das zekers niet erg en al helemaal niet als het daarna raak is meiden ik ga op huis aan! tot morgen weer! DOEIIIII Knuff Debs
ja he hoop dat mn ventje beetje in de stemming is, hij begint morgen aan een nieuwe baan en is erg zenuwachtig hahaha, ach lekker ontspannen ben wel weer blij dat ik mn ei gevonden heb, wordt weer spannend vind de tijd na ei leuker dan ervoor, dat is zo nutteloos wachten jij nog niet getest gaby?
Ik mag ook naar huis. Rennen vliegen en dan snel door naar cursus Frans. Misschien kom ik daarna nog wel even terug Fijne avond alvast!
krijg van de gene waarvan ik de baan niet heb genomen een mail of ik nader zou willen toelichten waarom ik niet voor hem wil werken zodat hij dat mee kan nemen in toekomstige solli gesprekken. Wat moet ik hier nou mee?
gewoon antwoorden dat je nog een andere aanbieding hebt gekregen voor een functie die je nog meer aansprak. @gaby: relax jij eens met je ongi morgen.. komt geen ongi morgen @jolan: testje ziet er heel goed uit, jou willen we vanavond niet zien
sorry maar heb er echt geen vertrouwen in en lautje idd wat lim zegt gewoon zeggen dat je een betere aanbod heb gekregen!
omdat je nu lage rugpijn hebt? is anders 1 van de meest voorkomende zwangerschapskwalen hoor. En omdat jij dat toevallig ook hebt als je ongi wordt, wilt niet zeggen dat het weg zou blijven bij een zwangerschap. Dus wacht nu maar gewoon rustig af.. als je morgen test zal je zien dat streepje duidelijker is geworden xx
hahha okey ik luister al ! maar ik ga morgen niet meer testen ik wacht tot vrijdag! wil me niet weer blind staren op een vaag streepje haha ik weet het EIGENWIJS
helemaal leuk hihi meiden ik ga me mannetje ff ophalen ik denk tot vanaaf want ik ga niet veel doen voel me echt beroerd!
ok lim, ik zal niet meer komen vanavond maar dan niet te veel kletsen, want dan moet ik zo veel bijlezen gaby niet stressen! het ziet er allemaal erg goed uit, je temp en je vage streepje, die staat er niet voor niets groetjes jolan
haha... hoop het zo voor jullie allemaal! (ja, niet dat jullie misselijk worden.. haha.. -oeh, dat zou wel heel l*llig zijn om iemand dat te wensen- maar dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn)!
Ben al weer thuis, heb boodschapjes gedaan en het eten staat op. En ik hoefde idd gelukkig niet met de fiets. Vind de afstand iets te ver om elke dag te fietsen. Lautje ik hoop dat je koppijn snel weg is. En idd eerlijk antwoord geven op soll. gesprek. Limmeke balen dat je zalfje nog niet helpt! Jolan, joehoe, ei vonden! Veel plezier!