En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    meunin.. middag...

hier moeie klingel

er gebeuren wel weer spannende dingen in de bus, en dan ook bij de NNNZers;
    @mil: fijn dat je, nu al, meer rust hebt gekregen..! ik moet wel zeggen dat ik zelf niet nog een jaar zou kunnen/willen proberen zonder hulp; maar als dat voor jou wel goed voelt is dat het allerbeste!
    nu nog even duimen voor wat ze over 3 weken zullen aanbevelen!
    trouwens, klote (balen vind ik zon understatement, kunnen we dat woord niet bannen?) en KUT dat je ongi bent geworden.. smak!
    @zuurtje: hmz, ze willen je dus aan de inseminatie (IUI) of ivf hebben?
    tja... je zou eerst nog idd die puregon kunnen proberen.. gewoon om vragen! jouw lijf, jouw toekomstige beeb!
    @cin: een streepje op test, 7DPO, slogisch. over 2 maanden: streepje op buik! :D
    mooie tempstijg trouwens!!! :)
    @tisch: fijn van je te horen!!! we missen je (humor) hier echt. maar, beeb en lijf gaat voor! supervervelend dat ook jij zo heftig de zwangerschap tot nu toe meemaakt.. heb je ook een prive-curver?
    dikke knufffff!
    @natjes: SCHRIK!!!! ik zou me ook dood schrikken, en idd, wat goed dat je meteen 112 belde zeg! moest wel keihard lachen dat het slechts de bezem (of hoe heet dat ding, vergeten)(zwangerschapsdementie!):)D) was!
    hahahahahhah!! mooie stunt! en wat zei natjesman?
    @small: nou ja zeg, zus weer gestopt? HMZ... :(
    en joe dan?
    @kersen: dank je fem, ik ben er helemaal klaar mee nu!! :$ iiiiiiiieuwwwwwww!
    @limme: ha, je klinkt zo leuk en lief over beeb, ik ben so blij voor joe! :)
    @lau: en joe ook! alles OK? vertel (meer)!
    @bow: en hoest daar? heb je beetje goed gevoel bij die invaller van joe trouwens?
    @nrg: hoest met weeen? en wat ik al vroeg, niet opgeven! je bent nog voor je bevaldatum.. het komt goe!
    @nrg en natjes: leuk, samen lunchen!! :)
    @gabbel: ik snap joe mopper op ziekenhuis, maar.... ze kunnen maar een paar mensen in de vroege ochtend plaatsen he.. ik zou me toch proberen aan te passen, en in het vervolg verzoeken om een vroege of heel late afspraak. knuf!
    @pip: hoe gaat t met jou, heb je meer rust nu je weet dat ze je niet te lang laten doorlopen?
    @leo: en hoest bij joe? je klinkt wel lekker vrolijk de laatste tijd! ondanks dat het voor jou ook zwaar was... smak!
    @survivor: was je nod niet vandaag??? vertel????
    @giegje: onder steen, maar ook aan de pure? kom maar door met dat superei!
    @milk: en waar ben jij? of ben je op reis? ik ben even dement?
    @nai: jij lekker op vak he! :)
    @elke: broedsus! zondag gaan we J&J drinken op alle beebs! :)
    @jd: ei nog besprongen? enne, 6.1 is voldoende toch.. nu ben je dr eindelijk vanaf! hoest met boot?
    @remmie: joehoe! hoest met slaapbeeb???:)
    @pix: en hoe gaat ie daar met drinkeva?
    @debs: joe heb ik al paar dagen niet meer voorbij zien komen.. mis joe! alles goe?
    @... uhhhh nu weetikt even niet meer! knufffff dus voor de rest!

ik moet douchen, ik moet huisvrouwen, ik moet dromen in de zon, ik moet blij zijn met giga-tempstijg (die ook weer niets zegt) en ik moet helemaal niets!

gister dramawerkterreurdag gehad.
    dus, ik moet niets vandaag, ik mag alles!

een aarbeienijsje nu, bijvoorbeeld! :D

smak!

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @small!! gefeli!!
    :D
    maar- nu jij nog even 4 weken en 4 dagen inhouden he! ;)

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gefeliciteerd smallie met neefje Jan xxx

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    smally gefeliciteerd met neefje Jan...

@ ei: erhm niet echt besprongen.

@ bespreking over boot: ging goed, maar de weg loopt iets anders... weet je wat... daar hebben we mmm voor ;)

5. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Smallie, gefeli met je neefje!! Toch doorgezet dus, fijn!!

Kling, vertel over werkterreurdag, wats kebeurt?

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @Bow: haaaaaai lekker vrij vandaag?? goeso!! :)
    over terreur, gewoon, het is daar 1940 gewoon. je weet wel.. geeft nie; kwestie van tijd!
    @mmm: ja idd daar is mmm voor.. ik ben er alleen minder de laatste tijd, stom, weet niet wrom!

eerst maar eens douchen, luie doos.....

7. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Small gefeliciteerd met neefje!! Toch nog snel gegaan!!
    Kling lekker vandaag doen wat jij wil!! En mooie temp idd!!

8. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    small, gefeliciteerd met je nieuwe neefje JAN !!!
    en wat is het snel dan gegaan zeg...

klingel, idd jij heb ook een mooie temp stijging :D
    me duimen draaien weer over uren voor je!
    en ik ben niet kwaad om die afspraak want we gaan gewoon die dagen, boy heeft al vrij genomen.. maar ik ben zo kwaad dat ze onderrand tegen mij tekeer ging waarom ik clomid had genomen :S nou omdat de gyn dat tegen mij had gezegt!

yadi, ben benieuwt naar je verhaal ;)

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @gabbel: hm, dat heb ik even gemist denk ik (bijgelezen op gsm in bed :D maar hij wilde een paar paginas niet openen) ,
    nu snap ik je mok!
    wat stom dat ze dat niet bijhouden intern zeg... waarom je klotemid hebt genomen, nou gewoon omdat je t lekker vond zeker!
    grrr...

dat bedoel ik dus- je moet soms echt meedenken en anders doen ze het anders/slechter dan wanneer je je er niet mee bemoeit. eng is dat. en met name stom!

@alice: hoe gaatie met jou????? :)

10. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Small: Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje :)

@ Natjes: Ik moest erg lachen toen ik het verhaal over de deur las, maar snap dat het op dat moment niet zo leuk was!

@ Milla: Balen dat de duivels er weer zijn, maar fijn dat je met een goed gevoel weg bent gekomen bij de gyn :)

Morgen moet ik naar de gyn voor een FM en ga ik denk ik rechts een ei zien.....verkeerde kant dus :(

Ik kruip weer onder m'n steen

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Bowen, hoe voel jij je eigenlijk? Is het nog goed te doen met verbouwing en wordt het mooi?
    @Zuurtje, geen sorry zeggen! Goed dat je nog even hebt gebeld en dat je nu betere/duidelijkere uitleg hebt gekregen. Hoop dat het je wat rust geeft. Nou, hoop eigenlijk dat het hele verhaal niet meer nodig is omdat je zwanger bent!
    @Milla, het zij je vergeven J
    @Small, gefeliciteerd met je neefje. Smallzusje gefeliciteerd met je zoontje! Is toch nog wel snel gegaan, fijn voor haar!
    Al is het wel een hele snelle bevalling geweest, dat kan toch ook weer niet fijn zijn. Maar hij is er!
    @Kling, smak terug en lekker rustig aan doen vandaag na gister hard werken!
    En wow, wat een tempstijging!
    Ik ben idd weer lekker vrolijk, ben aan het genieten van kleine meisje en van mooie weer. Wil niet meer aan stomme start (of zwangerschap of bevalling) denken maar alleen aan leuke tijd met meisje. Het gaat allemaal al zo snel!

12. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    ff snelle reactie, want ik moet even plat van mezelf;

Smallie: gefeliciteerd met je neefje!!

Gabbel: wat een ellende in dat ziekenhuis zeg....je zou er helemaal gestoord van worden. Het zit je niet mee meis...dikke knuf!

Kling: tempstijging.....jippie, de duimpjes gaan vast draaien!

Zuurtje; gooi het allemaal maar hier neer hoor Zuurtje. Als het je oplucht is het toch prima....daar zijn we tenslotte voor!

13. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    mooie stijging klingeling.

over ff... hoe zet je ook al weer je ovulatie er in zonder dat hij let op temp... ik voel hem springen, maar omdat ik niet temp doet hij het niet auto... maar dan weer ik wel hoe en wat. bijhouden zondet het bijhouden :D

14. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    *Update*
    Nou, beeb had t nog geweldig naar zn/dr zin, en alles was prima in orde. Bloeddruk ook weer laag.
    Hij ging geen uitspraken doen over de bevalling, ik moest t maar gewoon rustig afwachten :(
    Anders volg. vrijdag CTG. *mok*

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    OMG... mijn engelse blog word door Jacqueline Pascarl gevolgd. Ik heb haar boek gelezen en dat vond ik zeer intrigerend en nu volgt ze mijn blog... GIL!!! Owh jee nu moet ik netjes schrijven ;)

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    yadi: ovulation detector, tuning overide aanklikken en dan kan je dag van ovulatie invullen

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nrg ik duim nog altijd voor je dat het niet te lang meer duurt

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    giegel knuf voor jou
    voel je je ei dan rechts zitten? ik zou niet weten hoe dat aanvoelt, mijn ei zit nu ook rechts

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @ff: override geloof ik?
    @jacqueline wie is dat?
    @ei: werkelijk, ei niet rechts!!!! gieg! maar- eileider zat toch niet echt/helemaal dicht, of wel? :(
    @nrg: klote.. je hebt een te lekkere buik als huisje voor nrgbeeb!
    @temp: ja die is mooi he! maar komt vast van, eh, ik weet niet..

*zoef*

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi hoi,

breek even in.

small, jij bent toch de zus van marjanne? Gister waren haar vliezen gebroken, is er al iets bekend? We zijn nieuwsgierig op het juni forum

Breekt weer uit!

Deel Deze Pagina