@renmar, ik weet niet nooit geprobeerd maar 25 km enkel. Ik las trouwens vandaag dat jij aan de andere kant van de bult woont!
haha.. nee, das ver genoeg idd! waar werk je ergens dan (welke plaats bedoel ik dan)? haha.. ja goed he?! zit alleen een gat tussen ons (haarle ) daarom zei ik gister ook: kan zo op snelcurus bij je komen (van de fotocamera).. haha...
Ja ik wist wel dat je in de buurt woonde maar niet zooo dichtbij Ik werk iets verder dan Deventer, andere kant van de IJssel
das idd een bje ver fietsen haha.. tenminst, voor mij wel.. haha... Ja, dichtbij he! haha.. vind het wel grappig! (werk zelf in zutphen, dus da gaak ook niet redden op de fiets... haha)
zo ik ben er ook weer! ga vanaaf echt niks doen heb koppijn ben misselijk en moe! vriendje gaat zo naar zijn moeder en ik ga echt niet mee
@ Debsje, testen slopen om indrooglijntje ste bekijken, ha ha, gekke meid... je bent toch gewoon zwanger, INDROOGLIJNTJES BESTAAN NIET.....
@ Lautje,gefeliciteerd met je baan ne tegen andere gewoon de waarheid zeggen. is toch altijd het beste.