Ooooooh wat super!!! En wat snel gegaan!!! Small van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lonneke!!! En tante Marjanne natuurlijk ook!!
Woeiiiii Superrrrrr Smallie van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!! Mooie naam ook!!! Marjanne tnx en jij natuurlijk ook gefeliciteerd!!!
gefeliciteeeeeeerd smallie met de geboorte van Lonneke.. en o wat ben ik blij dat het allemaal spontaan is gegaan zonder inleiding! knuf
oeh lees ik nou dat small bevallen is? GEFELICITEERD MET LONNEKE! @hier: *slik* aahhhh emo... Klant belde net. Had me manager gesproken. Vroeg hoe het met me ging. Hoorde dat ik vandaag thuis was omdat het even niet zo lekker ging... ahhh wat lief! (waardeer ik echt als klanten dat doen!) Baas belde ook nog of het echt wel ging met me.. wat zijn mensen toch extra zorgzaam voor je als je zwanger bent! Vind het echt bewonderenswaardig!
shit heb small der adres niet! Wie wil even pb-en? Heb kaartje al klaarliggen! (&achternaam zodat ik aan de fam ... kan richten) @nai: bedankt! Gaat het nu bij jou ook niet extra kriebelen als je leest dat er weer één bevallen is? loop gelijk even naar de brievenbus!
Small + smallman gefeliciteerd met jullie dochter!!! en tante natuurlijk jij ook met je nieuwe nichje Juud, kan best dat dat je eisprong is.. Ik voel dan links of rechts een soort druk en het doet zeer als ik me been omhoog doe of als ik moet lachen..
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de geboortekaartjes van de busbeebs. Misschien kunnen de mama's de geboortekaartjes op mmm zetten?? Als ze dat willen tenminste