Rem, je leest het niet meer, maar ik wil toch nog even reageren... Ik bedoelde inderdaad dat het goed is als je je kind, wanneer het signalen geeft van moe zijn, wakker in bed moet leggen. Soms schrikken ze daar even van, want dan willen ze liever bij mama blijven. En dat geeft dan zo'n zeurhuiltje. Soms is het ook een frustratiehuil van het niet direct in slaap kunnen vallen. Bij mama zijn is natuurlijk fijn, maar uiteindelijk, ook als ze ouder zijn, hebben ze hun slaap gewoon nodig. En straks ga je langzaam over naar vaste slaaptijden, ook al geeft dat misschien wat protest. Dat je hem dan hebt 'geleerd' dat in bed gaan betekent dat hij MAG slapen, leert hem sneller over te geven aan de slaap. Soms wil hij echt niet, dan haal je hem er weer uit... Net zo makkelijk. Maar proberen en evne doorzetten kan geen kwaad. Kindjes die altijd alleen maar slapend in bed worden gelegd, gaan later misschien moeilijker accepteren dat ze nog wakker in bed moeten. Dat begrijpen ze dan niet zo goed. Maar eh, Femke valt, zeker 's avonds, ook wel eens in slaap aan de borst en dan ga ik haar ook niet wakker maken hoor. En als je kind overduidelijk ergens last van heeft, moet je natuurlijk gaan kijken/troosten. Ik had het over een zeurhuiltje van max 15 minuten.
Vorige geboortekaartjes waren afgekeurd door natjesman. Nu weer 5 geselecteerd. Hij mag kiezen uit 1 van deze 5..
fijne vakantie remsel fijne vakantie klingel iedereen fijne vakantie hehehe hier nog geen vakantie.. moeten nog week naar school. vind het maar vreemde gang van zaken nai bij makelaar.. als die andere kijkers geen optie op huis hebben genomen of bod hebben uitgebracht.. is het vreemd dat makelaar zegt dat ze toch voorrang hebben.. heb ik eerlijk gezegd niet eerder gehoord. beebje is gisteren een fles teruggegaan... had er 6 overdag van 110 en snachts ook 1.. gisteren 5 overdag van 135, die ze niet helemaal opdronk... en vanmorgen kwam ze pas om 6:45 uur weer.. dus nachtvoeding verviel ook.. zou mooi zijn als ze dit bleef doen
Morgen lieve meisjes, nachten gaan al aardig, vanacht leek het iets op een regelnacht dus bets even vermoeiend. Ze eet goed, heb alleen erg zere borsten/tepels, niet alleen door de stuwing, maar scheint dat dat oa ook al is bepaald door mijn huid, mega sproeten en moedervlekken, die zijn gevoleiger en dus ook de tepel. Aanleggen doet dus best wel veel pijn en duurt even . Erg jammer, want ik heb teveel melk, zeker op het moment, guts alles zo der mondje in, kan ze tepel niet goed happen en probeert het dus nog n paar keer. Nog een wonder dat ze der nog niet verslikt heeft. Voel mezelf elke dag ietsje menselijker. Smallmeisje is een kanjer, doet erg der best, maar heeft evengoed even der extra dram momentjes, en die moeten dan proberen juist te straffen-corrigeren, zodat ze weet waarom. En niet omndat ze een zusje heeft gehad.is ook moeilijk voor haar. Ze geeft der wel al stiekem een aai, erg lief Praat tegen de baby, en vertgled dingen tegen der, erg lief. Helpt met luiers en doekjes pakken voor de baby. Toch echt een grote zus. Smallman is ook echt een kanjer, super bij betrokken. Als ze 's avonds eten moet, gaat ie der al meteen verschonen en helpt beetje met aanleggen, en gaat dat weer verder sussen/slapen tot ik hem nodig heb, en zegt dan telkens: als ik moet helpen moet je het zeggen hoor. zooo lief. Ik probeer snel bevallingsverhaal op te schrijven. @ iedereen een dikke knuf, helaas nog geen puf/tijd om op iedereen te reageren. Smallmeisje heeft nu 2 wk vakantie, dus heb dan ook nog niet veel tijd.
Hai meisjes. Ik kom even melden dat ik spot. Mooi moment om (tijdelijk) afscheid te nemen. Ik zal het lezen niet kunnen laten maar verwacht van mij voorlopig even geen reactie. Knuf!
Rem, hele fijne vakantie! Klingel, hele fijne vakantie! Small, fijn dat het al zo goed gaat! Dikke kus voor beide meisjes. Cin, wat ontzettend rot meis, hopelijkben je snel weer terug.
iedereen die weg gaat fijne vakantie !!! small, lief van je man fijn dat je zo'n goede hulp van hem krijgt ! lim, wat goed van beebje Cin, jammer, maar ik begrijp je volkomen! ik lees ook vaak nog mee maar reageer niet meer zoveel als in het begin! Hele dikke knuffel meis!! Kom je een keer op visite bij mijn steen
goedemorgen meiden cin nee geen ongi, die willen we hier niet meer er moet nu echt weer eens iemand op roze eergisteren dacht ik bijna dat ik weer ongi werd, had weer wat rood bij het afvegen 's avonds (sorry voor details) maar het is bij die ene keer gebleven wat dat nou weer was? iedereen die op vakantie gaat of al vertrokken is fijne vakantie ga zo maar eens het eten klaar maken
PINK BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 4663 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 11 meisjes 3 jongens Preggers 31-07-2009 Jeanine (beeb 1) verrassing 08-08-2009 Alice (beeb 2) ♂ 18-09-2009 Naiobi (beeb1) ♂ 04-10-2009 Bowen (beeb 1) verrassing 05-10-2009 Natjes (beeb1) ♂ 17-10-2009 Tomnaat (beeb 3) ♂ 29-10-2009 Marientje (beeb1) 14-11-2009 Miracles (beeb 3, 2 engeltjes) 11-01-2010 Tischa (beeb 1) 19-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) 0 meisjes 4 jongens 2 verrassingen NOD 19 juli: Ppver 20 juli: Cin1979 (ronde 10, beeb 1) 21 juli: Klingel (ronde 18, beeb 1) 25 juli: Gabbel (beeb 1) 02 augustus: MilkHd (ronde 20, beeb 1) 06 augustus: Giegel (ronde 19, beeb 3) 10 augustus: Milla (beeb 1) 11 augustus: Survivor (beeb 1, ronde 2) ?? augustus: Zuurtje (ronde 10, beeb 4, 1 engeltje) ??: Miranke 10 waarvan 5 MMM Pauze Yadi Afspraken 20 juli: Naiobi vk 22 juli: Bowen intake kraamzorg 30 juli: Bowen vk+ bloedprikken rhesus 31 juli: zuurtje fa 10 augustus: Bowen vk + groeiecho 18 augustus: gabbel OI intake gesprek 02 september: 1ste verjaardag bus
@Rem, je leest het vast niet meer maar fijne vakantie! @Klingel, jij leest het vast nog op vakantie dus fijne vakantie! @Lim, fijn dat meisje zelfs 2 flessen minder heeft gedronken gister. Zeker die nachtvoeding eraf is fijn! @ Cin, spotten neeee! Tot lees en uiteindelijk weer schrijfs! Hele dikke knuffel! @ Zuurtje, ik hoop dat het innesteling is of zo iets! Nu geen rood meer! @Small, fijn dat het goed gaat. Knuffel voor jou en je meisjes! @ mezelf, druk, druk, druk. Vanochtend boodschappen gedaan, daarna was aangezet en even gestreken, volgende was aangezet en andere opgevouwen, man geholpen met administratie werk, vakantieboodschappen met/voor mijn moeder gedaan, lesrooster volgend schooljaar gemaakt en nu thee!
leonie innesteling kan nog niet want heb ei nog niet gehad, misschien was het dat wel temp is nu ook 2 dagen hoger, als dat morgen nog zo is weet ik het zeker
spannend zuurtje.. een positieve test zou dan wel leuk zijn @leonie jij hebt wel een druk ochtendje gehad.. Gaat het nu al wat beter met jou dan ? Ik heb de box opgehaald en hij staat nu in de woonkamer gevuld met ballonnen .. Zodat de poezen al leren om er niet in te gaan liggen/zitten Ze vinden het mobieltje wel heel erg leuk, dus via de rand willen ze nog wel eens kijken of ze bij de knuffeltjes kunnen komen