zo was ik vroeger ook veel eten en altijd dun. Nu eet ik nauwelijks iets (ja drie taartjes vandaag op het werk maar eet nu voor twee WHAAAAHAHAHA)maar kom veel aan. Zo Jedid, mag die link wel?
Das dan juist toch echt een dag om nooit meer te vergeten? (Maar ik heb ook moeten rekenen voor trouwdatum in augustus hoor)
Mijn god wat zijn we hier aan het doen? Maak MamaY moddervet met visioenen waarvan het water je in de mond loopt?
Zo mijn taak is ook weer gedaan... Nou ik ga afsluiten en ik ben morgen weer online. Hubbie is er niet, want hij is op studie. Ik ben dus alleen, maar er is braderie in het dorp! leuk! Dus toch nog wat te doen... Tot morgen...
Veel plezier! Ik ben net terug van de receptie. Altijd weer leuk, altijd weer druk en altijd weer veel babies en kleine kindjes.
jaja ik ga meer klagen... heb ook pijn in mijn linker been.. loop raar door de winkel merk ik.. doet echt zeer. van knie tot heup..
Hih Pix praat ook inzichzelf. Sterkte met alle pijn.. Limmeke, als ik niet met volle mond mag praten, ben ik vrees ik alleen nog maar stil!