hoi smally... ff snel... gefeliciteerd.. @ pixie: ja wat zal ik zeggen... het huishouden was een beetje erg achtergeraakt en er waren nog meer issue's.... maar nu ben ik er weer even... Ik blijf niet de hele avond hier... Ik heb een tv avond ingelast... heb echt nergens zin in behalve in mijn vent... whahaha lang leven de dag van de eisprong... gnagnagna... net even op mijn ventje gesprongen...
Small, wat ben je snel weer even online! Leuk! Ben heel benieuwd naar foto's van Lonneke! @Yadi, leuk dat je er weer even bent!
haai meisjes hier onwijze emo-klingel komt door werk en trees en jem en small en pip en heerenveen en meppel en zwolle en languedoc en de maan (zoek de overeenkomsten! ) geeft niets! ik hou van julile en ik ga nu even slapen en dan zo weer op, @hele bus, met name leo en pix en en en en: kNUFFFFFFFFFFFFF @rest: smakkkkkkkkkkk @zelf: huilllllllllllllllll @france: on y va- la tres vite!!! j' ai besoin de destresser et,,,, demander mon ami qu' il veux marier avec moi?????????????? (durf ik dat?????) sniksmak
ja wask weer! grutjes, dat ik dit een jaar geleden 4/5 dagen in de week deed zeg, wat belachelijk! anyway, ik was om 0430 wakker en toen heb ik maar getempt, so daar wordt een mens ook niet vrolijk van! ronde 19 here i come! maar eerst: kasteeltje here i come! fijne dag allemaal, smakjes! speciale knufff voor alice... vraag me af hoe en waar ze is? bevallen? smak!
morge allemaal aha madame Klingel.. u gaat uw ventje ten huwelijk vragen? tuurlijk durf je dat! goed te zien dat jij je goed genoeg voelt om ff online te zijn smallie.. ben erg benieuwd naar fotos. dat kleine van de beeb is er zo af.. heel gek.. beeb hier was in 1 maand 1.5 cm gegroeid.. maar ze lijkt zoveel groter geworden hahaha. pix: eva nog in maat 50? heb ik gemist dan hoe groot ze was met geboorte... beebje hier heeft nu 56 aan.. 62 soms ook, ligt eraan wat het is. ik mis debs... had der sms gestuurd maar krijg geen reactie.. weet iemand waar ze is ons moeke? moet straks ff wat kwijt.. als ik tijd heb zal ik mmm eens vullen..
@lim: denk dat ze gewoon superdruk is met hun kleine meisje! @kling: oh had het niet eens door dat dat er stond (kan geen frans..haha). Ten huwelijk vragen dus? Cool!! DOEN DOEN! @hier: ga ik me neus snuiten, komen er dikke proppen bloed uit maar heb geen bloedneus..vaag! oh ja buikfoto komt eraan..moet hem even op pc zetten
morge meisjes mooie buik natjes kan iemand mij inlog geven voor mmm kan ik niet meer op hier nog steeds geen ong heb vanmorgen getest met clearblue digi maar niet zwanger
Goedemorgen!!! Lieve Kling wat een emoties in je lichaam!!! Wat gaaf dat je je manneke ten huwelijk wilt vragen!! Hebben jullie het er wel eens over? Hier zegtie namelijk dat hij graag wil trouwen maar dat HIJ het moet vragen anders vindie het stom! Anders had ik t allang gedaan!!!! (ooh misschien handig om geld te hebben en geen dubbele woonlasten te hebben?) Superleuk, doen! En ben nog niet bevallen..........helaas niet!! Ben het superzat....lijkt wel een bevalling van 4 weken te worden zo hehe. Iedere dag stevige voorweeën maar het stopt iedere keer weer. De gyn heeft gezegd dat het relatief vaak voorkwam dat vrouwen die bij 42 weken worden ingeleid..eerder in zwangerschap de weeën zijn geremd!! (!!) Dat het lichaam het niet meer kan ofzo? Lijkt me echt iets voor moi! Maar je temp gekelderd? Maar heb je het iedere dag gedaan dan? Vandaag was wel extra vroeg.....toch??? Hoop dat al die emoties gigi hormonen (zw) zijn!! Knuff!! Small super dat je weer online was! Ben benieuwd naar foto's! Limm alvast een knuff!! Natjes moooooooooooiiiiiii!!!! Zo even een doucheje en dan straksjes naar gyn!! Fijne dag lieverds!!
zal even voor je loeren op mmm waarmee jij kan inloggen, zal je zo pb sturen. Maar je ongi is er nog niet? CB digi heeft natuurlijk wel veel hcg nodig dus zolang ongi er niet is , is er nog hoop!
@survivor: wil jij je opnieuw aanmelden? Je staat niet tussen de gebruikerslijst. Zodra je dit hebt gedaan zal ik je activeren!
@natjes mooie buik hoor.. @klingel ik kan geen frans lezen maar uit limmeke haar woorden begrijp ik dat je klingman ten huwelijk gaat vragen .. ooh wat leuk!!!! @survivor heb je geen ovu test of kruidvat test in huis? die zijn wat minder hcg nodig.
nee die heb ik niet meer in huis ga donderdagnacht op vakantie dus hoop dat ik jullie dan meer kan vertellen