@ zuurtje: thank you @ klingel: zij heeft een aantal boeken geschreven: oa over de ontvoering van haar eigen kids. Verder werkt zij voor Care en nog meer: Jacqueline Pascarl
het moet niet gekker worden dat wij al de primeur hebben van de bevallingen van de zussen van onze eigen busbeebs! @jd: aha, en ze heeft je blog gelezen? lachen!
ja niet alleen dat: ze is ook lid geworden... heb ook twee keer een reactie gekregen "My friend sent me this comment by you about my blog - I am very, very humbled by your (probably misplaced) admiration. But I write to thank you for having taken the time to read my musings. Sincere thanks, Jacqueline Pascarl" en op een ander blog "Never feel guilty or ashamed about celebrating and sharing a happy occassion. We should all embrace the positive. Jacqueline" Lol
@ Zuurtje: Ik voel mijn ei inderdaad zitten en bleek bij de laatste echo's gelijk te hebben. Het is bij mij een soort stekende pijn in de lies...... @ Klingel: Mijn rechter eileider zit helemaal dicht. Nou neemt als het goed is links het wel over, maar het verminderd wel de kans om deze ronde zwanger te worden als alleen rechts een ei zit. Ben nu helemaal benieuwd wat we morgen te zien krijgen met de FM.......
Gieg, ben ook benieuwd. Hoop dat er dan links ook al een klein eitje zit wat nog groot genoeg kan worden voordat IUI is. Ik duim voor je en dikke knuffel!
@ Yadi: Nee rechts wordt niet meer open gemaakt en op zich moet het ook kunnen lukken met één open eileider. Duurt alleen zo verrekte lang zo langzamerhand
ja idd @ me: shit... iemand uit onze buurt zou trouwen vandaag en om twee uur de kerkdienst hebben... vergeten... argh...
ga zo neefje bekijken Ze zijn nu onderweg naar huis @ NRG, thanks vooor melden bij juni mama's En hopelijk meld jullie schatje zich nu wel snel @ Meiden, bedankt voor felicitaties @ Giegje, spannend morgen, hopelijk word ei op goede plaats geleid @ Klingeltje, lekker en doe waar je zelf zin in hebt dag hoor. @ Yadi, zo beroemd iemand op je log @ Gabbel, ja ging toch wel snel uiteindelijk... denk door spanning lange tijd ontsluiting tegen gegaan... maar van 2 naar 9 in 1 uur is wel erg snel, zal wel veeeeeel pijn hebben gedaan.
@small: gefeli met je kleine neefje Jan! @meiden: hoop dat jullie ieder geval ff lol om m;n verhaal hebben gehad..haha @natjesman: "weet je zeker dat je het niet gedroomd hebt?" hahahhaa "nee schat, ze zijn echt binnen geweest"
Zuurtje: Bij ons staat Jolan nog op 24/06 op de lijst, maar in haar banner en bij de Juni mama's is dat aangepast naar 27/06. Wil jij dat bij ons misschien ook aanpassen?
Zuurtje: Bij ons staat Jolan nog op 24/06 op de lijst, maar in haar banner en bij de Juni mama's is dat aangepast naar 27/06. Wil jij dat bij ons misschien ook aanpassen?
volgens mij heb ik de een en ander gemist.. smally neefje geboren??gefeliciteerd natjes wat een drama bij jou vanochtend