niet?? Voor haar maar ook voor jou, komt zo wel dichter op elkaar natuurlijk.

Milla, had je gister op msn al gesproken maar hoop echt dat dit berichtje beetje rust geeft en ben benieuwd wat ze over 3 wk nog te zeggen hebben.

Tisch, fijn dat echo goed was meid. Wat ongelooflijk balen dat je je zo naar voelt. Missen je hier wel hoor! SMak! :)

Zuurtje, zoow was wel heftig gesprek dan. Was je man ook mee?

Lautje, leuk effe berichtje van je. Hoop dat het allemaal goed gaat.

NRG balen van je camera, ja die heb je straks wel nodig hoor, we willen wel foto zien :D enne succes bij gyn!

Natjes, ow ik moest ook wel heel erg lachen hoor, gelukkig jij nu ook maar ik kan me helemaal voorstellen dat je er met een bonkend hart bij hebt gezeten. Meteen wakker in ieder geval ;)

Smallie, oww geen fijne nacht gehad, bah, wel weer lekkere kersen gehaald, jij durft !:$;)

Pippa, jij ook al zo'n rotnacht, he bah en jullie lopen idd aardig gelijk op :)

Gabbel, ongelooflijk wat een gedoe zeg in dat ziekenhuis, blijkbaar weten ze van elkaar niet wat ze doen :(

12. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hi Leo

Gezellig bezoek vandaag, leuk! En wat een leuk idee voor vaderdag, zal ie zeker blij mee zijn:)

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    leonie
    ik ben idd niet geheel te vinden voor zijn aanpak
    daarom als ik ongi wordt ik een afspraak ga maken waarin duidelijk hoe en wat gezegd wordt van beide kanten

inseminatie en ivf ben ik voorlopig helemaal niet klaar voor, ik weet dat het op de natuurlijke manier kan lukken mits wat hulp voor een follikel en/of eisprong en/ of innesteling
    alleen weet ik niet waarom hij mij clomid wil geven terwijl ik al duidelijk aangegeven heb dat ik het niet meer wil en al zeker geen dubbele dosis

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    bowen ja mannetje was mee

gabbel vergeet ik helemaal in mijn druk zijn op jou te reageren

wat een *piep*zh zeg
    zomaar afspraken langs elkaar boeken en afvragen waarom je nu weer wel die clomid hebt genomen
    bespreken ze dan niet met de gyn of lezen ze het dossier niet

misschien toch maar eens nadenken of je niet naar een ander zh gaat

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    net even een heel goed gesprek gehad met een assistente van de fa
    had gebeld omdat het allemaal heel hoog zat en niet meer goed wist hoe en wat
    ook omdat clomid en ivf ter sprake kwam
    ze heeft me al wat meer uitleg gegeven dan ik gisteren heb gehad en het deed deugd dat er iemand eens goed luisterde en uitleg kon geven
    ik moest nu maar even alles goed laten bezinken en eens nadenken over hoe ik het nu allemaal zie
    fa gaat ook in verlof in juli en ze zei misschien is het wel goed om het nu rustig te laten bezinken tot na het verlof en dan verder afspraken te maken

ook is er wel de mogelijkheid om te spuiten ipv clomid maar dat was dan weer een stap verder en zwaarder dan depilletjes nemen

als ik ongi wordt ga ik toch een afspraak maken om te bespreken zodat alles duidelijk is voor de 2 kanten

sorry voor mijn geklaag maar ik moet het even kunnen vertellen om te kunnen verwerken
    en bij wie kan ik dat beter doen dan bij jullie en mijn mannetje (hiij zal het straks ook nog mogen aanhoren als hij thuis is, hij is nu naar zijn baas voor een verder gesprek ivm zijn werk om afspraken te maken en alles eens op een rijtje te zetten)

nogmaals sorry voor dit lange klaagverhaal

16. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ik kan me slecht concentreren dus... heb het geprobeerd, maar het lukt niet...

Ondertussen tracht ik te soppen... lekkere dag vandaag :s

17. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Bedankt allemaal voor de lieve reacties op die hele lap tekst die ik gisteren heb geplaatst :). Had een mega mooie reactie geschreven, van jippie voor echo tisch :) tot haha voor slapstick natjes :p, maar met 1 druk op de knop alles weg :x er stond ook nog een k*t voor gaby :( en een denk goed na voor zuurtje ;) in maar hopelijk vergeven jullie mij dat ik het hier nu bij laat :D. In ieder geval hele dikke knuf van mij!

18. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ik denk dat ze je het wel vergeven...

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    argh... stom huishouden... welk mens gaat er nu voor zijn lol stoffen...:x

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    zusje is bevallen om 11.15 van een jongetje en hij heet Jan.

Dom van mij.... mega pijn vanacht en niet weten waarvan, zusje die mega weeen had.

Vanochtend had mijn moeder mijn neefje opgehaald rond 8.30/9.00 en zusje stond toen op het punt om naar ziekenhuis te gaan,vk kon niet komen dus moest ze meteen daarheen.
    Na onderzoek rond 10.00 nog maar 2 cm ontsluiting, ze zou waarschijnlijk verdoving krijgen omdat ze uptgeput was.
    (ik hoorde dat dus pas toen ik bij mijn moeder was, ja ze ligt in het ziekenhuis, heh, ik: :(??????)
    11.00, tel van zwager, in 1 uurtje van 2 naar 9 cm ontsluiting....
    Ze heeft nog wel n knip gehad omdat hartritme van zoontje zaktte en toen om 11.15 is ie geboren.

Deel Deze Pagina