hey meisjes! @natjes: ieuw spookie! @nrg: even spookier! @leo: lekker, dagje rustig @bow: goed zo, lekker relaxen! @jed: als je voortaan jezelf dwingt dezelfde tijd op te staan gaat het beter. ik heb hetzelfde, slaap door tot ik een ons weeg, maar wordt er dan niet fitter op @small: speciaal dikke knuf voor jou! @lim: voor jou ook! @ rest: knuf! @ me: hele dag weg, zal wel op mmm zetten bij wat draagt busbeeb, haha!
Ik was een beetje laat terug, want ik heb nog even voor de meiden een kleinigheidje gekocht voor als ze hun rapport meekregen. Dat ze die vandaag al meekregen wist ik niet, dus ik was precies op tijd De follikelmeting was op zich goed, maar ik heb alleen rechts (verkeerde kant dus) 3 eitjes waarvan 2 dominante van 14 á 15mm. Zondagavond moet ik de Pregnyl spuiten en dinsdag heb ik de 3e IUI. Deze ronde heb ik dus minder kans omdat de eitjes beide rechts zitten.........grrr Ze gaf nog wel aan dat het verstandig is om zondag samenleving te hebben, zoals ze dat netjes zegt, voor het geval mijn eisprong toch weer eerder is. De IUI zal sowieso plaatsvinden dinsdags omdat ik nooit eerder dan maandagavond/nacht de eisprong zal hebben en ze verwacht ook op tijd te zijn met op dinsdag de IUI.
Dat wordt dus weer spannend Gieg! Ik ga alvast beginnen met duimen Wel balen dat er links niets zat, maar wie weet lopen die ietsje achter en springen ze toch nog mee na de Pregnyl? Of was er echt geen groei te zien links? @busmeisjes: praat eens iets meer! Je hoort nog net geen echo als je de bus binnenkomt maar wel bijna. Zo heb ik toch niets te lezen als ik na mijn lunch nog even tijd heb voor koffie @jd: Milla geeft dé tip al, proberen om elke dag dezelfde tijd op te staan. Dat hoeft niet per sé om 7 uur te zijn trouwens
hebben we nog nieuws vandaag? @pippa: katten rennen regelmatig ineens met dikke staart door het huis @cin: vette temp heb jij zeg! Wow! @yadi: weet hoe je erover denkt maar wat moet ik eraan doen? Ik vraag er niet zelf om hoor! @bow: heb indd vaker dingen meegemaakt in huis..dit was toch wel het heftigste tot nu toe! @nrg: jij moet eerst kind uitpoepen voordat je mijn huis komt doorzoeken! Maar als je een keer wil? Graag! (heb gisteren ook steeds vage schimmen voorbij zien schieten..) IEKS! @bow: luiertas bij de hema schijnt fijn te zijn!
goedemorgenmid! hier uberluie klingel. @cin: WOOOOW! griebels!! zo een giga temp heb jij nog nooit gehad! dat is toch wel echt heel verdacht vind ik!!!! *duim-emoticonnnnn* @nrg: hoe voel joe joe vandaag? kan je het een beetje volhouden? niet gaan huisvrouwen hoor, dat laat je nu maar even aan nrgman over! @gieg: 2 eis aan de verkeerde kant... getver! dins iui dus? ik duim! @bow: lekker uitgeslapen meisje?? goeso!! @geroosterd broodje met kaas: ja ik kom dran! @AH: ja ik kom dran! gourmetspul kopen voor zondag @lekkere kaasboer: ja ik kom dran! @hoofd: beetje groggy; was laat gister, bij lieve collega geweest die het niet meer ziet zitten op t werk (goh hoe zou dat nu komen) @mmm: straks meer! @all: KNUFFFFFFFFFFFFF
Jeetje mina Natjes . Brrrrrrr! Wat erg zeg. Misschien kan je aangeven dat ze het huis uitmoeten omdat je er niet van gediend bent? Ik had vandaag mijn rijexamen en ik ben geslaagd! Joepieeeee kan ik dat hoofdstuk afsluiten want ik was het een beetje zat.
mag ik meteen even van de gelegenheid gebruik maken om je te vangen en je te vragen hoe het nu gaat met jou en joe zwangerschap?
Gaat beter! Moodswings zijn al wat minder. Ik heb ook al een buikje en die echo van maandag is echt goed voor me geweest. Ik weet waar ik het voor doe en dat geeft kracht!
Elke keer als ik buikje zie en terugdenk aan die echo verschijnt er automatisch een glimlach op mijn gezicht
ja geweldig, die goede echo zal je veel kracht en moed geven he! jammer van die moodswings... lijdt tischman er ook onder? maar- geen curver en dat soort ellende? ik hoop echt dat je je langzaamaan beter gaat voelen... (en weer beetje trug komt in de bus, aai mis joe) *knuf*
@tisch: gefeli met rijbewijs meid! En die dingen? Probeer er nuchter om te blijven. laat me mijn huis niet uitjagen (alhoewel, ik stond van de week toch echt al bij de voordeur..hahaha) @kling: lekker toch uberlui? Moet ook kunnen!
Mmmm nee Tischman lijdt er niet onder. Hij is ook weinig thuis dus we zien elkaar niet zo vaak. Meestal slaap ik al wanneer hij thuiskomt. Ik heb bepaalde dingen ook niet met hem gedeeld (zoals wat er in mijn laatste bericht stond, dat was echt mijn dark-side). Ik probeer er zelf mee te dealen en heb ik mijn achterhoofd dat het voorbij gaat en niet blijvend is. Ik wil hem niet ongerust maken. Voor wat betreft die misselijkheid. Jaa daar moet hij wel rekening mee houden. Hij voelt zich best machteloos en probeert zoveel mogelijk te doen. Maar dat lukt niet altijd met die werkuren van hem. Gelukkig weten mijn directe collega's het ook want ik moest ook op mijn werk een paar keer naar de wc rennen! Ja het komt wel goed hoor. Ik weet het zeker! (zodra ik weer lollig kan zijn most of the time kom ik terug haha) @natjes; danke meid en inderdaad je laat je je huis niet uitjagen. Goeso! thnks zuurtje
@Tisch; gefeliciteerd met je rijbewijs!! @Natjes; yak....klinkt wel beetje griezelig hoor! @Giegel: wordt weer spannend, wel heel jammer dat de eitjes niet aan de goede kant zitten. @Small; knuf voor jou Smallie.....nog even dan mag jouw beebje ook komen! @Mezelf; ben me even psychisch aan het voorbereiden op komend weekend....teveel toestanden in 1 weekend gepropt (40-jarige bruilof, 25 jarige bruiloft, vaderdag, BBQ), ik kan zo niet wachten tot het maandag is. Ik heb gewoon niet zoveel zin meer in al die gezelligheid (erg he). Net gehoord dat schoonzus 12 weken zwanger is, hopelijk deze zwangerschap wel fijn...vorige keer heel spannend en veel complicaties.
@tisch: neem je tijd darling, eerst joe en tischbeeb zou ik zeggen. maar: niet alles zelf proberen op te lossen he (hoort wie t zegt, tssk!)! je klinkt sterk en goed en ik weet zeker dat t allemaal goed gaat komen. knuff! en nu gaak douchen! (erg he!)