goeiemorgen Nrg: voorneppers kunnen pijn doen.. had het hier ook dat ik gewoon moest wegpuffen. Wel zou ik idd eens gaan kijken of er regelmaat in zit... als is het 1 keer per uur.. of 1 keer per half uur. knuf voor de rest klingel: heb je ons al overspoeld met zwangerschapstesten? Hier: beebje vannacht heerlijk doorgeslapen.. hadden we ook wel nodig... 11 uur naar bed.. om 7 uur word ik wakker, en zeg tegen mannetje lief dat jij bent opgestaan vannacht.. eh.. opgstaan zegt die?? heeft hummeltje gewoon lekker doorgeslapen.. na flesje van 7 uur is ze nog 3 uurtjes in slaap gevallen waar ik dus misbruik van heb gemaakt om ook lekker te blijven liggen. mannetje heeft vandaag zijn 1e vaderdag... dus zo lekker verwennen met ontbijtje.. kadootje had die al gekregen van beebje... een mooi horloge met inscriptie van haar naam en geboortedatum..
@Small: Misschien een rare vraag, maar kan het niet zijn dat jij ook vitamine B tekort hebt net als wat Juud had? *knuf* @Neppers: vannacht om de 10/15 minuten, nu om t half uur ofzo. Maar heb een lijstje dat ik VK mag bellen als ik "echters" heb, een uur lang, om de 5 minuten die een minuut duren. Dus zo ver is t nog lang niet! Nu ff iets ranzigs: Heb dus vrijdag die slijmprop verloren, maar gister heel veel doorzichtig/witte klodders. Lijkt op stukjes kwal. Komt dat iemand bekend voor?
zijn restanten slijmprop zo te horen had je gevoel dat je hele prop ineens kwijt was? die ziet er nl vaak uit als kwal.. kan ook slechts deel zijn geweest... en dat nu langzaam de rest afkomt
Nou die prop was al een behoorlijk ding hoor, maar leek er inderdaad ook op ja. Zal wel t restje zijn geweest dan ja...
kwal! hahahah goedemorgen!! @limme: hier een prachtig sneewwitje, net als vorig jaar op vaderdag.... ga morgen de gyn (de lieve gyn) vast stalken... @smallie: sigtig aan jij, en veel plezier vandaag! knuf! @natjes: zuur weg? goeso! @nrg: bravo voor nrgman! en jij... het zal toch snel gebeuren nu? succes vast meis! @rest: fijne dag... ik ga taart proberen te bakken.. en de zon schijnt, whiihoo!
Vanochtend in boek begonnen...en nu al uit! aaahhh hij was verslavend! @kling: potverdorie! Maagzuur niet echt weg. Al sinds gisteravond misselijk en veel opkomend maagzuur. Ieehhh zo viessss!!!
Gebeurd momenteel ontzettend weinig hier! na die babyboom is er niet veel spectaculairs gebeurd! cin+ klingel hebben op dezelfde dag nod na geslaagde iui elke is zwanger (maar dat wist je denk ik al? Wel fantastisch nieuws ieder geval! Geloof dat ze maandag echo krijgt? Nrg is slijmprop kwijt en heeft veel neppers small der zusje is bevallen van zoontje jan tischa gaat redelijk, herkent zichzelf niet helemaal en doet even rustig aan. Is wel geslaagd voor der rijexamen yadi gaat misschien eind dit jaar voor 2 jaar met evangelisch schip mee en verder weet ik zo ff niet!
Ennuh, voor de nieuwsgierigen: Neppers blijven neppers, soms om t kwartier en dan weer 2 uur nix... Leuk he?
@ NRG, hmmmm, misschien wel.... morgen weer vk, maar even bespreken. Stom dat je neppers neppers blijven @ Klingelje, sneeuwwitje...... ik blijf hoop houden @ Natjes, heeeeel veeeeeel Rennies, normale maar ook deflatine @ Lautje, knuf is fijn
Haaaai meiden! Ik dacht laat ik maar weer eens ff wat de bus in blairen! Het is wel echt mega rustig hier na al die bevallingen, of niet?! Jemig.. En al die meiden onder stenen.. Hier is alles nog steeds goed hoor! Ik mag niet klagen, dus doek ook lekker niet! Ons meisie doet t nog steeds goed! En mama is ook erg tevreden! Gister voor t eerst weer ongi geworden! Toch wel een erg rare gewaarwording, moek zeggen... hihi.. @ NRG: knuff!!! @ kling: maagdelijk wit..?! bah... @ smallie: nog gefeliciteerd met je neefje!! @ natjes: brr.. zuurbrand!!! gets.. (ben ik ff blij dak daar weer vanaf ben.. sorry, werkt niet echt motiverend zo he?!) Hier hielp het om juist geen melke, vla, etc. meer te eten en te drinken.. En de maagtabletten van de kruidvat. Kreeg juist zuurbrand van Rennie's.. zucht.. Succes ermee!! @ borstvoedende mama's (en natuurlijk iedereen met goede ideeen ): waar bewaren jullie de gekolfde melk in in de vriezer? Heb ondertussen al aardig wat flesjes staan, maar dat neemt zo veel ruimte in.. zoek nog een handige oplossing! En nu gaak ff voeden, spullen pakken en uit eten!! Jammie!!! Dikke knuff en smakkerd voor jullie allemaal!! *zoef*
Rem: Ze hebben voor je melk ook zakjes in plaats van flesjes. Je kan de datum enzo daar op schrijven, en neemt veeel minder ruimte in in je freezer
Bedankt voor d update natjes! Erg rustig dus... Elke van harte!!!! Had het nog niet meegekregen. Hoe ver ben je? Ik hoop dat de neppers snel echte worden nrg!
@Kling, bah, sneeuwwitte test maar je bent te vroeg dus ik houd hoop. Duim, duim, duim. @Natjes, welk boek had je gelezen? Ik heb malox gebruikt tijdens zwangerschap, hielp toen ik het pas gebruikte goed. Misschien iets voor jou? @Nrg, waarom worden die neppers nou geen echte?grrr! Ik hoop wel dat ze een boel werk voor je verzetten en je daardoor makkelijke/fijne bevalling zal hebben. @Rem , het kolven lukt bij mij niet goed, dus geen voorraadje hier dus kan je geen antwoord geven. En ongi is idd weer ff wennen. Hier al paar keer geweest dus weer gewend, bah!
@lim het is te begrijpen dat je geen borstvoeding meer kan opbrengen na je zwangerschap. zo te lezen geeft een super goed gevoel dat je zwangerschapskleding nu opgeruimd kunnen worden.. het is nu echt een afgesloten hoofdstuk voor je aan het worden. @nrg balen dat je nog steeds zo dol gemaakt wordt door die neppers, het wordt tijd voor echte weeen. @smal nog een maandje en dan is je uitgerekende datum.. proficiat met je zusje's baby Jan. @gaby wanneer begint je avondopleiding? Ik wens je heel veel succes als je daar aan gaat beginnen. Wat een gedoe trouwens met het zh en dit alles voor een eenvoudige afspraak maken. leuk dat je inkopen aan het doen voor je nieuwe huisje, je zal straks echt lekker gaan slapen op je nieuwe boxspring. @remmar wat gaat de tijd snel nu de kleine al weer ander halve maand is. @leonie fijn dat alles goed gaat met je kleintje. Ze is alweer 2 maandjes oud.. @milla balen dat je afgelopen week toch weer ongi bent geworden. *knuf* fijn dat je van de week een goed gesprek gehad heb in het zh. @pix fijn dat alles ok was bij het cb. @pippa fijn dat alles goed gaat met jou en de kleine in je buik. Nog een klein maand voor de uitgerekende datum. leuk dat je schoonzusje nu ook zwanger is. @cin en klingel ik duim voor jullie komende week dat jullie een positieve zwangerschapstest in handen zullen hebben. @survivor, ik zie dat je overtijd bent. heb je inmiddels al getest? of ben je inmiddels weer een ronde verder? een knuf voor joe ivm je heftige half jaar. wb. @natjes proficiat met de 24e week. tja wat een drama van de week gelukkig is het daarna weer goed gekomen. @tischa fijn dat je eerste echo er goed uit zag. Proficiat met dat je geslaagd bent voor je rij examen. @zuurtje zo te lezen had je er nog niet op gerekend toen er over ivf begonnen werd. het ziet er lekker uit je cakejes.. @giegel, spannend ik ga voor je duimen. @cin waarom test je steeds voor je nod... @sterretje gezocht, ik volg het wel omdat ik het wel grappig vind. Verder vind ik het een beetje belachelijk van celine dat ze een keuze laat afhangen door iemand anders en niet haar droom achterna gaat. Ze was juist 1 van de betere tot nu toe. @me, gister gevierd dat ik 3 jaar geleden in het huwelijksbootje was gestapt. We zijn omdat te vieren saampjes uiteten geweest. Verder kan ik melden dat me ongi heeft door gezet. Ik kan jullie zeggen dat ik er totaal niet rouwig om ben. Natuurlijk is het wel vervelend dat me lichaam me weer voor de gek heeft gehouden zoals gewoonlijk. Maar aan de andere kant ben ik nu ook blij dat ik vandaag ongi ben geworden en niet later deze week. Zodat de bloedingen helemaal voorbij zijn met de operatie. Verder heb ik besloten om dinsdag bij een kennisje langs te gaan die acupuntist is. Dit omdat ik gehoord heb dat met acupuntuur de pms klachten verminderd kunnen worden. Dus ik wil eerst info inwinnen. Tja de pms-klachten waren afgelopen tijd weer hopeloos.... Me nieuwe nod wordt 19 juli.
got, we lijken wel een gewoon topicje waarin per dag maar 1 pagina wordt geschreven: GIL! slogisch, maar niet geselli! wel geselli: gourmetten met elkecinbow! (nog?)nietzwanger of wel; we hebben allemaal in onze broek/rokje gepiest vant lachen! nu is huis net weer leeg&stil; even nahikken op de bank. @nrg: zet m op!!! @lau: idd, stilte hier.. elke morg echo, survivor is (beetje) trug, gabbel gedonder met ziekenhuis, nrg heeft prop verloren en heeft (nep?)weeen, gieg eis aan verkeerde kant en di iui, limme blij en nietblij tegelijk, alice gaat happy, natjes ziet spoken, spoken zien katten, katten zien kikkers, kikkers wekken bevalling smallzusje op, pip heeft druk weekend, nai is trug van gran can maar toch niet echt hier weer gewees, pix is moe maar blij van eva, debs is er soms, maar ook drukdruk, remmie zie debs, leo zie remmie, fem zie leo, lautje zie fem, limme zie lautje, mil milk mirank onder steen, ppv ook kwijt, jd soms kwijt, zuurtje gaat gangetje, cin en kling nod 24/6, cin doet spotten, cin en kling omotest, uuuhhhhhhhhh er gebeurt nog wel meer maar t is toch erg rustig... dus: kom maar trug en vertelll hoe het met/bij jou/jullie gaat! *bankmodus AAN*
Zo te lezen was er vandaag een mini meeting in het noorden van het land. wie weet wel met 2 prille zwangere.. klingel zijn er nog foto's gemaakt van het gourmetten.. dan kunnen we op mmm zien hoe gezellig het was.
Ppver, leuk dat je weer ff komt vertellen! In dit geval fijn dat je ongi door heeft gezet en nu operatie zonder hevige bloedingen door kan gaan. Ik ga daarna echt super hard voor je duimen dat je heel snel zwanger bent. En hoop dat accupuncturist je kan helpen. Kling, leuk dat gourmet met de dames zo gezellig was! Goede update zeg!