pfieuw... gelukkig uwv keurt het goed Geen gezeur en ze zouden niet meer bellen @leonie jah zat levertijd op de box en huisje staat op mmm zal ook de andere erbij zetten die nu op tweede plaats staat.. @leonie gheeh schone slaapster heb je
Leo: Wat lekker zeg dat ze zo lang heeft geslapen! Milan was vannacht heel onrustig, misschien door onweer? Hij wilde echt niet in zijn wiegje liggen. Ik wacht altijd tot hij slaapt, en dan leg ik hem voorzichtig erin. Maar dan sliep ie 10 min. door, en ging hij weer huilen. Dus heb hem zowat de hele nacht bij me gehad...
leo, ik word ook nog eens idd brak wakker ook nog.. Haha zou wel door de inspanning zijn van de droom
Na de HSG had ik eerst nog wel even goede hoop, omdat mijn eileider was geopend en ik ging beginnen met IUI. Maar nu ik na 3 pogingen nog niet zwanger ben, begin ik het somber in te zien en ik ben dan ook al 5 maanden bezig met IUI. Je wordt vast wel moeder hoor! Er zijn nog meerdere trajecten mogelijk en wie weet heb je die nieteens meer nodig Die dromen.......kan van alles zijn, maar het kan een goed teken zijn......
Heeej meiden Hier is ik weer. Heb vakantie!!! Jeeeeeeeej. Heb vanochtend heerlijk uitgeslapen tot half 11!! Lange leve de vakantie. Moet nu wachten op de keukenman die komt nog wat brengen/installeren tussen 12 en 18 uur dus dat schiet lekker op. Nrg Liefff!! Tnx, ben wel benieuwd. moet ook nodig eens gaan verdiepen in geboortekaartjes vandaar dat ik er aan moest denken. Cin, nog geen spot?? Woeii, wie weet idd positiekleding kopen Nai, ga zo kijken welke jij het mooist vind, of jij dezelfde het mooist vindt Pip, haii leuk ook wat van jou te lezen weer. Fijn dat het allemaal lekker gaat, super! Small, hoe gaat ie bij jullie?? Leuk wat van je te lezen! Remmie, onweer he, zei mijn zus ook al, ik ben geloof ik overal doorheen geslapen. Veel pakplezier en alvast hele fijne vakantie!! Heb je gezien dat het daar 37 graden is!!!???!!! Gabbel, rare dromen??? Ik zeg niks............. Leo, soooww meisje heb lekker geslapen dan, lekker toch, was er vast aan toe. Jeanine, heeej veel vocht?? Is niet fijn he, zeker met dit warme weer. "t weekend weer even bijkomen dan wordt het koeler. Klingel, fijne vakantie!!! Vliegen, opsouten!!!! :x Uhhhhhh ben rest kwijt Knuffeltje dan voor iedereen??
leuk die foto bestellen.. heb ik ook maar meteen gedaan moet afkloppen, maar beebje doet het tot nu toe goed met fles om de 4 uur ipv om de 3..
pfff wat krom iets.. We belden de makelaar op en vroegen ons in gedachten te houden voor het huis. Zegt ze dat de andere kijkers het eerste recht hebben.. Dus als wij een bod doen krijgen die mensen dat te weten en kunnen ze ons overbieden.. en wij krijgen dan niet te weten wat hun geboden hebben.. Dit omdat zij een tweede keer zijn wezen kijken, dus zegt de makelaar dat zij in onderhandeling zijn.. Maar ze hebben geen bod gedaan.. dus waarom hebben zij dan meer recht dan ons?
@Nai: Dat lijkt mij toch een regeltje dat de makelaar zelf verzonnen heeft. Is hij NVM-lid? Dan zou ik daar eens even heenbellen om te vragen of dat normaal is. Zover ik heb onthouden ben je pas in onderhandeling als je een bod gedaan hebt...
op alle sites van makelaar staat dit: 1. Wanneer ben ik in onderhandeling? U bent pas in onderhandeling als de verkopende partij reageert op uw bod door een tegenbod te doen. U bent echter nog niet in onderhandeling als de verkopende makelaar aangeeft dat hij uw bod met de verkoper zal bespreken.
zo uiteindelijk zitten.. wat een onweer vanochtend zeg. ik vond het wel leuk maar mijn arme schatje kon er niet doorheen slapen. ik moest wel tientallen keer naar haar toe om te troosten. Eva heeft geslapen van 23.00 tot 3.00 en weer van 5.00 tot 8.00 ( met om 7.00 even wakker) ze heeft het eigenlijk wel goed gedaan vannacht maar ik heb zoveel pijn dat ik dat heen en weer lopen echt kut vind. dan lig ik weer in mijn bed en kan ik moeilijk weer in slaap komen van de pijn. any hows @leo donkere kamer helpt langer door slapen? goed zo. misschien moeten we dat ook maar gaan regelen.. donkerder maken. @gabs je word echt wel mama... @alle andere nnzers..jullie ook !! *dikke knuf* @remmie vakantie? OP vakantie? oh ik wil ook.. waar ga je heen? @klingel fijne vakantie @remmie oh ja.. idd.. jij dus ook fijn vakantie hihi @nai wat raar van de makelaars... hoezo recht? wat is gebert met gelijke rechten..er is toch nog niks verkocht.. jullie willen toch het huis ook graag of je een of twee keer hebben gekeken.. ik zou denken 2 keer kijken zijn twijfelaars!!!! jullie weten ZEKER!! @XL foto heb 2 besteld ..een op ons adres en een op schoonouders adres ze zijn toch op vakantie
nai, maar vaak word er toch een optie opgedaan ? Wij hadden bij dat andere huis een optie en pas een dag of 2 dagen later deden wij een bod. Weet ook niet of het wettelijk is
Owja en nog iets belangrijks van mijn kant Ik heb maandag een solicitatie gesprek bij Telfort Ik hoop zo dat het wat word! Ik begin echt gek te worden van het thuis zitten.. Pixie, kan je mannetje er s'nachts niet uit gaan dan voor Eva ? Als jij zoveel pijn heb kan hij het toch beter doen ook al moet ie morgen werken ?
@remmar, bowen, survivor en klingel Fijne vakantie @pixie slim hoor gewoon op anders adres nog 1 bestellen
Pix, ik ben ook niet slim... Geef ik jou gisteren mijn mobiele nummer met de melding dat ik je nog een sms stuur... ...moet ik wel JOUW mobiele nummer hebben natuurlijk... PB je even terug? Thanks!
@gabbel de makelaar heeft niet gezegd dat zij een optie hebben.. Ze gaf aan dat hun beide gemeente wat dingen aan het opvragen waren bij de gemeente .. maar ook dat ze geen bod hebben gedaan. en dat hebben ze tot heden ook nog niet gedaan..