En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Alice, dikke knuffel! is denk ik wel wat lastiger om met zwangere buik onder steen te kruipen! Hoop dat je dikke buik snel weg is en jij je kleintje in je armen kan sluiten!
    @Bowen, lekker vakantie en veel plezier met koffie'/ theeleuten!
    @ nai, hoe gaat het met bod doen op huis?
    @ Cin, hele fijne vakantie! Leuk dat je steen ook deel van de wereld laat zien. Maar zonder gein ik hoop dat je snel zwanger onder je steen vandaan kan kruipen! Ik hoop het echt voor je, knuff!
    @ Klingel, leuk om van jou vanuit France te horen! Blaas eens wat mooi weer deze kant op, want hier is het niet veel!
    Oh, en ik blijf voor je duimen hoor!
    @ Gieg, haha helemaal wii verslaafd= leuk! Ik hoor steeds meer over de wii.
    @ Juud, is het nog gelukt met afscheidswoordje en zo/
    Oh en op mijn sportschool zijn ze ook gestart met Zumba. Vanaf augustus mag ik weer sporten dus ga het dan uitproberen. Lijkt me echt leuk! Dus kom helaas niet jouw kant op om het bij jou te proberen :)
    @ gabbel, jammer dat gesprek verplaatst is, je bereidt je er toch op voor. Maar nu wat extra voorbereidingstijd!
    @ppver, jammer dat je weer ongi bent geworden maar wel fijn dat acu werkt!
    @Limmeke, ah, dus afsluiting bij vk. Is ook weer fijn dat dat afgerond is.

@Ik, lekker aan het genieten van kleine meisje.
    Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik het soms lastig vind om over meisje te schrijven omdat de nnnz'ers allemaal wel in een lastig gevoel zitten met betrekking dat het nu echt veeeeeeeeel te lang duurt voordat zij ook zwanger zijn.
    Ik hoop echt dat we weer minimaal 1 zwangere per maand erbij krijgen, liefst meer per maand! Jullie zijn allemaal schatten en ik gun iedereen het babygeluk zo erg!
    Dikke knuffel!

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Juud: De spierpijn was/is echt spierpijn en de eisprong zit er ook aan te komen :) Vandaag heb ik denk ik toch mijn eisprong, dus vanavond nog maar even klussen!

@ Bowen: Het is goed gegaan, nu wachten we op de uitslag die pas over 2 weken komt. Maar ik neem aan dat we wel eerder iets horen als er iets is gevonden.

Die klompjes van een geboortekaartje, heb je ook in melkkrukjes ofzo. Die zien er ook erg leuk uit!

@ Limmeke: Giegman vind mij ook nog steeds mooi als ik een paar kilo zwaarder ben. Helaas ben ik het niet met hem eens en wil ik graag nog een paar kilo kwijt :)
    Rare wezens die mannen :p
    Succes bij de VK!

@ Leonie: Echt wel Wii-verslaafd!
    Het is zoooooo leuk he!
    Vooral het tennissen en het racen tegen Giegman is lachen, maar ook zoals gister tegen de buuf was erg leuk :D

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Lim, grappemaker, nee wij houden het bij 2.
    Bij mij heeft vk al afgesloten, was zo druk op de praktijk en omdat het met mij zo goed gaat.
    Ook verwachten ze dat als het niet zou gaan ik mondig genoeg zou zijn om ze dan te bellen.
    Geen gram afgevallen, hmmmmm, durf er nog niet op te staan.

@ Bow,Leo, Nai, voel me ook gelukkig, zwanger zijn was het niet, maar zo met man en kinderen, ja dat is het gewoon, dat was/is mijn droom voor als ik later groot ben.
    en b.i. weg, heeeeerlijk

4. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hoi,

@ Small; fijn te horen dat het zo goed gaat met Lonneke. Al lekker buiten geweest?!? Leuk! Wij gaan zo even een paar boodschapjes doen (luiers zijn nu al op :D). Jammer dat de bv bij jou ook niet echt lekker gaat. Ik heb de foto's van Lonneke al even bekeken....wat een schatje!

@ Cin; fijne vakantie

@ Gabbel: succes met sollicitatie!

@ Gieg en Lim; ik heb de stomme gewoonte 2 dagen na de bevalling mijn gewone broeken weer te passen.....en dan balen dat ik ze niet eens over mijn kont krijg :D. Gelukkig hier ook een man die niet op een pondje meer kijkt....sterker nog; hij houdt niet echt van heel slank...pffff :).

@ Alice; laatste loodje zwaar meis? Nog eventjes, dan heb jij ook je beebje in je armen!

@ Kling; lekker genieten in frankrijk?!?

Rest even kwijt...sorry, wel dikke knuf natuurlijk, en nu gaak naar buiten!!

5. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    jeetje lim nog geen gram, hier al 22 kilo kwijt nog maar 10 te gaan! Maarre oude broeken passen zeker nog niet, tot mijn knieen pas ik erin...

small, fijn dat het zo heel goed gaat!!

6. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Ik heb even een vraagje aan de mensen die ook fibromyalgie hebben.

Ik heb op internet gelezen dat als je fibromyalgie heb dat je daardoor heel laat miss positief kan testen?! omdat je minder HCG aanmaakt ?!
    Testen jullie eigenlijk ook zolaat ?

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Hoii meiden ..
    Ik had om half 4 afspraak bij de vk.. mannetje had als verrassing vrijgenomen om mee te gaan.. Achteraf wel fijn.. Want ik moest nog even over een stickje plassen en daar kwamen ze eiwitten tegen en suikers in mijn urine. Gelijk doorverwezen naar het ziekenhuis.. Daar weer plassen aan de ctg en bloeddruk apparaat.. Na een uurtje of twee kwam de arts en die gaf aan dat bloeddruk wel een beetje hoog is en beetje eiwitten en suikers in urine zitten. Daarna een echo gekregen en ze schatten de kleine op 5 pond :eek: Moet morgen met de vk bellen om voor volgende week een controle afspraak te maken.. Hij gaf wel aan dat het een fors kind is.. Bij de meting zag ik zelfs een keer 36 weken voorbij komen Verder geen harde buiken geconstateerd, als dit wel zou komen of als ik weer misselijk en duizelig ( zoals vandaag ) zou zijn moet ik contact met hun opnemen. Nou we zien volgende week dus wel weer hoe en wat, maar ik maak mij niet druk... Advies is wel rustig aan te doen, maar goed dat ik vorige week ben begonnen met minder werken :)

De verloskundige kon de ligging van de kleine ook niet goed voelen maar op de echo is al duidelijk dat hij nog altijd richting uitgang ligt :)

@leonie de andere mensen hebben een bod gedaan.. nu maar afwachten of de verkopers het bod accepteren ...

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Gabbeltje, nee, heb normale tijd posi getest.

@ Lautje, toch al 22kg kwijt, de rest komt echt nog wel. Hoe gaat het verder?

@ Pip, hoe was boodschappen doen?

@ Nai, wat fijn dat man vrij had genomen, vooral nu je dit had vandaag, fijn dat ze je nu even extra in de gaten houden.
    En nu goed rusten jij *knuf*

9. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    gabbel, volgens mij is het niet elke keer hetzelfde, bij 1e 2 zwangerschappen testte ik elke keer pas bij 5 weken positief, bij de zwangerschap van finn al met 3 weken 2 dagen....

Lief dat je t vraagt small, nieuwe voeding van finn lijkt te helpen en hij slaapt nu 1x 4 uur en 1x 3 uur s nachts! Overdag komt hij om de 3 uur. Manlief is vandaag voor het eerst weer aan t werk en ik vond het gewoon spannend! Tegelijk kan ik het nu lekker op mijn eigen manier doen. Mijn lijf is nog erg au, lig nog wel elke keer als finn slaapt zelf ook op bed, maaaaarrrr ik kan af en toe een stukje wandelen met finn en kies vaak 1 of 2 winkels uit waar ik heen wil en ook dat gaat alweer dus niet gek! Fysio is minder tevreden omdat er wat scheve wervels zitten maar die vanwege litteken in buik nog niet recht gezet mogen worden en alle spieren dus verkrampen, ach extra pilletje hahaha

Nai, heel rustig aan meis, en goed op vocht vasthouden letten.
    Misschien niet meer werken? Wel fijn dat man mee was!

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Nai, wat schrikken zeg! gelukkig dat mannetje erbij was. En nu rustig aan doen! En als het nodig is nog minder gaan werken. Gelukkig komt je verlof al in zicht!

Lautje, fijn dat je toch naar bijv, die winkels kunt. En goed dat je steeds even gaat rusten,is heel belangrijk.
    Ja, zo'n eerste dag is spannend maar ook wel fijn. Ik weet nog dat ik stond te huilen toen mannetje net weg was maar gelukkig ging alles gewoon goed.

11. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    @naiobi, fijn dat je mannetje mee was naar de vk.
    denk je een beetje aan jezelf.
    wel goed dat je sinds deze week al minder bent gaan werken.

> normaal gesproken heb ik altijd een cyclus gehad van 28 op het laatst kon ik de klok er op gelijk zetten. Sinds de bezoeken aan het zh is me lichaam verandert. En nu ook de behandeling van de acu erbij kan het zo zijn dat me cyclus nu 26 dagen heeft.. Me lichaam / hormonen onder gaat toch allerlei veranderingen.

@gabbel jammer dat je sollicitatie gesprek verzet is naar donderdag. Ik zal dan voor je duimen dat je die baan mag krijgen.

@bowen geniet van je vakantie.

@alice een *knuf* voor joe.

@cin fijne vakantie hopelijk heb je positief nieuws als je terug bent van je vakantie.

@small fijn dat alles goed gaat met lonneke en dat je als gezin al een wandelingetje heb gemaakt.

@me morgenavond ga ik alweer voor de derde keer naar acu.
    ga dan wel vertellen hoe het effect afgelopen week is geweest.
    alleen maar positief ivm pms.
    Verder zal ik zal wel zien hoe me lichaam op morgen avond reageert.

@de rest *knuf*

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey meiden
    kom even slaap lekker zeggen
    mannetje heeft nu 2 weken verlof dus zal er overdag soms minder zijn als we bv onverwacht weg gaan

slaap lekker meiden en een knuf voor iedereen

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    PINK BUS ON DEMAND
    Bekijk bijlage 5186

Mama's

female81: Nikita ° 09.02.2009
    leonie: dochter °31.03.2009
    yinte: zoon ° 23.04.2009
    juud: Femke ° 24.04.2009
    Spiffy: dochter °29.04.2009
    Remmar: Nikki °05.05.2009
    Pixie: Eva Olivia °23.05.2009
    Debs: Emily Aimee °09.06.2009
    lautje1979: Finn ° 11.06.2009
    Limmeke: dochter °11.06.2009
    Nrg50: Milan ° 22.06.2009
    Jolan25: Lieke °04.07.2009
    smallville: Lonneke °13.07.2009
    pippa: Britt °13.07.2009

11 meisjes 3 jongens

Preggers

31-07-2009 Jeanine (beeb 1) verrassing
    08-08-2009 Alice (beeb 2) ♂
    18-09-2009 Naiobi (beeb1) ♂
    04-10-2009 Bowen (beeb 1) verrassing
    05-10-2009 Natjes (beeb1) ♂
    17-10-2009 Tomnaat (beeb 3) ♂
    29-10-2009 Marientje (beeb1)
    14-11-2009 Miracles (beeb 3, 2 engeltjes)
    11-01-2010 Tischa (beeb 1)
    19-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje)

0 meisjes 4 jongens 2 verrassingen

NOD

21 juli: Klingel (ronde 18, beeb 1)
    25 juli: Gabbel (beeb 1)
    02 augustus: MilkHd (ronde 20, beeb 1)
    06 augustus: Giegel (ronde 19, beeb 3)
    10 augustus: Milla (beeb 1)
    11 augustus: Survivor (beeb 1, ronde 2)
    14 augustus: Ppver
    ?? augustus: Zuurtje (ronde 10, beeb 4, 1 engeltje)
    ??: Cin1979 (ronde 11, beeb 1)
    ??: Miranke

10 waarvan 5 MMM

Pauze

Yadi

Afspraken

20 juli: Naiobi vk
    22 juli: Bowen intake kraamzorg
    30 juli: Bowen vk+ bloedprikken rhesus
    31 juli: zuurtje fa
    04 augustus: Ppver gyn
    10 augustus: Bowen vk + groeiecho
    18 augustus: gabbel OI intake gesprek
    02 september: 1ste verjaardag bus

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dames op msn.. kheb ff oproepje gedaan uit naam van zoonlief...dus neeeeeee, ik ben geen virus GABBEL! :p

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    weet niet of je het nog herinner maar ik teste posi met een ovu test 3 dagen voor ongi

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    vandaag veel bezoek gehad. vanochtend schoonzus en smiddags en savonds kraambezoek van pixmans oud schoolvrienden! LEUK!!

Eva deed het super vandaag... ze lacht ook steeds meer.
    met mij is mijn FM steeds hoog aan het opspelen. mijn schouder en arm zeurt heel erg. de pcm en ibu werken niet echt helaas.
    ga nu op de bank liggen met warme kruik erop.
    morgen kom ik goed teruglezen en reageren

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    trusten pix, hoop dat pijn wegzakt

18. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @Naiobi: Fijn dat Naiman erbij was :)
    Rustig aan inderdaad en hopen dat je geen harde buien of andere klachtjes meer krijgt!
    @ Lautje: Je kan nu nog beter bekijken hoe je je dag samen met Finn kan/moet indelen en de manieren zoeken waarop jij het beste alleen voor hem kan zorgen. Dat gaat in het begin misschien moeizaam, maar je vind vanzelf andere manieren zodat je jezelf kan ontzien :)

En nu ga ik snel slapen!

19. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    pfffff, ik ga naar bed met hoofdpijn en misselijkheid en word er ook weer wakker mee, getvet !

20. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    nai, fijn dat je mannetje meeging! duim voor je dat het goed blijft gaan!!!!

Deel Deze Pagina