Lief dat ik ook gefeliciteerd wordt, maar vind het bovenal weer een topprestatie van mijn zus! (ben erg trots op haar) En het laatste nieuws... Ze weegt 3115 gr. en zussie is al thuis! M'n "grote" nichtje gaat nu kennismaken met haar zusje. Wij gaan zo heen, zo leuk! Wil haar zo graag zien! Liefs
tuurlijk feliciteren we jou ook jij ben weer tante geworden ben reuze beniewt hoe marije op haar zusje gaat reageren !!! Heel veel plezier zo, en geef der maar een dikke knuffel namens ons
Pippa+ pippaman + kids, gefeliciteerd met jullie dochtertje/zusje! Zo, echt gelijk op met Small, echt leuk! Nu hebben we al 2x 1dag met 2 augustusbusbeebs geboren/jarig! Leuk! Small, fijn alweer thuis! ben benieuwd hoe grote zus het vindt!
bowen, nee Ben druk bezig, net weer op pad geweest naar een meubel winkel, was ie dicht :S En 1 muur bij de gang doen we behang maar ik kan meer geen mooie vinden.. hahaa hoe bedoel je moeilijk persoon
gefeliciteeerd Pippa met de geboorte van Britt Beide dames small en pippa.. ook gefeliciteerd namens giegje en hele dikke knuffel!
Pippa gefeliciteerd met Britt! (zo zou onze beeb ook heten als het een meid was!) LEUKE NAAM DUS! wie heeft adres van pip?
jeetje zo heb je weer eventjes geen geboortes.. en zo weer 2 op 1 dag! bijzonder! @hier: ben er klaar mee voor vandaag. Productief dagje geweest. Nu relaxen!
hahaha nee niet echt.. Ben echt een zeikert hoor.. Van de tv meubel wil ik een lage maar dan een hele lange zo dat de tv word opgehangen en eettafel moet weer een laatje erin hebben en de salon tafel moeten ook lades hebben.. heb alwel een altijd mooie dingen gezien maar dan is alles van een ander soort zeg maar dan pas het niet bij elkaar 8)