ja honger heb ik ook de heletijd ,ik vreet en drink me een ongeluk ! maar ben ook helemaal niet lekker ,me kop die gloei maar voor de rest heb ik het steen koud lig met 2 dekens op de bank
dat is ook zo denk dat het komt ook door die ene keer met dat vage streepje en dat ik toen ongie werd! maar ik heb ook hele andere klachten dan normaal
Nou meiden Ik ga afsluiten, ga zo naar huis. En Gaby jij gaat morgen vrolijk testen en dan gaan wij morgen voor je juichen. Afgesproken? Laterrrr
@ bowen: ik hoop ook voor je dat je niet met de fiets moet @ gaby: heb jij ook last van je darmen... nu ik het opschrijf weet ik dat het idioot is, want je hebt chrone, maar ik bedoel een verstopping?
ik mag ook zo naar huis toe...maar wordt door mijn baas naar huis gebracht hoef ik niet door de regen te lopen
euh het is wel wat anders , maar dat kan bij mij altijd verschillend zijn maar me ontlasting is wel iets harder haha zeg maar
dames ik heb net trouwens een reintergratie bedrijf benadert heb 14 oktober een intake gesprek hopelijk snel een andere baan!
hey meiden, hoe is het hier ? iemand tijd voor een korte update? met debs en gaby? al donkerder getest of nog even wachten? lim, bedankt voor je testjes, ze werken goed, kijk in mn album wat denk je
nope nog geen verandering in mijn testjes helaas ziet er goed uit die test Jo! dat wordt klussen meis
balen debs! ja he, positief komt door de testje van lim hele goeie hahahaha. Wel een week later dan normaal maar ach, als mn cyclus dan ook gewoon een week opschuift vind ik het deze keer niet erg