En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Succes vanmiddag gabbel!!

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @ppver misschien is je hele cyclus wel aangepast.. Hoe lang is normaal je cyclus?

@natjes Morguh

@gabbel succes vanmiddag bij Telfort :)

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nee gabbel, beebje is al 2 nachten voor fles gekomen om daarna niet meer te slapen... dus hier weer slaapnachtjes van zon 3 a 4 uurtjes...

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    succes vandaag Gabbeltje

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    #70065 Juud, 20 jul 2009
    Laatst bewerkt: 20 jul 2009
    Goedmorgen allemaal!

Small en Pipp, fijn om even van jullie te horen! Begin van BV is lastig hoor, maar als het gaat, probeer dan nog even door te zetten. Uit ervaring weet ik dat het na anderhalve week 'ineens' makkelijker kan gaan. Lukt het over een week of twee nóg niet goed, dan moet je gewoon voor jezelf een besluit nemen. Daar hebben jullie zelf en jullie kindjes dan meer aan, dan 'verplicht' aanmodderen... Siem is ook groot en gezond geworden op FV, net als ikzelf trouwens. Niks mis mee! Dikke knuff!

PPver: fijn dat acupunctuur lijkt te werken. Hoop dat je snel weer de oude bent.

Cin: balen meis! Kaarsjes branden helpt dus echt niet meer. Wat kan ik nog doen?:( *kijkt naar boven en smeekt de goden nu eens in te grijpen hier!*

Gabbel: jij klinkt positief! Veel succes vanmiddag en plezier bij de stage.

Zuurtje: al meer duidelijkheid over ei?

Gieg: spierpijn van de Wii of toch ...? Hoop dat je deze ronde spontaan en speels je eitje benut meid! :D

Kling: vive la France! Klinkt heerlijk hoor. Zag net op het nieuws dat je goed weer hebt. Geniet van je vakantie en wie weet, kom je terug als een zwangere godin uit Frankrijk... :p

NRG: je doet niets verkeerd hoor. Ik wilde je gewoon een tip geven, waar je denk ik wel veel aan hebt. Al is het maar dat je niet steeds hoeft te wachten tot Milan slaapt. Begin inderdaad overdag. Hij zal echt, na verloop van tijd, steeds makkelijker zelf in slaap vallen. Als voor hem het dag/nachtritme dan wat duidelijker wordt (komt vanzelf) dan heb je uiteindelijk vanzelf ook minder moeite hem 's nachts in slaap te krijgen, want dan zal hij echt vanzelf doorslapen na de voeding. Succes!
    PS: NRG-man moet niet boos worden op jou. Jij bent niet degene die hem wakker houdt. Hij heeft ook voor Milan gekozen, dus... :x

Alice: hoe staat het nu meis?

@all: dikke knuff!

Hier zijn de doorslaapnachten doorgezet. Ik durf het nog steeds niet heel hard te roepen, maar vanmorgen moest ik haar er (weer) zelf uithalen... Siem krijgt kiezen: naar... :(

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heeee lieve Small! Suffies, van die woonplaats... :p

Klopt jouw banner voor Lonneke wel?

7. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen meiden!!

@gabbel, succes vanmiddag!

@nai, succes bij vk

@gieg, hoe is het vrijdag gegaan met dochter?? Wanneer uitslag??

@ppver, kl*te van je ongi! hopelijk gaat de acc. helpen.

@small, vandaag laatste kraamzorg? Hoe voel je je?? Ook in vergelijking met vorige kraamtijd??

@pip, haai, moeilijke beslissing. Maar ik denk wel goeie insteek, als het niet gaat, dan gaat het niet. En wat je zegt, je hebt een heel gezin rondlopen. Dikke smakkerd voor jou!

@kling, en en en?

Hoe is het verder met iedereen??

Hier vandaag eerste vakantiedag, heeeeeeeeeerlijk.
    Straks komt dinnetje koffiedrinken met dochtertje dus gezellie.:)

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heee Bow! Heeerlijk vakantie aan het vieren? Geniet ervan!

9. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hai lieverds, even een knuffel voor iedereen van mij. Lees af en toe even bij maar heb geen puf. Ben het zo zat...lig ook even onder een steen.
    xxx

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @alice ** knuffel **

@small en pippa Hoe is het met de kleine meisjes :)

@juud en bowen hoooii

11. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    *tilt steen klein stukje op*
    Ik kom even melden dat ik vandaag op vakantie ga, kom ergens tijdens de eerste week van augustus weer terug. Mét steen :p

knuf voor iedereen!

12. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Fijne vakantie Cin!!!

13. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Juudje, ja ik geef bv nog minimaal 1.5 week en dan pas maak ik beslissing. vandaag ging 1 bv super, als ze nou allemaal zo zoudne gaan....
    Ja slim heh die woonplaats, ha ha
    en Denk dat ticker pas na 11.00 aanpast, wnat nu klopt ie

@ Bowen, is zo'n verschil deze kraamperiode en andere, amar andere was ook in ziekenhuis. voel me nu al veel meer mens, echt verschil van dag en nacht.
    Ja vandaag laatste uurtjes kraamzorg, nog even van genieten.
    Is echt een hele leuke kraamzorg :)

Lonneke doet het erg goed, ze weegt vandaag 3080gr, geb. gewicht 3115 gr, dus al weer bijna op geboortegewicht.
    Ze heeft vanacht 2 x 4 uur tussen voedeing gelaten, dus hebben beide best goed geslapen.
    Nu weer voeidng rond de 3 uur. Best netjes.

Maar al die b.i. die ik had is nu zo goed als weg, echt heeeeel erg fijn.
    Voel me nu gewoon fijn.
    Gister mini stukje gewandelt, met man en marije en Lonneke, was gewoon super gelukkig, ulitmate hapiness.

En dat wens ik voor iedereen dat gevoel van ultimate hapiness

14. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @small wat fijn dat bi zo goed als verdwenen is en dat je gisteren al een stukje met je hele gezinnetje hebt kunnen lopen :)

15. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Small wat fijn dat je je goed voelt en bi voor grootste gedeelte weg!! En al stukje gelopen met de hele fam. Super!!! Ja dat lijkt mij ook Ultimate geluk!!

Kreeg trouwens net nog hele leuke tip voor kraamkado staks voor mijn zus en zwager. mijneersteklompjes.nl kun je klompjes laten maken die helemaal aangepast zijn op het geboortekaartje. Staan echt hele leuke voorbeelden ook op.

16. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    dank jullie wel voor jullie suc6 wensen maar ik bewaar ze tot donderdag.
    Ik werd net gebelt dat ze de afspraak hebben verzet :S

Cin, fijne vakantie !!!

17. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    #70077 Nrg50, 20 jul 2009
    Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    aaaaa ze heeft vandaag voor eerst echt gelachen... foto op mmm... *smelt*

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Zo, ben ik ook weer.
    Alleen deze pagina bijgelezen, rest probeer ik straks nog even.

Small, je klinkt ook echt zo gelukkig! Echt heel fijn.
    Maar dus wel wat probleempjes met bv, lastig!

Limmeke, ik ga zo snel even kijken op mmm. Schattig is dat he!

Gabbel, afspraak verzet? van solli? Toch maar even terug lezen is niet makkelijk zo :)

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    smallie.. ben heel blij te lezen dat bij jou de BI zo goed als verdwenen is.. dat je lekker al stukje hebt kunnen wandelen...
    op naar nr 3!!! :D

dadelijk naar VK om periode af te sluiten.. ga ik daar nog maar keer klagen over feit dat ik in bijna 6 weken nog geen gram ben afgevallen hahaha... misschien moet ik dan nog maar keer proberen preggy te worden nu lijf toch al helemaal is uitgezakt.. maar lieve mannetje roept dat die me nog steeds sexy vind.. nou is hij al wat ouder, zal wel toe zijn aan leesbril

Deel Deze Pagina