En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Wat ben je aan het bakken zuurtje??

@ Tisch; je mag hier ook gewoon je frusties komen spuien hoor.....lollig zijn komt wel weer!

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    cakejes en straks nog mini biscuitrolletjes en biscuithartjes misschien ook nog
    is voor bruiloft van schoonbroer morgen

3. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Mmmm...klinkt lekker!

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @pip: jij hebt een druk weekendje! grote griebls, hoe ga je dat managen?
    of hier en daar een paar uurtjes??

wel aan jezelf denken hoor!!!!
    *kijkt streng*

5. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Tisch fijn hier weer wat van je te horen! EN gefeli met rijbewijs!!! Enne je mag best ook komen als de humor er nog niet is hoor ;)

Klingel, misschien moet je pip nog even waarschuwen?? Met zo'n druk weekend voor de boeg wil ze misschien wel eens een pas teveel nemen :p

Natjes, ja die bij de hema had ik gezien ja. Die is leuk! Maar was noge ffe verder aan het neuzen.

Nu ga ik naar de intertoys want neefje en nichtje vandaag jarig en ga ik straks heen, dan vanavond nog effe volleybal kijken bij dinnetjes. PFff staan gewoon in de finale!! Doe ik ook een jaar niet mee hoor :p

6. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Gefeliciteerd Tisch!

7. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    @kling: Getvrrr ga je nu pas douchen? (zegt mrs PJ :p)

@pippa: ja ik weet dat ik altijd bij jullie terecht kan hoor. Enne je weekend klinkt inderdaad drrrukkk. NIET VALLEN! nee let goed op jezelf he!

@bow en nrg: danke. Knuff

8. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    So stucadoor, loodgieter en wehkamp zijn geweest. Nu kan ik eindelijk een dutje gaan doen. Doei meiden!

9. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Natjes: Kan toch juist ook gezellig zijn?
    Meestal zijn het overleden familie leden, en is toch alleen maar leuk als je oma bijvoorbeeld gezellig langs komt?

Soms merk je iets meer van hun aanwezigheid, en dat is dan meestal juist omdat ze je willen laten weten dat ze er voor je zijn. Als t bijvoorbeeld ff niet zo lekker gaat, of je zit ergens mee, dan kan het zijn dat je meer "signalen" krijgt.

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @bow: misschien kan je wel even aanschuiven bij de BBQ? want gourmetten is toch soooooo 1975 eigenlijk???
    speciaal voor jou: rivierkreeftjes, enge bol-oog-vissen EN een kangarooooo! :D
    @luiertas: Presents@home - Luiertassen
    hoge blijheidsfactor! maar niet heeeeel goedkoop..
    helemaal onderin in het midden zelfs tas BOW! :)
    Tassen | Bulbby.com
    voordeliger, en met de naam van je beeb erop!
    en; ook heel fijn:
    LOL - luiertassen

maar- dit zijn wel typische klingliaanse sites (nummer 1 en 3 dan) dus als je een wat rustigere tip zoekt moet je even bij een andere busbabe zijn denk ik hahaha!

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gefeliciteerd Tisch met behalen rijbewijs.

bak ze zuurtje

verder iedereen echt keibedankt voor alle lieve kaartjes.. nog maals mijn excuses omdat ik zon trouweloze hond ben die denkt aan kaartjes sturen en het vervolgens nooit doet..

heb net alle positiekleding opgeruimd, wat heerlijk! weer gewone broeken aan waar mijn slappe buikje dan in lekkere rol overheen hangt... hehehe... en dan mannetje die rol vastpakt en zegt "lekker" :) nog 7 kilootjes... komt goed.

gieg: eitjes rechts... links zou gesprongen eitjes dan toch op kunnen nemen of kunnen ze eileider niet uit? duim in elk geval voor je.

debs: MELDEN

12. natjes

natjes Niet meer actief

@nrg: zou niet weten wie het moet zijn! Of Natjesman zijn opa (die was wel gek op mij) of mijn opa die toen ik 5 was al overleed.. (had ik niets mee, was er te klein voor)
    Heb de opa van natjesman na zijn overlijden ook paar keer 'vastgelegd' op foto. (bol op foto), diverse camera's geprobeerd en diverse foto's had ik het weer. (met name bij familiegelegenheden..) heel bizar ieder geval!

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @natjes: bedoel je zo'n orb? daar is ook een topic van ergens hier..

@limme: ha, alles goed met joe en lieve limmebeeb?

@debs: melden inderdaad, en remmie en lau en juud ook trouwens!
    al die verse mama's zijn veel te druk natuurlijk; logisch ook!

@regenstortbui hier: kom maar door... alles wat nu en morgen valt valt zondag niet!

@oto:ja ik ga NU

14. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Links was helemaal niks te zien, waar de gyn eigenlijk blij mee was omdat ik anders teveel eitjes zou hebben.
    Nu de eitjes rechts zitten, zou de linkereileider het werk moeten overnemen en die kans is er wel volgens de gyn. De kans dat het tot een zwangerschap komt is alleen kleiner.

@ Tischa: Gefeliciteerd met je rijbewijs :D

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ohja nog even, ik vind de andere lettertypes/knoppen op mmm niet mooi. het wordt erg chaotisch zo..

trouwens, als je toch bezig bent jd, kan je dan misschien die enquete links weghalen? die is sooo maart 2009?

missschien maar een andere enquete verzinnen..

nu gaak ECHT ECHT. toedel!

16. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Lieve Klingel,

Whaaaa ik ga wel bbq-en, hihi hoe verzin je het allemaal:$, had ik inderaad niet doorgegeven he bij mijn lust-ik-niet-lijstje :D

Enne die luiertas Bow, whahaha staat voor Bowlingbaltas!!!
    *roltomvanhetlachenemo*

17. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Natjes, waauww wat mooi!! Misschien is hij het wel wie weet??

Ik heb wel eens gevraagd om zo'n teken van paps of mams maar nikkes hoor, die zijn vast hoog en droog al aan de overkant.
    Is ook goed hoor, maar heb wel tijdje gehad dat ik dat wel heel graag wou. Soort van teken, alles is oke.

Ik ben uitgeshopt voor vandaag, zeg maar gerust het ouwe wijf is weer thuis want ik liep nog geen 100 meter en ik kreeg me toch een stekerig gevoel in mijn buik/lies. Moest lopen als een bejaarde zeg, vreselijk. Dus kadootjes gehaald en boodschapjes gedaan en ik vind het wel weer goed. Zo naar de verjaardag.

18. natjes

natjes Niet meer actief

wie kan er hier een beetje fotoshoppen?

19. natjes

natjes Niet meer actief

aaaahhh shit! als ik nies pies ik gewoon een beetje in me broek!

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    #67620 klingel, 19 jun 2009
    Laatst bewerkt: 19 jun 2009
    @bow: bowlingtas, HAAAAAAA maar jij bent nu toch ook een zwangere bowlingbal? :D
    @bow: mama en papa hoog en droog, zonder een bericht? misschien hebben ze wel eens iets laten merken, you never know? nrg weet vast wel waar je op moet letten..
    blijft zo treur vind ik, elke keer als we het erover hebben.. van joe papa en mama.. :( KNUFFFFFF
    @bow: jij krijgt gewoon een veilig hapje hoor.. :) je weet toch dat ik samenwoon met de man die alles doorbakken wil en alleen eet wat ie kent?
    moet wel zeggen dat dat nu aan t veranderen is met al die sterrendinerjes via zijn/mijn werk. ik raakte zelfs laatst vertederd dat t kind een garnaal at *****!
    @kikker: ik vond net een verdroogde kikker in de berging. over lijken in de kast gesproken: BEHHHHHHHHHH! ik laat m lekker liggen, ik wil klingman ermee laten schrikken :D
    @schrikken: ist al bijna half zes??? grutjes!

*zoef*

Deel Deze Pagina