En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    juud van harte gefeliciteerd !!!!

Rem, echt K*T van zijn knie, heel irri als je wat aan je voeten of gewoon aan je benen heb!

Lim, hehehe , hebben de oordoppen nog geholpen ?

Iedereen dikke knuff!!

Temp, goed zo, ga maar omhoog :D

Muggen HA, vanmorgen weer je familie dood gemept 7 stuks! snap niet waar die beesten vandaan komen! elke avond voor dat we gaan slapen gaan we eerts op muggen jachten en elke ochtend zitten er weer een hele familie..
    Ben weer helemaal lek gestoken :S

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goede morgen!
    @Juud, gefeliciteerd met je verjaardag!
    @Natjes, ik zou het eigenlijk ook niet weten. Wij hebben een schattig paar maatje 15 (van die ballerina’tjes) staan maar die passen volgens mij nog steeds niet. Is ook niet nodig, maar ik vond ze zo schattig!
    Straks maar weer eens passen!
    Leuk schaapjessloffen!
    @Small, wat een schattige schoentjes/slofjes zeg! Die site gaat bij mijn favorieten!
    Oh, ik hoop dat het erger wordt en dat daardoor je meisje snel komt!
    @Pippa, ik vind het zo fijn voor jou dat je “nergens” last van hebt, lijkt me heerlijk! En maandag inleiden, is dan ook niet verkeerd omdat het zekere voor het onzekere wordt genomen, erg belangrijk! Je hebt je meisje bijna in je armen!
    @limmeke, dikke knuffel voor jou. Na zo’n nacht dan ook nog de dag alleen! Irri he als die mannen overal doorheen slapen, kon hier vannacht ook eentje wat van!
    @Rem, dikke smakkerd terug!
    Ben benieuwd welke oplossing ze bedenken. Klinkt wel gek eigenlijk he dat ze iets aan het bedenken zijn. Maar ja, als niks werkt zullen ze wel moeten uiteraard.
    @Alice, jij ook al korte nacht gehad! Bah! Loop je nu eigenlijk wel gewoon rond en zo of moet je veel rusten?
    En hoe gaat het nu met harde buiken en zo?
    @gabbel, tja die muggen denk als boy jou mag steken mogen wij het ook :p:D
    Nee, vervelend hoor al die muggen en zoveel, dat is echt niks!

Hier nachtje gehad met vanaf 4 uur elke uur een huilend meisje. Om 7 uur haar eruit gehaald en toen begon ze zo te lachen (en te poepen!)
    Verschoond, gevoed en ja hoor gaat ze weer poepen. Maar ze zat echt letterlijk tot haar nek vol.:$ Ze had een witte romper aan maar die is aan de achterkant helemaal bruin geworden! Hoop dat ik het eruit krijg, staat nu weer in de week. Is altijd gelukt en anders tja rompertje maar weggooien!

Zo meteen even naar de winkel, weekboodschappen halen en vanmiddag wil ik lekker gaan lezen. Is weer even geleden dat ik dat echt uitgebreid heb gedaan. Ben benieuwd of het me lukt!

3. natjes

natjes Niet meer actief

@lim: ook niets anders meer in huis? Zoon even op de fiets naar supermarkt sturen? (of is dat te ver?)

@rem: slaap beter nu matras omhoog ligt ja. En preventief grote slok gaviscon. Moet ik halverwege de nacht herhalen.. Heb nu al halve fles op vanaf woensdag.. :$

@gabbel: hoop dat je niet alleen geprikt bent door muggen maar ook door boy.. :D:p Temp is ieder geval mooi omhoog!

@bow: i know van dat werk.. ach doe het nog altijd zelf, mag dan ook niet klagen.. ;) Hoest daar? Schiet verbouwing al op? al einddatum in zicht dat het af is?

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zoonlief is in weekenden er niet.. dan zit die bij pa :)

gabbel ouwe rampetamper... boy tong inmiddels al op schoenen hangen?

kga zo naar de stad als het droog is... ff klagen bij prenatal.. heb daar begin dit jaar een campingbedje gekocht.. nu had ik het nodig.. zet het op, zijn die zijkanten niet te spannen, dus hangt als slappe dweil in elkaar.
    natuurlijk kan ik nergens meer de bon vinden.. ze doen het dus maar met bankuitdraai.
    als ze het bedje niet terugnemen.. ontplof ik helemaal.
    word er zowieso niet goed van.. lijkt wel of ik tegenwoordig alleen maar dingen koop die stuk zijn of heel snel stuk gaan.
    zoals bij mediamarkt bv... alles wat we daar hebben gekocht.. is al voor reparatie geweest.. meestal binnen 1 maand... is toch niet helemaal normaal wel dan?

5. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Remmar; hij is idd nog wel heel jong om al zulke knieproblemen te hebben dat ze moeite hebben een oplossing te vinden.
    Knieproblemen zijn over het algemeen heel lastig op te lossen.
    Mijn man was vroeger stoffeerder en das de pest voor je knieen, hij was ook blij dat hij kon stoppen voordat hij last kreeg. Sterkte voor Remman.

Lim; arme Lim...zware nacht gehad :(. Misschien kun je straks nog even bijtanken als kleine meisje slaapt?! Vannacht gewoon mannetje sturen hoor ;)!

Leo; even over poepvlekken; Ik kreeg vorig jaar een keer de tip om vlekken (ging over grasvlekken in jongensbroeken) in te smeren met Glorix O2 (witte fles met rode dop). Ik ben sindsdien verslaafd aan het spul. Praktisch alles krijg ik ermee uit...zelfs rode wijn! Te gebruiken bij wit en gekleurd goed. De witte leggings van mijn dochter (en dat is een echte smeerkees) zijn nog steeds wit...dat zegt hier heel veel :D.

Alice; jij ook kort nachtje gehad?! Ook straks maar even plat :).

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    tot nu toe, blijven het krampjes en beebje is ook net iets te actief volgens mij....
    Straks als Smallmeisje op bed ligt weer even op bal zitten.

@ Pip, nergens last van is ook fijn, ook fijn dat ze toch liever het zekere voor het onzekere doen en jij maandag meisje in je armen hebt.
    Nowali zijn ook erg fijne slofjes, had eenpaar met extra elastiek over wreef, dan kreeg ze ze echt zeker niet uit, en ze zijn zoooo lief

@ Alice, deze slofjes gaan dus niet uit :) erg fijn, komt door speciale manier van elastiek ofzo

@ Gabbeltje, jeeej Temp :) stomme muggen, grrrrr

@ Bowen, heeeej :)

@ Lim, helemaal niets in huis, ojee (ik probeer altijd minimaal 1/2 brood in vriezer te hebben voo rnoodgevallen, of afbakbroodjes) wel goed voor jezelf zorgen hoor.
    En mannen, tja ook hier is dat probleem van doorslapen terwijl beebje huilt erg bekend

@ Vlekken, Shout erop wilt ook erg goed werken

En voor alle mama met nachtbrakende kindjes: dikke knuff

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    net mega klodder slijm verloren, wat helder doorzichtig met iets gelige tint.....
    leek net een mega snottebel maar dan niet uit mijn neus

8. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    :D ooooooeeeeeeeeeeehhhhhhhh!!!

Gooooooooooo smallie!!

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    hi hi
    ga meteen weer op mijn bal zitten, hup baabje, indalen jij
    vliezen laten knappen etc. :) kom er maar uit meisje

(hopelijk niet pas volgende week, wat natuurlijk ook kan)

10. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Hup smallbeebje, luisteren naar mama!!! :)
    Je hebt nu lang genoeg van mams buik mogen genieten!! Kom nu maar eens te voor schijn!! we zijn benieuwd naar je!!!

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Yessss! Small!
    Doe nu pixie maar na, dan heb je morgen je meisje in je armen!
    Hups op die ballen en hupsen maar!

12. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Weet wel dat AL mijn sokjes te groot zijn, hahaha. En ik heb echt de kleinste gekocht :D

13. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Oehhhh smallie, spannend!! Ik hoop dat je heel hard aan het puffen bent nu :D

@natjes, verbouwing gaat lekker verder. Volgende week keukenbehang verven, afspraak is gemaakt voor vloer leggen en nu is Bowenman druk bezig met de badkamer af te maken. Laatste muurtegeltjes eraan, vloer erin plafond erin en dan alles voegen en dan kunnen de meubels erin. Dan kunnen we eindelijk met kinderkamer beginnen....... Hopelijk is dat allemaal klaar voor het einde van de vakantie.

@remmie, echt balen van rems knie. Hopelijk kunnen ze nog wat bedenken, of zien ze wat op mri wat de oorzaak is.
    Wanneer gaan jullie eigenlijk op vakantie?

@pip, nee ik weet dat jij het niet erg vindt, daarom zei ik het ook. Voor jou is het ook wel weer een beetje geruststellend lijkt me nu je weet dat je sowieso maandag aan de beurt bent.

@leo, toch maar bruine rompertjes kopen dan ??:p

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ^%$# kind, ga slapen!!!!!!!!!

wow smallie... de befaamde slijmprop kwiet? :)

remsel: ellende die knie he... hoop echt voor remman dat ze er toch nog keer wat aan kunnen doen en dat hij niet net als ik er maar mee moet leren leven..

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    na een hele week weinig tot geen kramp is het met volle kracht terug. arme kind kan niet slapen daardoor (wij dus ook niet) Ik lig haar neer en gelijk huilen.. ze slaapt alleen als ze bij ons ligt op de buik.. heb haar dus nu bij mij in de baby bjorn (milk...is geen rugtas is babybuikdrager.)
    nu slaapt (en rustig) ze . kan ik gelukkig ook nog dingen doen .bijvoorbeeld naar de wc zonder dat ze wakker word omdat ik haar neerlig.
    Ik vind belangrijk dat ze haar slaap krijgt.. arme kind heeft gisteren en vannacht alleen hazenslaapjes gedaan.
    rust en regelmaat (het stukje van overdag in bed/box slapen dan) komt dan wel weer later...want het zit er momenteel toch niet in..
    sorry.. ego..
    ga nu terug lezen

16. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Bowen, nee nog niet aan het puffen, was lekker op mijn bal aan het hupsen :)
    Verbouwing gaat goed, zo te horen.

@ Lim, yep, moets wel even googelen om er zeker van te zijn dat het slijmprop was.

@ Leo, vind ik goed idee, net als NRG doen en morgen meisje in handen :)

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    gefeliciteerd juud

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @lim pixman slaapt ook doorheen..soms maak ik zelf dan herrie om hem wakker te maken ('per ongeluk') om steun te hebben door te praten erover... is soms genoeg.. van mij hoeft hij het niet over te nemen vaak meer.. in begin wel..pixman neemt de avonden tgenwoordig, tot hij naar bed komt..rond 2.00. ik lig er al in na laatste voeding.. als eva dan wakker word is het voor hem te regelen.

@slofjes.. leuk..

@remmar maar als rems knie niet meer 'te maken' is moet hij dan kijken naar ander werk??

@alice *knuf

@gabbel alleen 7 keer geprikt?? niet door boy ook geprikt?? sorry..kon niet laten!!;)

@leo hier ook badkamer vol met kleding in week..!! hihi

@smallville.. woohooo slijmpropie verloren.. nu kindje indalen! :D maar misschien was dat de krampjes vannacht?
    hup ..doe me na!! ;) ps. mijn slijmprop zag er ook anders uit dan dat van wat je op internet vind.. had geen bloed in.. llijk inderdaad klodder snot

@nrg prenetal sokjes zijn het enige sokjes die passen op de kleine voetjes... eva heeft wat grotere voeten dus niet zoveel problemen me hhihi
    haar voeten zijn zo groot als die van haar nichtje van 6 maanden

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Pix, geen probleem, doe je graag na :)
    Ha, dus bij jou leek het ook op klodder snot, had niet gedacht dat het er zo uit kon zien, omdat ik ook verhalen hoorde met bloed etc. Maar na googelen dus tot conclusie gekomen dat het echt zo was.

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    wel een groot klodder he.. eetlepel waard

Deel Deze Pagina