En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ja, Bow, twas erg gezellig en gelukkig goed geslapen daarvoor, dus echt genoten. Bedankt voor de felicitaties!

Over sex na bevalling en BV: hier inmiddels 2x gedaan en ging goed, MAAR met glijmiddel. Ben idd erg droog...

@Lim: hoe is het met campingbed afgelopen? Wij dachten ook dat die van Prénatal kapot was, maar blijkt dat je eerst lange kanten en dan korte kanten (of was het andersom) moet opzetten, anders spant ie niet. Doe je het verkeerd om, blijft ie dus idd slap staan. Succes!

@Gabbel: yeah ei! En benut! Maar eh, vraagje: hoe voelt ei-pijn? Ik heb sinds zaterdag aan linkerkant af en aan echt stekende pijn en heb zelfs een keer een 'plop' gevoeld. Voor mij onbekend, maar dacht ineens aan dat jij ei-pijn kon voelen. Had al paar dagen ook meer last van slijm (had ik al heeeeele tijd niet meer) en oud bloed. Zal mijn cyclus weer op gang komen?

@Pippa en Alice: nu jullie meiden, Smallie achterna!

@Lau: lief hoor, Finn zo in zijn wagen.

@Pix: fijn dat Eva goed slaapt met de Pacco. Wij zijn ook begonnen met speentje 'snachts. Werkt goed. Vanaf 5 uur voed ik wel, ook al had speentje dan misschien gewerkt. We willen het nu langzaam opbouwen. Maar goed, van 22.30 - (meestal) 5.30 uur, hoef ik niet te voeden en kunnen we slapen! Jij nog succes hè!

Zo, dan ga ik zo maar mijn sit-ups doen. Sinds kort elke dag. Gaat prima, Echte spierpijn nu weg. Dan Femke voeden en later naar Osteo. Femke is van regeldagen - 1 dag rustig geweest - over gegaan in sprongetje 3... Maar ja, tis tijdelijk!

2. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Morgen meisjes!
    Ik kom even om het hoekje piepen om Smallie en Pippa succes te wensen. Maar wie weet is Smalliebeeb er al wel. Ik hoop dat ze deze keer geen weeenstorm heeft (gehad).

@Juud: Nog gefeliciteerd!

@zuurtje: Ik zie het probleem niet zo met de bus? Als er al een tijdje niets veranderd is en er zijn een hoop updates dan kan iemand anders het toch een keer aanpassen? Het probleem van de laatste bus zoeken hebben we allemaal...

@natjes: beterschap!

3. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Succes vandaag Small en Pippa. Op naar 2 mooie gezonde beebjes.

Hier gisteren ongie geworden helaas. Morgen uitgangsecho en dan alweer naar ronde 4 met spuiten. Pfff.... Ook voor de 3e verjaardag van zoonlief zwanger worden is dus niet gelukt.

Groetjes Winnie.

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @bowen lekker hoor vakantie :)

@juud aah je hebt dus mooi kunnen genieten van je verjaardag :)

5. natjes

natjes Niet meer actief

@winne: wat balen zeg! bah!

@meiden: tnx voor beterschapswensen. Denk dat ik vorige week teveel heb gedaan. (weet het wel zeker) en dan het er nu allemaal beetje uitkomt. Vandaag dus op eigen tempo thuis werken. Geen stress voor mij vandaag..

6. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Even een inbraak van een zussie :)

Small had vanochtend bezoek van vk en nog maar 1 cm en kindje is nog steeds niet ingedaald.
    De weeen zijn wel sterker geworden en als de kleine meid met oma weg was zou zussie weer contact opnemen met vk.
    Verder nog niks gehoord...

Kom maar snel nichtje :)

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @natjes heerlijk zon baan dat je ook vanuit huis kan werken.. waardoor je minder stress hebt :)

8. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ smallie: heeeel veeel succes meid!!! Zet m op!! Je kunt t!!!! :D JEEEUUJJJ... Beeb on is't way out!!! :D

(ik werd gewoon vanochtend wakker en dacht: ik moet kijken op ZWP want smallie is aan het bevallen!!! haha.. hoe grappig!!!)

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @marjanne wat vervelend voor small dat meisje nog niet ingedaald is...

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @remmar heb je gelezen van 28 jarige man uit nijverdal op achterbank van auto overleden .. na avondje stappen in Zak?

11. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hee Marjanne, tnx voor berichtje over Smallie, hou je ons beetje op de hoogte?? Dikke knuff voor haar!

12. natjes

natjes Niet meer actief

@marjanne: bedankt voor de update! Hoop dat het snel doorzet!

@small: zet hem op meis!

@nai: is inderdaad heerlijk. Ik moet wel zeggen dat ik het niet heel vaak doe. Mijn functie is toch beetje spil in het web waardoor men veel vragen aan mij heeft ed. Maar zo;n dagje thuis zorgt er wel voor dat je een stuk productiever bent! Geen telefoontjes ofzo tussendoor. Fijn!

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Thanks Marjanne!

@Bow: Lau en ik krijgen ook sms-jes van Small, dus je blijft zeker op de hoogte hoor!

@Winnie: balen meid, dat het deze ronde weer niet gelukt is! Knuff

*ego* poepoe, ik ben zooooo moe de laatste tijd, dat het al weer beetje op mijn humeur begint te werken... Ga vandaag maar weer Floradix kopen en dat een paar weken braaf drinken. Anders misschien tóch weer bloed prikken op ijzer en vitB12... BV nog steeds goed voor meisje, maar mama krijgt beetje deukjes in zelfvertrouwen... Zou al as. donderdag, tijdens CB-afspraak een afbouwschema voor vanaf 1 augustus opvragen, want wil tussen 1/8 en 1/9 volledig afbouwen ivm werk. Misschien toch al eerder...??? *einde ego*

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    PS: vindt het eigenlijk wel een grappig idee dat een paar meiden die ik op 14 maart heb ontmoet, nu met een dikke toeter achter de PC zitten, en dat sommige zelfs al een beebje hebben.
    Wel naar dat voor anderen er nog steeds niets mag zijn... :(

15. natjes

natjes Niet meer actief

best wel confronterend ook!

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hoe bedoel je confronterend Natjes?

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goedemorgen liefje!

@small en pip: ik duim en denk en glitter aan jullie!!! you go lieve girrrls!!! :) zet m op!!!!!!! werp werp!!! ;) KNUF!
    @juud: grappig om te realiseren maar t best (enorm) confronterende is (voor mij) uiteraard minder grappigk.. tjah dat zal altijd lastig blijzen zonder 100%score zwanger.. we kunnen niets anders doen dan deze facs te facen he
    @natjes: doe maar eens een dagje lekker rustig!!!!!!!!!
    @limme: gets, vloeivloei? enne, ik zou limman even op zn limmes uit de droom helpen dat er rap gecurverd gaat worden, ieks! gekke vent!! ;)
    @zuurtje: iedereen moet de bus weer opzoeken.. jij bent er gewoon minder vaak dan dat mensen een wijziging willen (laten) maken.. maakt toch niet uit?
    (als het busplaatje maar mee komt ;) ahem)
    @iedereen: BUSKNUFFELLLLLLLL en nou gaak douchen en werken! :)
    @la france: zon zin in! :D

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ik denk wat ik ervan zei ongeveer?

19. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    HeeeJ Klingelbeeb,

ja is ook wel confronterend he! Vind ik ook hoor. Vorig jaar zaten we allemaal nog te gillen over NOD en vruchtbaar slijm en en , en nu gillen we wat vaker om andere dingetjes, logisch natuurlijk en ook wel mooi maar ook wel moeilijk soms voor sommigen denk ik.

Ik voel een groepsknuffel opkomen :D

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zo.. even uur gewandeld met beeb, samen naar school geweest om zoon uit te zwaaien die afscheidskamp heeft deze week.

balen winnie van je ongi.

pas 1 cm bij smal? hup BM< doe eens ff verweken en ontsluiten

Deel Deze Pagina