En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    gaby mooie temp

box en poezen: hier niet nodig want we hebben geen poes

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    bonjour mes filles!

ici la klingel dans le soleil a sud france! :D

wat is het hier weer heerlijk, relaxt en bourgondisch, helemaal fijn! :)

ik ben een beetje not up to date wat er hier de laatste dagen in de bus gebeurd is, dus ik volsta met een luie, gemakkelijke, maar daarom niet minder gemeende knuffffffffffff aan iedereen en dan nog even dit:

@cin: boehhhhh ik heb al met je meegemokt en traand maar ook nog even hier: ik snap je teleur na de IUI en de goede hoop die je had.. :(
    als je beter even wilt stenen moet je dat zeker doen..
    het is, en wordt, confronterender vind ik soms zelf ook, de babypraat tegenover de babyleegte.
    het is een heel moeilijk en gemeen verschil waar niemand wat aan kan doen, maar wat pijn doet.

toch hoop ik dat je hoop en moed houdt, en dat wij laatste NNNZers '' snel ' aansluiten bij onze zwangere/bevallen busbeebs...
    KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

@nai: hai, huis gevonden? :)
    maar eh niet zelf bekeken?? dat begrijp ik niet-..ik zou altijd de sfeer, het gevoel in zon huis zelf willen checken..
    maargoed, dat terzijde: wat is dat voor onzin dat de andere kijkers voorrang hebben en zelfs mogen overbieden?
    goed idee, brief met bod in de bus doen, dat zal die stomme makelaar met zijn eigen regeltjes leren! :D

@gabbel: hi schatje! temp is leuk! en hoe gaat t met huisje? helemaal leuk he! :)

@katten: lijkt me wel moeilijk, ze af te leren in box/wiegje enz te komen, sowieso best spannend hoe ze op beeb reageren of nie?

@remmie: jij ook fijne vakantie! waarheen is onze slaapkoningin (hoort wie t zegt) eigenlijk vertrokken? weten we dat?

@kaartjes: ik heb thuis een stapeltje kaartjes liggen... voor de laatste babyboombeebs... en niet opgestuurd! hoe dom! ;) maargoed, ik dacht daar net pas aan nadat ik mijn puregon weer had terug gevonden :D (@elke: mijn krijs-sms van gisteren neem ik dus weer terug hahahaha het ampulletje zat wel in mijn geimproviseerde ijsblokjesdoosje hahahah!)

@ppv: heb jij je nod overleefd? waar ben joe?

@pix: hoe doet eva t nu? en hoe gaat t met joe en pixman?

@nrg: van jou heb ik weinig vernomen nog, hoe gaat het nu je 'opeens' mama bent? ik ben er zo benieuwd naar hoe dat is/voelt als het dan opeens zover is! vertel?

@gieg: ik denk dat ze de IUIs tellen die wel doorgegaan zijn toch? volgens mij is 6 normaal.. ik zit met mn hoofd ook al bij de ivf hoor.. heb eens even gebeld naar wachtlijst: februari 2010! :$:(:x

@lau: en hoest met jau? hoe voel je je?

@alice: al aan de weeen? duim?

@smallie: en hoest daar?

@iedereen: hoest daar?

@daar: lekker weer in NL?

@hier: 30graden! :p

@13dpo: ik heb nog immer geen hoop, wel beetje zere titten, gister buikpijn dus ik denk keurig morg of overmorg ongi.

tjah.
    hopelijk ronde 19 super(veel) zaadjes en een mooi gepimpt EI!

@zwembad: ja kom dran!

@julli: KNUF! allemaal!

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hallo weer allemaal

ja ik ben wel online en ben de forum aan het doorspitsen op allerlei onderwerpen en topics enz.

het gaat hier wel goed.. voor zover je weer goed goed mag noemen weer met ons kleine niet doorslapend krampend eva!

anyhoe...
    @klingel.. remmie is naar italië..en het weer hier is but.. regen regen regen..

@gabs tempie mooi!

@cin. wat balen weer dat je ongi ben geworden :(

het is hier stil..
    ik heb net wat getypt maar post het maar op mmm..beetje lang verhaal geworden.

4. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Gister heb ik amper tot niet achter de pc gezeten, maar vooral zitten spelen op de Wii :D
    Zelfs gister toen de kinderen op bed gingen, zijn Giegman en ik tegen elkaar gaan tennissen en racen op de Wii.
    Nu heb ik spierpijn :p

Hoewel ik deze maand weinig hoop heb, zorg ik wel dat er geklust wordt op de goede momenten al hoef ik daar niet echt voor te zorgen omdat het spelen samen gisteravond eindigde in bed :D
    Als het goed is heb ik (maandag of) dinsdag mijn eisprong alweer.

Nu maar even snel stofzuigen enzo, voordat de buuf op de stoep staat om te Wii-en :D

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    jij aan het wiién gieg..
    ik heb maar 1 keer met de wii gespeelt :(
    heb te veel pijn!
    heb jij geen last van?

6. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Heb wel veel pijn, maar als ik daardoor alles zou laten dan is het leven niks aan (klinkt zwaar, maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen). Zo nu en dan ga ik daarom over m'n grenzen en geniet ik op dat moment van wat ik doe :)

7. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Thanx voor de tip. Moet dat dan alleen overdag maar doen, want laatst ging ik dat proberen, en ging hij echt krijsen. Toen werd hubbie boos op me :(
    Hij is wel al een keer snachts zelf ingeslapen in zn bedje, en kan er nu ook rustig inliggen, beetje om zich heen kijken. Dus is al beter...

8. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    IK zie net dat dit de meest vruchtbare dag is voor mij, maar ik verwacht mijn eisprong eigenlijk pas dinsdag.
    Vannacht hebben we nog wel geklust, dus dat is in ieder geval goed :)

Inmiddels ben ik ook begonnen met vitamineB complex.

9. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Ja ik doe dat nu ook zo, en ik vind t eigenlijk prima gaan, maar ben bang dat het niet goed is ofzo. Milan wil echt heel graag bij me zijn, en ik doe hem dan best vaak gewoon in de draagdoek terwijl ik gewoon van alles aan t doen ben. Hij valt dan meestal in slaap, en dan leg ik hem in de box of in zijn bedje. Maar als hij schrikt van iets terwijl hij in de box ligt en mij niet ziet gaat ie krijsen, terwijl als ie schrikt terwijl hij bij mij is, hij me aan kijkt en dan gelijk weer verder gaat slapen. Maar ja, als 1st time mommy weet je natuurlijk nooit of je het wel goed doet enzo...

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @gieg ja oke.. daar heb je gelijk in. momenteel moet ik alle kracht toch bewaren voor de kleine meid... hopelijk later gaat het wel wat beter (want ben mijn grens aan het overschrijden al met eva verzorgen ;))

@NRG man werd boos op je?? wat?? uhmm waarom... ??

11. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Haai meisjes,

Ik heb nog even geen puf om te reageren, ook nog steeds niet alles teruggelezen.
    Vanmorgen voor het laatst kraamhulp gehad, was fijn en gezellie, maar ook wel weer lekker om met gezinnetje het normale leven weer op te pakken.
    Vandaag beetje down....Britt was te weinig gegroeid, dacht dat bv goed op gang was, maar blijkbaar toch iets niet goed. Ik wilde graag bv geven, maar van te voren wel gezegd dat ik niet allerlei kunstgrepen wilde om het op gang te brengen of te houden. Kost veel tijd en energie en dat wil ik de andere kinderen niet aandoen, voor mij wordt bv dan een last ipv een lust. Vandaag moest ik dus een beslissing nemen, die me veel zwaarder viel dan verwacht....ik ga over op de fles. Heb nog steeds behoorlijke stuwing, dus blijf nog wel even kolven. Zou eerst nog een paar dagen bv en kv afwisselen. Maar aanleggen was al niet gemakkelijk en door stuwing nu bijna onmogelijk. Ze heeft nu 2 flessen gehad en raakt nu redelijk gefrustreerd van de borst, logisch natuurlijk want fles kost minder moeite voor haar.
    Vanmorgen om 8.30 voor het laatst bv gegeven en ik kolfde net 160 cc af. Ga ik toch weer twijfelen, want ik lijk toch wel voldoende te hebben, maar ze drinkt maar zo kort per keer....een paar minuten per borst dan laat ze los en wil niet meer. Ze blijft dan gerust 3 a 4 uur weg, dus heel tevreden, alleen het is duidelijk niet genoeg voor haar. Ik vind het zo moeilijk...
    Dit is gelukkig het enige waar ik een beetje verdrietig over ben hoor!
    Verder zijn we helemaal superblij en gelukkig met ons wondertje....echt zo'n lekker wijffie. Ze doet het zo goed en ik kan nu al niet wachten om morgen lekker met haar naar buiten te gaan.
    Zal proberen snel het bevallingsverhaal en foto's van de kleine meid op mmm te zetten.
    Sorry voor dit lange egoverhaal.......maar het lucht wel op om het even van me af te typen.

@ alle vakantiegangers; fijne vakantie!!!

@ iedereen; dikke knuf en tot snel!

Kus van Pip

12. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    He Pipje,

Ik vind bv ook best moeilijk hoor.
    Heb bloedblaren op beide tepels.
    Borsten zijn te vol en daardoor kan ze net goed pakken.
    En ons meisje drinkt per keer maar 12 min... en das maar 1 borst, ze doet er 1 per keer en dan 2/5 a 3 uur pas weer.
    Morgen komen ze hier nog wegen, ben benieuwd.
    Maar 160, das toch echt wel veel, zoveel drinkt ze nog niet eens.
    Maar ben het met je eens hoor, hebt ook rest van gezin om aan te denken.
    Ik kijk het nog even aan (pijn etc)
    Wel fijn even wat van je te horen

Morgen heb ik nog 4 uur kraamzorg en dan is smallmneisje 2 wk thuis, mdat kdv dicht is, pas 2e week kon smallman vrij krijgen... dus zal wel even druk worden.

@ Dikke kus voor iedereen, mijn lieve bus schatjes

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    leuk om van beide kersverse moeders weer wat te horen. jammer dat het zo moezaam gaat met het voeden..

*dikke knuf*

14. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Hoi kwebbels,

Afgelopen tijd had ik even de behoefte om onder me steen te kruipen. :)
    Even met hoofd op andere ged8en dan steeds met zwanger worden bezig te zijn...
    Ik hoop dat jullie dit begrijpen.
    Daardoor lees ik nu pas dat de bus 2 kleine meidjes rijker is. :)
    Wie heeft het adres van pippa en small dan kan ik hun als nog een kaartje sturen..

@Small proficiat met de geboorte van Lonneke.

@pippa proficiat met de geboorte van Britt...

@tischa alweer 15 weekjes zwanger wat gaat de tijd snel.. ik hoop dat alles goed gaat.

@klingel, wat denk je ongi of preggy...?
    fijne vakantie in frankrijk.

@cin, balen dat je toch weer ongi bent geworden. *knuf*

@natjes mooi om te zien je buikengalerij. 8)

@juud door me lange afwezigheid ben ik je verjaardag helemaal vergeten.. :)
    Als nog proficiat.

@jeanine ik duim voor je dat de kleine maar snel mag komen.

@gabbel ik denk maandag en ik hoop voor je dat je aangenomen zal worden bij telfort. succes.

@vakantiegangers, ik wens jullie een fijne vakantie.

@me, me cyclus was dit keer korter dan andere keren. Ik werd al vrijdag ongi.
    Aan de ene kant baal ik wel weer maar ik merk wel dat me lichaam aan het veranderen is.
    Zoals maandag toen had ik nog last van pms kl8en (misselijke en emo grote (.)(.)) en ook de ochtend erna. Toevallig moest ik dinsdagochtend ook naar de acu en daarna gingen me kl8en weg.
    Alleen merk ik nu dat me menstruatie pijnlijker is dan voorheen.
    Het zal wel te maken hebben dat me hormonen moeten wennen aan acu....
    Ik ben inder geval wel happy dat deze week me fopkl8en voor me nod een stuk minder waren door acu.. :)

Morgen een dagje vrij na een paar drukke werkweken.

Me nieuwe nod normaal cyclus is 14 augustus.
    En op 4 augustus heb ik een gesprek met de gyn.

@de rest *knuf*

Morgen lees ik weer ff bij op mmm.

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    PINK BUS ON DEMAND

Bekijk bijlage 5010

Mama's

female81: Nikita ° 09.02.2009
    leonie: dochter °31.03.2009
    yinte: zoon ° 23.04.2009
    juud: Femke ° 24.04.2009
    Spiffy: dochter °29.04.2009
    Remmar: Nikki °05.05.2009
    Pixie: Eva Olivia °23.05.2009
    Debs: Emily Aimee °09.06.2009
    lautje1979: Finn ° 11.06.2009
    Limmeke: dochter °11.06.2009
    Nrg50: Milan ° 22.06.2009
    Jolan25: Lieke °04.07.2009
    smallville: Lonneke °13.07.2009
    pippa: Britt °13.07.2009

11 meisjes 3 jongens

Preggers

31-07-2009 Jeanine (beeb 1) verrassing
    08-08-2009 Alice (beeb 2) ♂
    18-09-2009 Naiobi (beeb1) ♂
    04-10-2009 Bowen (beeb 1) verrassing
    05-10-2009 Natjes (beeb1) ♂
    17-10-2009 Tomnaat (beeb 3) ♂
    29-10-2009 Marientje (beeb1)
    14-11-2009 Miracles (beeb 3, 2 engeltjes)
    11-01-2010 Tischa (beeb 1)
    19-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje)

0 meisjes 4 jongens 2 verrassingen

NOD

21 juli: Klingel (ronde 18, beeb 1)
    25 juli: Gabbel (beeb 1)
    02 augustus: MilkHd (ronde 20, beeb 1)
    06 augustus: Giegel (ronde 19, beeb 3)
    10 augustus: Milla (beeb 1)
    11 augustus: Survivor (beeb 1, ronde 2)
    14 augustus: Ppver
    ?? augustus: Zuurtje (ronde 10, beeb 4, 1 engeltje)
    ??: Cin1979 (ronde 10, beeb 1)
    ??: Miranke

10 waarvan 5 MMM

Pauze

Yadi

Afspraken

20 juli: Naiobi vk
    22 juli: Bowen intake kraamzorg
    30 juli: Bowen vk+ bloedprikken rhesus
    31 juli: zuurtje fa
    04 augustus: Ppver gyn
    10 augustus: Bowen vk + groeiecho
    18 augustus: gabbel OI intake gesprek
    02 september: 1ste verjaardag bus[/QUOTE]

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    meiden ik ga nu slapen

slaap lekker iedereen en voor allen een knuf

17. natjes

natjes Niet meer actief

18. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    morgen meisjes,

Ppver, fijn dat de acu. wel werkt !
    Jammer dat je alleen weer ongi ben..

Me, ik ga nu een soort stage lopen bij mijn reintergratie bedrijf :D om zo een beetje me C.V. op te vullen en dat het gat niet te groot word.
    Vanmiddag om 4 uur heb ik de solicitatie gesprek bij Telfort, ben benieuwt ;)

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    succes vanmiddag gabbel xx

20. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    thanks lieverd!

Alles goed met je ? En heeft beebje vannacht goed door geslapen ?

Deel Deze Pagina