ik lees dat brief weer en weer en elke keer met tranen in mijn ogen.. heb het net aan pixman voorgelezen en weereens tranen.. want hij zit met eva nu haar te vertellen dat we van haar houden en dat we soms niet weten wat aan de hand is en dat het frustraties leverd maar dat we ook snappen dat ze niks aan kan doen
en ik maar denken dat remsel een drankprobleempje had en elke dag steeds vroeger aan de mai tai's zat mooi die draagdoeken, maar ik vind ze erg duur.. net als die baby bjorn gevallen.. dus maar ff niet hier. pix.. misschien heel stom he... maar meen dat laatst tisch keer aanbood het een middag van je over te nemen... misschien dat aanbod aannemen een keer.. en dan jij en pixman hup samen bed in om te slapen.. andere vraag: bij wie past de maxi cosi ook maar net in de gordels van de auto? heb 3 autos voor de deur staan.. met lange gordels, maar het past allemaal maar net... de maxi van nu is ook groter dan de maxi die ik had bij vorige kids... ik doe gordels erom.. en dan moet ik echt met volle gewicht dat ding naar beneden duwen... best irritant dus. en nog een vraag: op hoeveel flesvoeding zitten jullie nu? ( diegene die fles geven)
limmeke misschien helpt het om eerst het stuk van de gordel op zijn plaats te doen wat je normaal bij de buik hebt dat stuk maakte ik altijd eerst vast over de beentjes van beebje andere gordelstuk dan op achterzijde mc in gleuf steken en dan pas vastklikken
ik zet mijn klok terug en ga gewoon met nieuwe moed ertegenaan.. pixman en ik hebben zitten praten en we gaan er weer voor.. ik had een hele verhaal op mmm gescheven maar het verdween.. baal er wel van ..ik ga het niet weer schrijven..behalve als het gevoel nog doorzet.. dus hopen dat met de nieuwe moed het allemaal te redden is!
@ zuurtje: senks!! @ lim: haha.. *hik* nee hoor, valt best mee!! ende prijs ook, heb m laten maken door iemand!! en hij is super mooi geworde!! @ pix: knuff!!! ennuh, ik kom ook zo langs hoor!!! @ bow: je antwoord is al door beeld gevlogen... hoezo vraag jij na 2 x pas iets?! @ hard werkende zwangeren: passen jullie op jezelf!! @ hard werkende NNNZ: passen jullie nog beter op jezelf!! heb hier ook een jengelig meisje!! elke keer slaapjes van half uurtje en dan zwaar gefrustreerd zijn als ze wakker wordt.. X
@remmie.. jij=lief *smak* maar ik heb je liever langs voor gezelschap en om nikki te knuffelen ik ga nu nar schoonouders..die gaan morgen voor 4 weken op vakantie vind niet leuk omdat het toch altijd ons 'eventjes weg zijn' is als we naar hun gaan!
tisch wat fijn dat je wakker schrikt als jij je naam hoort pix: een middag een huilend kindje is geen probleem, je weet tenslotte dat je na aantal uur kind weer in kan leveren bij de ouders. Dat heb ik vaker gedaan voor oud collega.. die had een mega huilbeebje.. zuurtje: dat werkt niet... maxi is gewoon stuk groter dan die dingen van vroegah. hier is beebje ook aan de jengel.. is het niet eens met mama dat mama der in bed gegooid heeft.. lang leve de off knop op babyfoon.
@ pix: dat mag dan ook!! doen we alles in 1 veel plezier bij je schoonouders!! @ lim: had hier al hetzelfde gehoord van iemand! (geen idee alleen meer wie het me zei.. Geloof rem laatst toen ie de MC in de bus wilde zetten). Wij hebben zelf easybase, dus geen last @ jengelende kinderen: ga toch eens slapen!!
joehoeeeeeee oudste is over.. moest wel een pakketwissel doen, maar hij is over!!! nooit gedacht na zijn dramatische start dit jaar met alleen maar toto uitslag op 1e rapport.
Wij hebben een iso-fix dus kliksysteem dus maxi zit niet in de gordels Finn krijgt sinds vandaag 135 ml, 7x per dag, eigenlijk mag hij gezien gewicht maar 110 cc per keer, maar hij groeit zo hard dat hij nog honger heeft. Pix, meis ik herken het, misschien ook even nachtje ergens anders slapen. Zou zeggen je bent hier welkom maar hier ook huilende baby s nachts Juud, prachtige tekst! Cin, niet te lang onder steen, dikke knuf Gabbel, fijn gesprek met mannetje lijkt me zo, samen huilen lucht soms op! Hier: Mijn bloeduitslagen waren goed, moet zoveel mogelijk rust pakken, want hb ed is allemaal op t randje, krijg vitamine b capsules. Ik moet heel goed rust in de gaten houden want lijf geeft aan tot t randje gegaan te zijn. Oftewel flinke preek en massagetherapie... Cb: Finn fiks gegroeid 6 cm in 5 weken hij is nu 54 cm en 3900 gram. Hoofd nog steeds erg scheef aankijken tot 5 aug en anders fysio. Hij krijgt nu nutrilon omneo en is al stuk rustiger. Hij heeft alleen weer wat nieuws hij trekt heel hard aan zijn haar en begint dan te krijsen van pijn maar laat maar niet los.... en hij is niet eens blond haha
@Alice, hele dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat je snel in ziekenhuis staat omdat bevalling zich aandient. @ Juud, knuf voor jou dat werk voor je werk niet wil lukken. Moeilijkhe zo'n aflsuitend woordje! @Pix, hele dikke knuffel! Misschien toch nog even langs osteo, hoor daar hele goede dingen over. Ook geen vriendin/buurvrouw of zo die even op kan passen? Dit is allemaal wel erg heftig! @Lim, bij de auto van mijn moeder (toyota avensis) krijg ik de maxi cosi er ook maar net in. Moet er dan echt op gaan hangen en zo hard mogelijk trekken dan lukt het. Is echt niet makkelijk! Joepie,fijn voor je zoon dat hij over is, pak van je hart! Is hij zelf ook blij met zijn pakketwissel? @Kling, mannetje ten huwelijk vragen spannend en leuk! You go girl! @ Remmar, knuffel!En zo'n draagdoek = gaaf! @ Lautje, wat is Finn gegroeid zeg! Goed letten op zijn hoofdje, maar dat doe je vast wel! Helpt het wat als je zijn hoofdje draait als hij slaapt? @ Zuurtje, knuffel! @ Natjes, en natjesman het eens met kaart? Ik zal zo eens kijken of ik ons geboortekaartje nog op mail heb staan, anders plaats ik hem nog ff bij mmm. @Bowen, lekker ijsje! Wat gaat de tijd toch snel, jou verlof komt ook steeds meer inzicht! @Tisch, hai!! Knuffel! @Yadi, haai, zwaai! Knuf! @Milla, knuffel! @Ppver, where are you? en hoe gaat het met je? @Small + Pip+ Debs, hoe gaat het met jullie meisjes? Iedereen die ik per ongeluk vergeten ben: een super dikke knuffel! Hier gaat het weer een stuk beter. Beetje zo'n lam gevoel wat je altijd hebt nadat je ziek bent geweest, jullie weten vast wel wat ik bedoel. Kleine meisje heeft volgens mij beetje hetzelfde gevoel, is ook erg hangerig/huilerig. Morgen wordt het nog een dagje mooi weer, dus ga dan weer even lekker met haar wandelen. Nu al zin in!
haaaaaaaaaai mEIsjes! hier klingel trug van kasteel. ik ben moe en ga niet eens een gigareactie aan iedereen geven, hoe onklingelig is dat! maar wel: een dikke knufffffffffffff aan iedereen! enne: tisch, wel meelezen wrom niets zeggen met joe eerlijke broedwhoohoo??? enne: alice: boehhh je bent er nog niet... althans alicebeeb is er nog niet... knufffffff dan maar! enne: pix: jeee echtknuffffslaap voor joe... enne: iedereen: knuffffffffffffff (makkelijk maar gemeend) enne, dat ik erover fantasier (al een tijdje) klingman ten huwelijk te vragen wil ni zeggen dat ik t GA doen hoor! ben ook maar een watje! enne: ben zo emo als de pest. denk dat naderend afscheid kasteelkamp er ook mee te maken heeft, hoe zeker ik het (ook na vandaag weer) ik het weet enne: heb wel een opdracht van adolf voor kunst in kasteel! hahahaha ik hang aan de muur straks, ik ga nooit weg! echt wel bijzonder enne, ik zit op atelier (hoe toepasselijk) want de MAC is naar de MAKer, dus op demente pc nu aan t tikken.... uhhhh buh! enne, zo slaap inhalen denk ik maar en dan: 3 weken vrij! IEKS! enne, bow: jeeej jij ook lekker vrij! enne, wij in weekend pas op vak, allebei iets te moe, eerst even donwchillen enne, dip went (vraag de steenbabes maar) knuf
ik kan ook zon easyfix systeem aanschaffen.. nadeel daarvan is dat dat niet in midden van achterbank past.. en omdat er 2 grote knullen mee moeten met auto... is maxi in midden het handigst qua ruimte. hier krijgt beeb ook nog 7 keer 110... ben vandaag overgegaan op comfort voeding, met jhbm... ze spuugt minder nu.. das wel fijn.. wil eigenlijk overgaan naar 5 flessen per dag en dan 1 nachtvoeding.. dat van de week eens proberen. finn groeit hard zeg.. beeb hier was met 4 weken 1.3 cm gegroeit, wel flink in gewicht aangekomen.. lau: fijn te lezen dat bloeduitslagen goed zijn. leo: fijn dat jij weer wat aan betere hand bent gut.. wat is het benauwd