Oh, op de valreep Pix: volgende week een keer? Ik wil dan 's morgens op tijd wegrijden, zodat ik er rond 10.00 uur kan zijn. Dan kan ik ook weer op tijd thuis zijn (ook ivm voedingen en zo) Welke dag komt jou het beste uit?
helaas werken kindjes niet op schema zoals we willen ik wou pas om 1430 voeden.. helaas ...moest om 13.30
Ah, dat was de helaas... Femke is best goed in schema's, maar we zijn nu net over het gaan van 6 naar 5 voedingen, dus we moeten nog een beetje wennen. Het ging nu best goed en volgens mij had ze geen honger hoor, maar ze was tenminset stil. Ze krijste al bijna anderhalf uur...
Ik ga even nadenken over een geschikte dag. Je krijgt zo PB'tje (Hmmm, toch weer stil, het waren gewoon wat stuiptrekkingen...)
gelukkig!! ik weet precies hoe het voelt... dat eindeloos krijzen en niet weten wat aan de hand is. en dan opeens over!
Tijdens een sprongetje heeft ze dit vaker hoor, en dan is er eigenlijk meestal niet veel aan de hand. Ze is dan in de war en moe, maar door de onrust kan ze de slaap niet vatten. Als ze even rustig is, zie je gewoon dat ze wil gaan slapen. Maar dan ineens schrikt ze weer (ergens van) op , en raakt ze weer overstuur... zo met die smileys, is het ineens komisch... Omdat ik haar dan heel moeilijk kan helpen, voel ik me dan machteloos. Ik WEET wel dat het voorbij gaat, maar in het moment... En dan laat ik haar soms idd maar gewoon even alleen liggen... Femke en ik zijn al wel danig op elkaar ingespeeld, dat ik haar andere huiltjes goed begrijp en inschat. Maar deze buien zijn en blijven onoplosbaar...
Het was heerlijk, al hebben we vrij veel regen gehad. De laatste dagen waren warm en zonnig, maar we zijn sowieso weinig weg geweest verder. De meeste tijd zijn we gewoon in en om het huisje gebleven. Spelletjes doen met de kinderen enzovoort en ondertussen een beetje bruin geworden.
@klingel: na bevalling mag je eerste half jaar geen uitstrijkje, omdat kans groot is dat die afwijkingen vertoond dan. Ja moeders, ik ga in december dan.. heb 10 jaar geleden negatieve uitslag gehad met alle gevolgen van dien. dus ik laat zowieso vaker dan 1 keer in 5 jaar uitstrijkje maken., gieg: wat balen van de regen, maar toch nog bruin geworden hmpff.. ik hou al niet van bbq... iedereen me aan kop gezeurd om dat vanavond te doen.. kijk ik naar buiten, is het me toch donker aan het worden.. pff
net even de vk gebeld. Ze zegt dat het blaasontsteking kan zijn. maar ook pijn door groei beeb. Moet ieder geval morgen ff urine wegbrengen en had voor woensdag as al afspraak vk staan. Even aankijken dus!
limmeke dat wist ik dus niet mijn gyn had een uitstrijkje gedaan toen ik op nacontrole moest gaan na de bevalling maar gelukkig nog nooit iets gehoord dus alles in orde (laat ieder jaar uitstrijkje doen)
@lautjuh: fijn dat verandering van voeding helpt zeg!! @gieg: fijne vakantie gehad? Edit: lees van wel. Lekker hoor! @cin: wb ! steen is toch wel saai de hele tijd! @small: zal snel op lonneke der site loeren! @pix: fijn dat jullie beiden een goede nacht hebben gehad! @milla: fijn dat je eerste opdracht binnen is meid! Leuk leuk! @survivor: he bah toch ongi.. @kling: vast hele fijne vakantie toegewenst meid! EN niet van die stunts uithalen zoals skivakantie he! Rustig aan doen zonder brekebeen enzo! @zuurtje; hoe is het met jou?
natjes hier gaat het stilletjesaan beter afvallen gaat goed volgende week zaterdag feestje dus genoeg voorbereidingen en dan mag ik een week later alweer naar de fa tijd vliegt om nu mannetje heeft vanaf maandag 2 weken verlof dus dat wordt ook nog leuk
Ik las trouwens ergens iets over vitamine B6 en innesteling, maar ik weet niet meer waar ik het heb gelezen. Een hoge dosering vitamine B6 zou zorgen voor een goede innesteling, maar dan wel in 150% van de dagelijks aanbevolen hoeveelheid. Misschien ga ik dat vandaag of morgen toch maar halen. Baadt het niet dan schaadt het niet...............
Wat is het hier stil.......... @ Klingel: Wanneer ga je op vakantie en waar ga je naartoe? @ Small: Wat een mooi klein meisje Ik vond bij de tweede opeens de oudste erg zwaar, heb jij dat ook?