yadi kunnen de kleuren niet in een iets zachtere tint? lijkt me heel erg fel voor de ogen (ik spreek dan voor mij weet niet hoe de anderen het vinden, en het kan ook nog te maken hebben met mijn zware migraine aanval laatst)
Trusten lieve busmeisjes! Even korte reactie voordat ik m'n bedje in duik. @natjes: kan me voorstellen dat je ontzettend geschrokken bent! Wel heel koelbloedig gehandeld trouwens @Smallie: Gefeliciteerd met je neefje! Toch nog snel gegaan nou hè? Kijken of je moeder met jou ook gelijk heeft @nrg-beeb: kom maar hoor! je mama is er klaar voor! @nai: hai! hoe is het daar? lekker weer? Weet niet hoe lang je nog blijft, maar aan de boulevard van Maspalomas zit een leuke italiaan. Naam ben ik kwijt maar vanaf taxistandplaats niet te missen, ze hebben ook een loungehoek staan en witte aankleding. @JD: Wat was er mis met het logo dat er stond? 'k Vind al die veranderingen steeds de boel er niet overzichterlijker op maken... En de skin (of hoe je het ook noemt) die er nu op staat vind ik érg lelijk. En kan nu niet meer zien wat ik wel en niet gelezen heb, erg vervelend. Sorry. Snap dat je het wil verbeteren maar wat mij betreft was dat niet nodig.
hey cin... goed dat je reageert.... Ik ben gewoon dingen aan het proberen... ik kan hem zo weer terug veranderen, maar ik probeer gewoon wat...
hij is weer terug... blijf vertellen wat je mooi vind en wat je niet mooi vind... daar heb ik wat aan!!! bedankt!!! KNUF
owh dat wilde ik doen... de knoppen... Ik geloof dat small ze te on duidelijk waren... vinden meer mensen dat???
@ milla: hij is nu zoals hij eerst was... ik laat hem lekker zo... ik had daarna wat met stepen en daarna met vlinders... vertel maar welke vond je leuk???
Ik dat met paars, maar nu deze kleur er weer op staat is hij wel duidelijker te lezen, rustiger. Wat bedoel je met knoppen? Volgens mij heb ik trouwens nog ergens een animatie liggen die ik ooit gemaakt heb voor een flyer. Een engelse bus van voren met feestende mensen erin. Misschien kan ik daar wel een leuk logo van maken. Zal volgende week eens kijken als ik meer tijd heb, als er animo voor is. Dat ik daar nou pas aan denk trouwens... slim.. haha
waar kalender-galerij-faq staat? dat vind ik ook niet zo'n mooi lettertype. vind eigenlijk zowiezo dat je je altijd aan 1 lettertype moet houden. dat houdt het netjes. maar dat is maar een persoonlijke mening!
En als ik dan toch even kritisch kijk... wat ik denk ik duidelijker zou vinden is als alles niet zo dicht op elkaar staat. Zo staat 'berichten sinds laatste bezoek bekijken' bijvoorbeeld tussen 2 dingen in gepropt. Zou het niet mogelijk zijn wat meer ruimte te laten tussen de onderwerpen/regels/teksten?
erhm...ten eerste kijk eens welke je het beste van de knoppen vind... ten tweede... Ik geloof dat ik dat niet kan veranderen. Ik kan hier alleen knoppen en kleuren veranderen...
moggel meisjes! Nog 1 dag werken en dan weer WEEKEND!! @leonie: natjesman is een echte nuchtere gruninger! Dus zijn reactie had ik ergens wel verwacht haha. Denk trouwens dat ik al weet wat het geweest is, vermoeden tenminste. Heb wel vaker 'gekke' 'vreemde' 'onverklaarbare' dingen in dit huis gehad. Ik vermoed dat dit weer zo'n actie was. Deur was namelijk dicht. Is open gegaan en toen weer hard dicht gegooid. 'het' wil dus blijkbaar privacy in me washok... nou prima, kom er toch niet vaak
Moge! Zo, beeb flink gepest gisteravond, want ben met hubs naar Terminator salvation geweest. Maar evengoed nog geen echte weeen
kan jij thuis geen horror film opzetten ofzo, knetterhard en doodeng.. misschien begint het dan vanzelf? Beeb reageert er dus wel op..