meiden ik sluit af voor vandaag zal zo nog even fotot showen van de cakejes (niet allemaal maar er is van iedere soort 1 op behalve van dat grote hart is er maar 1
@zuurtje: ziet er goed uit! @kling: jij kan niet tellen of je kunt niet alles zien @tisch: GEFELICITEERD!!! Ik was helemaal vergeten om je te feliciteren *schaam schaam*
@ Klingel: Wat ik heb begrepen grijpt de linker eileider het gesprongen eitje. Hoe het precies gaat weet ik niet meer Sowieso wordt lang niet altijd een laparoscopie uitgevoerd als een eileider dichtzit door verklevingen na een operatie. Daarnaast willen we eigenlijk niet zo ver gaan omdat bij mij het herstel langer duurt en ik mijn gezin ermee dupeer. Als we nog geen kinderen hadden gehad dan hadden we het zeker overwogen, maar als het zo niet lukt dan is ons gezin compleet nu.
@Giegel, eitjes toch beide rechts grrrr! Niet goed! Was er wel iets te zien links? lees later van niet, nou hoop dat links het snel over gaat nemen. Duim voor je! @Bowen, er is een luiertas bij de prenatal in de aanbieding. Weet niet of het wat is, ben ook nog op zoek naar een goede. Gebruik tot nu toe de groene die ik bij kraampakket heb gehad, maar ben ook nog niet zo vaak weg geweest. @Tischa, gefeliciteerd met rijbewijs! Goed gedaan! Ik had dus verkeerde dag in mijn hoofd. Echt fijn voor je! Fijn dat echo je zo goed heeft gedaan! Wanneer weer banner? @Natjes, spannend hoor! Je zou anders eens iemand kunnen laten komen daarvoor, die kunnen je dan misschien meer vertellen. Maar hoe je een goed en betrouwbaar iemand kunt vinden zou ik eigenlijk niet weten. @ Pippa, jeetje echt druk weekend! Denk je wel aan jezelf, te druk is niet goed! Leuk schoonzus zwanger. @Zuurtje, lekker cakejes en fijne bruiloft alvast! @Limmeke, fijn alweer in eigen broeken. Ik heb soms nog wel zw.broek aan, die zit dan lekker ruim. Heerlijk! @Kling, Juud is lekker op vakantie aan het genieten van gezinnetje! Hihi Klingman laten schrikken met opgedroogde kikker! Niet leuk dat favo-collega ontslag heeft genomen, zo word je werk er zeker niet leuker op! Hoe komt het dat jullie zo vaak iets verschillends eten? @Nrg, joepie slijmprop verloren! Hoop dat het nu snel doorzet! @Pix, fijn dat eva wat meer heeft doorgeslapen kun jij langzaamaan ook beetje bijkomen. Ik gebruik infacol tegen de krampjes, wie weet helpt het Eva ook? @Zuurtje, wat een leuke cakejes en ze zien er erg lekker uit! @Small, hoop op een goede nacht slapen voor jou! Zo vanavond gezellig bezoek gehad van oom en tante, was echt erg gezellig! Nu kleine meisje voeden en dan ook lekker naar bedje toe, trusten!
Ik was al wakker en de jongste dochter kan ook niet echt doorslapen vannacht (reden vragen op mmm). Daarnaast gebeurde er iets vreemds......... (ook op mmm) @ Nrg: Hoe gaat het daar?
Morgen meisjes, @ Zuurtje, leuke/mooie cakejes, waren vast lekker @ Klingeltje, hmmmm lekker zo'n hocus pocus drankje met kikker waardoor beebje nog even in buik blijft @ Leo, slapen ging vanacht redelijk, gelukkig, weer mini beetje bij getankt. FIjn dat je bezoek gezellig was @ Giegje, hmmm, midden in nacht wakker, niet fijn, zal MMM even lezen @ Natjes, kramp, weer extra magnesium dus @ NRG, ?
Hai meisjes, hier een spierwit testje vanmorgen Ik weet het, was nog te vroeg en alles, maar ik vrees dat er hier gespot gaat worden dit weekend... @nrg: waar is joe!!!??? Aan het bevallen? @Natjes: au! @Gieg: even op mmm gespiekt en dat is wel heel bijzonder
goedemorgen meiden ik ga er verder niet meer zijn vandaag ik wens jullie een fijne dag toe en tot morgen
veel plezier zuurtje pff.. net lekker gedoucht, me aangekleed.. legging, tuniekje, vestje erover heen, laarzen die weer over kuit heen kunnen.. mannetje: waarom niet dat dng van trouwen aan? ik: nou eh, misschien vind ik het leuk om iets anders aan te trekken... mannetje: maar dat ding van trouwen is mooier... ik: misschien moet jij voetbal uitpoepen en dan na week proberen er weer vrouwelijk uit te zien.. mannetje: hmpfff ik ben al blij dat tuniekjes weer wijd vallen ipv strak om buik en billen heen getrokken worden.. en dan gaat hij nog miepen ook dat het niet vrouwelijk genoeg is... stomme hannes.
Moge! Sorry voor de late meldplicht, maar dat is te danken aan UPC, want dat lag er de hele tijd uit vanmorgen Maar, aangezien ik hier nog fris (nouja....) en fruitig zit, heb ik vannacht geen Pixie gedaan. Wel een paar flink pijnlijke neppers, maar daar is t bij gebleven....
Lim: Mannen! *zucht* Heb vandaag ook een tuniek aan, en hubs vind dat een stom woord Hij roept het nu te pas en te onpas, hahaha.
@nrg: mag ik weer voorspelling doen? Beeb is er voor maandagmiddag! @lim: ach mannen... af en toe... @zuurtje: fijne dag vandaag! @cin: witte test dus.. ach je weet mijn verhaal de laatste keer.. haha. Meid je temp ziet er vooralsnog goed uit, we gaan dus nog niet uit van een wod! @soep: ja ga je zo opzetten @beeb: doe jij es ff rustig in die buik zeg.. @tiet: dacht gisteravond ff borstontsteking te hebben zeg, tiet heet en megapijnlijk. Is vandaag weer iets afgezakt. Even aankijken ieder geval. Is dat uberhaubt mogelijk nu al borstontsteking krijgen? @small: goedemorgen!