Morgen meisjes! @natjes: hier ook minder warm en het heeft zo te zien flink geregend vannacht. Er was ook nog onweer voorspeld maar ik heb niets gehoord of gezien. @Lau: *knuf* Ik hoop dat je zo een beetje kunt slapen. @werk: *zucht* Zo irritant als je 's ochtends papieren op je bureau vind waarvan je niet weet van wie het komt en wat je er mee moet. Sommige mensen schijnen te denken dat ik helderziend ben...
@Gabbel: Rare dromen??? Ik zeg niets, ik wacht wel tot Bow iets roept En tuurlijk word jij ook ooit mama. Net als de rest van de NNZ-ers! (De vraag is alleen, wanneer en waarom niet NU )
Whaha hoezo Bow ? Nou echt ik ga niet eens is vertellen hier wat ik heb gedroomt schaam me kapot gewoon haha Mama worden we ook wel allemaal, maar toch heb ik die gevoelens, maar zo telezen heb jij die ook wel een beetje
@lim nou ik wacht telefoontje straks wel op.. Ga er vanuit dat ze mij de laatste drie weken niet meer dwars zullen liggen.. En anders regel ik het alsnog via vk.. @gabbel rare dromen hmmm.. en je wordt vast wel moeder!! @cin leuke collega's zeg.. en hier is het grauw en onweert het.. @me mannetje heeft zijn keuze op huis laten vallen, mocht deze toch niet doorgaan hebben we nog 1 die het kan worden.. Gisteren werd mannetje gebelt dat de box binnen is dus straks maar even bellen of ik em morgen op kan halen
@Gabbel: Bow (en Elke trouwens ook) hebben ook rare dromen gehad. Aan de andere kant: ik vorige ronde ook En natuurlijk heb ik die gevoelens. Helemaal als Cinman dan weer eens thuiskomt met het bericht dat er weer iemand zwanger is. Deze keer extra zuur maar da's meer iets voor mmm... @Nai: Ga jij niet ook nog kijken dan?
@cin 1 van die huizen heb ik al gezien en dan andere is zo goed als hetzelfde als mijn vader zijn huis.. dus weet ik ongeveer hoe groot het is... En mannetjes vader gaf ook aan dat die wat ik niet gezien heb de beste keus is van allemaal..
@ Gabbeltje, ook ik heb rare dromen gehad, zijn er wel meer, ook Natjes en Tisch, naast Elke en Bow..... dus heb goee hoop. Tuurlijk word jij ook mama @ Lautje, dikke knuff, hopelijk kan je wat bij rusten. @ Pippa, hi hi, dat dacht ik dus ook, tuurlijk doen wij dit ook gelijk. zelf in ziekenhuis en aan mijn ouders verteld, hihi Ben ook erg nieuwsgierig naar jouw moppie
nai.. gaat goed komen UWV hier heeft gewoon steeds contact opgenomen met me ( zat al heel vroeg volledig in zw) en vroeg hoe gaat het.. als ik zei wat er was... dan werd zw gewoon verlengd.. laatste bezoek aan UWV arts was 3 maanden voor bevaldatum of zo... toen gaf die aan dat ik al die tijd maar lekker moest uitzieken.. en ik zou ook niet meer worden opgeroepen.. ze doen niet moeilijk als het gaat om zwangerschap. althans, die ervaring heb ik niet.
@lim jah dat begrijp ik uit de meeste verhalen hier.. Dus maak me druk om niks de griepvirus wordt nu wel steeds enger eigenlijk 12 griepdoden in vier dagen - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland]
@Nai: Wat een vertrouwen in mannetje! Ik zou van m'n leven geen huis kopen dat ik niet óók zelf gezien had. (Maar ik weet dan ook dat Cinman andere criteria hanteert, haha) @Smallie: haaai! wat goed om jou hier te zien. Hoe is het met je meisjes?
@cin wij hebben dezelfde eisen aan het het huis En ik ken de buurt goed.. onze eisen zijn grote slaapkamers, grote tuin, ruime woonkamer. en mannetje had als extra eis een garage voor de auto En daar voldoen beide huizen aan Alleen de ene heeft grotere slaapkamers..
@cin neej nog niet gheeh.. hij ligt toch eerste tijd in wiegje naast ons bed Dus heb nog even de tijd om creatief te worden gheheh
haaaaaaaaaaaaaaai meiden!! Ik hier snel ffies!! Jemig, wat een onweer net!!! De stoppen vlogen er gewoon door, zo hard ging het!!!! Wat net Nikki aan het voeden en niet begon meteen te huilen.. zooo zielig!!! (en ik ben al zo'n held met onweer..) En nu ga ik verder met pakken! Vanaaf op vakantie! @ gaab: tuurlijk word jij ook mama!! knuff... Hoe is het verder met je??? @ nai: heb gereageerd op mmm (over huizen). Ben benieuwd! En hier ook nooit moeilijkheden gehad met UWV, ging allemaal super netjes! @ leo: weer beter?! @ smallie en pip: hoest met jullie en jullie meisjes?! @ lau: knuff... wel fijn dat jullie samen lekker uit eten zijn geweest, of niet?! balen dat finn zo lang wakker is geweest... @ euh.. kwilde nog iets zeggen, maar ben het kwijt!
Even wezen broekloeren maar nog steeds niets te zien. Behalve dan een bijna-gat in m'n spijkerbroek...