En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by limmeke, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

May 30, 2008
    1,625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Natjes: Ja volgens mij kan dat wel ja. Moet je geloof ik onder de warme douche een beetje masseren ofzo...

Ennuh, je mag altijd voorspellen hoor :) Hoop dat je gelijk krijgt!

2. pippa

pippa Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,600
    0
    0
    Hoi meisjes,

@ Cin, Kling, Bow, Tisch; het drukke weekend komen we wel door, gewoon 1 stap tegelijk en als ik het zat ben gaak naar huis. Gisteren eerste feestje gehad.....en het was errug gezellie. O ja....en mocht ik ondanks jullie waarschuwen toch nog vallen, heb ik dat echt aan mezelf te wijten ;).

@ Kling; jammer van het vertrek van je favocollega....balen zeg! Ging jij nu vanmorgen al een testje wagen??....Spannend!!

@ Natjes: hier met de hoestbuien van de afgelopen weken ook verschillende keren de boel natgepiest. Sowieso op het moment last van zweetkruis en afscheiding, dus ik trek vaak 2 a 3 keer per dag schone slip aan. Inlegkruisjes wordt het bij mij alleen maar erger van.

@ Nrg; prop weg?! Spannend....het zegt niet alles, maar het is een begin!

@ Cin; witte test....sh*t, wat balen! Temp nog wel goed?...dus nog niet alle hoop opgeven meis.

@ Small: hoe is het? Geen vervelende pijnen gehad vannacht?
    Hoest met zus en neeflief?

@ Zuurtje; fijne dag vandaag!

Zo...en nu ga ik even buiten kijken of ik mijn was veilig kan laten hangen, want het wordt een beetje donker hier!

3. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    @tisch: gefeli met je rijbewijs!!

@kling: wat lees ik? testen? spannend! cin jij ook..?

@nrg: ja prop weg! nee beebje nog uit!

@rest: knuf!

4. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    morgen.. uuhmm middag zie ik inmiddels weer.
    @nrg wat doe je heir nog.. zeg.. ga eens bevallen joh.
    @cin.. wit test.. nog VEEEEEELLLSSS te vroeg.. tut tut.. niet doen hhaha
    @lim mannen!! ze moeten niet bemoeien met ons uiterlijk!! vind ik!!
    @leo.. infacol gebruik ik al.. helpt wel ...als ik niet gebruik kan ze uren rood koppie hebben en brullen..een keertje dat het helemaal vast zat.

vanochtend lag eva te kreunen in de bedje en toen ging ze huilen..ik haar uit bed halen.. helemaal ondergepoept.. jakkie... haar maar gelijk in bad gedaan en kleertjes en linnen in soppie gedaan.. met mijn duffe kop!!
    na mijn idee is dat de infacol werk!! pfffffffffffftttttttttttt.....explosie!! haha

@natjes lekken je (.)(.) ook al? masseer je je benen elk avond voor je ga slapen? dat hielp bij mij weleens.

5. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    yay ..eva''s vermaanddag!! :D
    edit
    oh ik geloof dat dat de 23e moet zijn..niet 4 weken toch?

6. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai pix!

nou, 1 maand=4weken=28 dagen dus ik zeg: happy monthsday, eva olivia!!! :D

waar is debs tog eigenlijk gebleven in t geheel?

enne, nrg nog niet aan t werpen?

ik denk dat nu de prop eruit is, en met einddatum ;) in zicht, het voor maandagmiddag bevallen niet zozeer meer een voorspelling zal zijn als meer een feit? toch?

hoewel, er zijn bepaalde busbeebs (ik noem geen namen limmeke) die dan ook nog gerust 2 weken rondhobbelen...

cin: ja wat ik vanmorg ook al zei.. tis te vroeg voor posi, maar altijd te vroeg voor nega, dus stom blijft t.
    ga je nu braaf tot nod wachten? of doe je morgen nog een stokje (op mn gourmetstel, naast de sateestokjes?)

moi: niet getest, gaak morgen wel even doen. nu lekker huisvrouwen en rommelen, halfopgegeten vogel opruimen (plus 2 kikkers, werkelijk waar) en dan werken... buh....

knuf voor iedereen!!!

7. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @lim: mannen... werkelijk waar! ach, ik denk dat het gewoon onder het hoofdstukje ' naieve goedbedoelde pogingen tot complimenten geven' (maar dan dus eigenlijk beledigen) mag vallen, deze opmerking... :S

@pip: morg testen! jij sigtig aan he, en NIET VALLLLLEN!!!!!!!!

@mil: spannend, ach, je herkent t wel als ik zeg dat je t eigenlijk amper verwacht.. maar- de shock dat t dan ooit zo is (daar geloof ik dan wel weer in) zal extra groot zijn! :) *verheug*

@wc eend: ja ik kom!

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    @Small, fijn dat je vannacht toch een beetje bij hebt kunnen tanken, had liever wat meer gehad maar helaas.
    @Gieg, ik kijk zo ff op mmm.
    @Cin, wit testje is niet goed maar je bent ook nog te vroeg dus ik houd hoop.
    @Limmeke, mannen grrrrr!
    @Nrg, jammer je bent er nog zonder beeb, had gehoopt voor je dat het door had gezet vannacht maar helaas.
    @Natjes, vervelend van borstpijn! Idd wat nrg schrijft onder de douche, warme straal erop en rondjes wrijven daarna naar tepel toe wrijven met hand. Dan zou het minder moeten worden.
    @Milla, knuff terug!
    @Pixie, ahh Eva helemaal onder de poep. Hier ook al vaker gebeurt. Tja, als het ineens zo veel is kan luier het niet allemaal houden he! J
    @kling, jeetje wat een vangst bij jou toch elke keer! Bah!
    Werk ze en knuff terug!

Zo net terug van boodschappen en bezoekje Prenatal. Volgens mij ben ik daar sinds geboorte van kleine meisje niet meer binnen geweest zonder iets te kopen. Nu weer 2 nieuwe hoezen voor waskussen en 2 nieuwe fopspenen. Man moest alweer lachen toen hij me met Prenataltas uit auto zag stappen J

9. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    1,195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    small gefeliciteerd met je neefje !

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Wat een rust hier!

11. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    zo...was gedaan, opgehangen. bedlinnen gewisseld...commode opgeruimtd.. afwasje gedaan..en nu voeden en dan pannekoeken (magnetron)

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Zo pix! Das best veel wat je gedaan hebt.

NRG??? Waar is joe?? En belangrijker: wat is joe aan het doen? :D

13. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

May 30, 2008
    1,625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Lalala, neppers om de 10 minuten ofzo :)
    Maar dacht, laat ik dat es aan mijn dinnetjes gaan vertellen, belt ineens t buurmeisje aan. Die heeft een logeerhond en die heeft de deur op de knip gezet en nu is ze buiten gesloten.

Dus heb hubs maar weer wakker gemaakt, arme schat, en die is dr nu aan t helpen met zijn ladder....

Ennuh, zolang t niet echt heel erg au doet zijn neppers toch gewoon echt nep... Toch???

14. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    nrg! doe jij bevallen op vaderdag??? mooie timing zou dat zijn!!

@leo: ja rustig hier he! komt door jullie kersverse moeders! :D ;)
    lekker dat je ge prenatald hebt.. gepostnatald dus eigenlijk!!! :)
    @survivor: 3 dagen overtijd?????? :) vertel?????
    jij ook testen morg?
    @morg: morg is al vandaag, maar ik moet eerst nog even slapen.

was hard en chaotisch werken vanmid/vanaaf/nacht.
    slapen, taart bakken, en ... elke cin bow in de glittertuin! of nou ja, voor de openhaard als dat weer nog zo BUTT is!
    geselli!

@all: smak, slaapzacht, fijne zondag, en hopelijk een NRGbeebje erbij!!

knufffffgaaaapp!

15. natjes

natjes Niet meer actief

#67675 natjes, Jun 21, 2009
    Last edited by a moderator: Jun 21, 2009
    blugghhhhh maagzuur en misselijk! Zit nu rennie's weg te werken..

@pixie: nope boopes lekker (nog) niet..wie weet is dit een voorbode..ahhahaha

@kling: veel plezier morgen met bow, elke en cin!

16. natjes

natjes Niet meer actief

sow...ben ik alweer! Rennie's uiteindelijk toch beetje werk gedaan, ben weer in slaap gevallen.. En nu alweer wakker!

17. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

May 30, 2008
    1,625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Moge!
    Nou hubs heeft de voordeur van t buurmeisje met een koevoet open gebroken, en ze was ontzettend blij!
    Ik ben wat minder blij na een hele nacht neppers, die ondertussen ook best een beetje pijn gaan doen.... Beeb neemt er wel de tijd voor zeg!

18. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    Morgen meisjes

@ NRG, den dat het tocg echters zijn hoor..... timen en dan toch maar vk eens bellen

@ Klingeltje, ooo dat klinkt gezellig, hopelijk mooi weer

@ Natjes, hier gaan ook hele fmailie pakken Rennies er doorheen

Hier gaat het nu wel goed, maar heb veel last van emo buien.
    Schommelt heel erg, kan ene seconde goed gaat en andere me niet begrepen voelen en wel kunnen janken.

straks verjaardag van oma Smallman, dan Smallman hardloopwedstrijd, dan lnags mijn vader.... pfff, dat was het wel weer denk ik.

19. natjes

natjes Niet meer actief

@nrg: misschien dat het toch wel echte zijn hoor..helemaal omdat ze ook zeer doen! En je hebt nog 36 uur om mijn voorspelling te laten kloppen...ahahaha

@small: jij dus ook al aan de rennie's.. Ah ja hoort erbij! En die emo-buien..valt hier tot nutoe nog mee..pas 1x gehad.

20. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Even snel om een hoekje gluren om te kijken naar nieuwe zwangeren en of de beeb van nrg al aan het drukte maken is. Wie geeft me een update?

Zag op deze blz. dat small een dikke knuf nodig heeft, ik bel je snel!
    Nrg, ik herkende de weeen ook niet als echte, maar ze waren het toch echt!

Share This Page