En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Mogge,

@Small en Pip suucccess vandaag! Weer 2 beebs op 1 dag? I hope so!
    @natjes: beterschap meid! Goed dat je het nu wat rustiger aan (gaat) doen.
    @de rest: knuffies

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    jaaaa een groepsknufff!!! :)
    het is niet anders, en het is goed erover te praten, van blij tot niet blij en van mooi tot lelijk.
    das zo mooi aan de bus..

maareh, laat die 3x ' wel ' maar weg hoor!! :D

KNUF!

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik begrijp het confronterende wel hoor. Zeker voor de NNNZ'ers in de bus. Daarom voegde ik die zin er ook wel aan toe. Maar ik zie gelukkig ook nog steeds het mooie van die toeters, die er toen nog niet zo waren, en die nu groeien.

Waarom is het leven zo oneerlijk, dat we nu, een jaar later, nog steeds meiden in dezelfde positie hebben als toen, terwijl anderen wel verder mochten gaan?

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    PS: ben nu even naar osteo. Om ca. 12 uur terug met hopelijk goed nieuws van Small...

5. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Wat een kanjer!!!!

6. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Ik wist 't! Echt goed! Zet um op Small!

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Small, yes het is vannacht echt begonnen, ik ben zo blij voor je! Zet hem op meid!
    @Pippa, jij heel succes en zet hem op vandaag!
    Haha, jullie lopen echt wel heel erg gelijk deze zwangerschap!
    Ik hoop dat er aan het einde van de dag een mooie smallbeeb en een mooie pippabeeb op de wereld bij zijn gekomen.
    @Natjes, bah pijn in linkerheup is niet fijn. Hoop dat het snel weg trekt!
    He gadver lees verderop dat je helemaal niet lekker bent. Beterschap!
    @Juud, best druk dagje voor de boeg dus. En tja sit-ups ik wil ze eigenlijk ook elke dag doen maar vergeet ze vaak. L
    Leuk dat je banner hebt aangepast naar Siem, die is alweer bijna 2 jaar zeg! Leuk!
    @Cin, hoe voel jij je?
    @Winnie, bah ongi geworden! Dikke knuf!
    @Natjes, goed dat je vandaag rustiger aan doet, denk aan jezelf!
    @Marjanne, bedankt voor je update. Houdt ons maar mee goed op de hoogte, spannend hoor!
    @Small, denk aan je!
    @Remmar, telepathie?
    @Juud, wat vervelend dat je steeds zo moe bent. En idd even laten prikken op hb en vitB12. En als je schema voor eerder vraagt,is toch niets mis mee. Dan kun je altijd kijken of je het daadwerkelijk gaat gebruiken.
    Dikke knuffel voor jou!
    @Klingel, werk ze en wanneer vertrek je ook alweer naar France?
    @Zo Limmeke, lekker met kleine meisje aan de wandel geweest en grote broer uitgezwaaid! Dus die gaat ook alweer zijn basisschoolloopbaan afronden! Volgende week musical?
    @Groepsknuffel: knuffel, knuffel, knuffel!

Ik voel me nog steeds beroerd. Blijf maar overgeven en heb echt knallende hoofdpijn, oorpijn en keelpijn. Hoop toch echt dat het snel beter gaat.

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    even snel want krijg bezoek

@smally go for it girl!! :D:D

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ leo: beterschap!

@ natjes: geld ook voor jou!! rustig aan doen jij!!

@ lau: knuff!!!
    En wat een schattie die Finn!! Leuke foto!!

@ juud: als jij graag eerder wil afbouwen met BV, moet je dat lekker doen!! Geen mens die je tegenhoud!! (maar er achteraf dan geen spijt van krijgen ofzo hoor!!) Doen waar jij je goed bij voelt...

@ marjanne: thanx voor de update!! :)

@ pippa: jij ook heeel veel succes!!

@ groepsknuff: ik doe mee!!!! *knuff*

@ euh... kwijt.. komt misschien zo wel...

ohwja, @ nai: jeps, had t gehoord.. Ook wie het is.. (tuurlijk, de roddels zullen eens niet snel rond gaan.. haha..)

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    yup leo... volgende week musical.. dit jaar voeren ze grease op.. dan nog de playbackshow die ze elk jaar hebben.. en dan bijna vakantie!
    oudste zit al thuis, die heeft vandaag boeken ingeleverd en nu wachten op foontje of die het wel of niet gered heeft.. hij is bespreekgeval, omdat hij zijn eerste trimester vet zwaar verkloot heeft.. hij heeft heel veel weten op te halen, maar is nu twijfelgeval.. zelf wilt hij eigenlijk het jaar overdoen..maar dat kan eigenlijk alleen, als ze nu besluiten dat VMBO daadwerkelijk langer mag duren dan die jaren die er voor staan
    we zien het wel.

11. natjes

natjes Niet meer actief

pfff werd net gebeld door oud collegaatje.. mesen ben ff in shock. Der man was 7 weken geleden plotseling overleden. Vind het zo erg voor der.. Ook gehoord dat andere oud collega er op een smerige manier uitgegooid is (3x raden waarom ik er weg ging voordat ik zwanger was). En ander oud collegaatje mk gehad. Pfff.. zo hoor je ff niets en zo hoor je ineens van alles.. heavy shit hoor!

Manager belde me net. Of er niets ernstigs was. Zei al, neej joh, ben alleen mega teruggeroepen door me lijf. Even rustig aan doen en morgen zit ik er weer..

12. natjes

natjes Niet meer actief

Dat sommigen nog steeds niet zwanger zijn. Is toch best wel lang overheen gegaan! Vind het best moeilijk om te zien, je gunt het iedereen zo van harte!

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    pff natjes, dat is heftig allemaal zeg

14. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    @ small en pippa zet hem op !

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Volledig mee eens. Maar verandert niets aan het mooie van de zwangerschappen die we wel al hebben.

Ben nu even Femke voeden. Helaas nog geen bericht van Small. Hoe laat moest Pippa naar gyn?

Tot zo!

16. natjes

natjes Niet meer actief

Grrrrr... wat zouden jullie doen als de kat van iemand 3 huizen verderop steeds voor jouw deur gaat zitten schijten? (let op, is gemeenschappelijk binnentuin)...

Word het nu wel een beetje zat en vind het smerig! Ik laat niet voor niets mijn 2 poezels binnen om dit te voorkomen..doet een andere kat het..

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat is vervelend natjes..

koffiedrab strooien helpt ( althans deed hier wonderen)

18. natjes

natjes Niet meer actief

Hmm... 98 % van de binnentuin is met schelpen. Dan zie je die gore drab liggen...

Zou jij het erg vinden als iemand tegen jou zou zeggen dat je kat voor diegene zijn deur zit te schijten (en dat je daar niet van gediend bent)?

Vind het gewoon ranzig, spelen allemaal kinderen in de binnentuin enzo, ik zit veel buiten en dan krijg je dat..

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik heb geen katten, maar ik zou me toch wel aangesproken voelen en me in ieder geval verontschuldigen. Maar kun je het die kat nu nog afleren?
    Heb er geen verstand van, maar goed, ik zou het dus zeker wel melden hoor. Anders verandert er sowieso niets. En die buurvrouw schijt toch niet, het is haar kat. Als zij een beetje meedenkt, begrijpt ze jouw irritatie heus wel.

Succes!

20. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Joepie!

Om 11:56 uur is Lonneke geboren!
    Om 11 uur had ze 4-5 cm ontsluiting, pijnbestrijding gekregen en een uur later was ze er!
    Toch nog snel gegaan, en geen hechtingen! (klein sheurtje, goed hè)
    Gewicht weet ik nog niet.

Liefs Smallzusje ;)

Deel Deze Pagina