En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Nou ik ben net terug gebelt door me fer. arts..
    Ze zei dat het niet echt goed klinkt maar dat ze nu niks kunnen doen.. Want op een echo kunnen ze nu toch niks zien en met andere dingen kunnen nu weer niet goed zijn mocht het toch een bevruchting zijn..
    Ik moest het proberen met een paracetamol maar mocht ik koorts krijgen dan moet ik wel meteen bellen..
    Ze zei wel dat het kan komen door veranderingen (Miss zwangerschap) maar dat moeten we afwachten..
    Ik wis wel dat ze niks konden doen, daarom wou ik gister al niet het ziekenhuis bellen, ik wis het gewoon.. Maar goed ik ben weer een beetje gerust gesteld omdat ik er toch navraag na heb gedaan..

Ik ga werken..
    Fijne middag meisjes xx

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @gabbel hmm ook niet echt een antwoord waar je iets aan hebt.
    Wel bellen als je koortsig bent hé.. Ik hoop voor je dat het een zwangerschap is !!

En veel plezier met werken vandaag :)

3. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen!

@nai, jij in midden pijn?? Ik dus alleen aan de rechterkant. Zal morgen nog eens vragen aan therpeut of dat het kan zijn.

@pix, hoe is het gegaan vanacht?

@ppver, wat super dat acu zo goed helpt bij jou!!

@gabbel, hoe bevalt werk/stage?? Knuff voor je pijn.

Gister even bij my newborn neefje geweest, wat een schatje toch zeg, zo lekker klein opgefrommeld nog :D

4. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Leuk, zo heet mijn broertje ook :)
    Gefeliciteerd!!

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goedmorgen!

@Klingel: merde! Dikke knuffel meid.

@Pix: fijn dat je zo goede afspraken hebt gemaakt met Pixman. You're welcome...

@ppver: fijn dat acupunctuur aanslaat!

@all: ben beetje moe. Daarom even algemene knuffel!

Borstontsteking lijkt nu al wel af te nemen.Iig de pijn in de borst. Lang leve Klazien! Gekneusde witte koolbladeren in BH helpen echt! Beter natuurlijk dan antibiotica. Ben nog wel licht koortsig en heb last van keel, maar pijn en warmte lijken wat af te nemen...

Voor de dames die gaan afbouwen of die ineens doorslaapnachten krijgen (en dus voedingen overslaan): let er goed op dat boobies leeg raken. Als je toch pijn krijgt: kolf na het voeden evt. meteen wat meer af. Nooit tussendoor, want dat stimuleert de productie alleen maar, dus alleen op voedingstijden, als je kindje ze niet/nauwelijks leeg kreeg. Zodra de pijn weg is wel weer stoppen met afkolven.

En dus na iedere voeding grote, gekneusde koolbalderen uit de koelkast in de BH. Ziet er bizar uit, maar werkt echt!

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    goede morgen.

vannacht is Eva om 3.15 gekomen te drinken en ze sliep weer gelijk tot 7.15 heb et even tot 8.15 gepushed met de speentje (nog slaperig kindje). maar om 8.15 was het dus echt afgelopen.. wijde ogen !!!
    pixman heb ik niet meelaten lopen. Hij klaagde al na het eten over hoofdpijn.. en het werd steeds erger ondanks saridon en pcm. het was zo erg dat hij hier op meerdere momenten met zijn hoofd in zijn handen zat.
    dus ik heb het maar niet gedaan!! vannacht nieuwe ronde.. zonder hoofdpijn!
    gelukkig was het ook wel een erg goede nacht..
    ze ligt nu weer in de box te slapen met de knuffelbeer-doekje :D zo schattig

vandaag weer naar CB..wegen en meten ..het wegen is inmiddels al 2 weken geleden en het meten wel een maand geleden dus erg benieuwd.

@bowen jij vandaag intake met kraamzorg.. hoef je geen succes voor te wensen...en ook geen plezier hihi.. maar daarna weel leesplezier! ;)

@gaby je temp ziet er anders wel mooi uit. wel jammer dat je nu geen duidelijkheid kan krijgen over de pijntjes.

@yadi.. fijne vakantie

@juud hoe gaat het nu met je meis?

@nai en met jou?

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden

goed dat je die tip heb ook gekregen..ik liep hier ook rond voor 3 dagen met koolbladen in mijn beha in de kraamweek ;)
    werkt inderdaad super.. de branderigheid word gelijk eraf gehaalt.

over borsten gesproken..
    Eva heeft gisteren wel raar gedaan.. ze dronk maar telkens uit een borst.. ze viel of in slaap na de ene borst of ze trok weg en ik kon maar over de lip wrijven zoals ik wil.. ze wou het echt niet pakken..dus heb 3 keer moeten afkolven..pfff en dan 2 keer van de 'minder'productie (.).. erg vervelend
    vanochtend om 4.00 zat ik dus weer te kolven.. en maar 30cc na 15 minuten..ik ga denk ik HA bellen voor neusspray voor bij het kolven. ik krijg maar geen/met moeite) TSR bij kolven

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Helpt het niet naar foto Eva te kijken. Of te denken aan Eva of aan de bevalling? Dat helpt mij toch wel. Zoek in gedachten emotionele momenten op..

Succes meid!

Die tip van koolbladeren kende ik al van bij Siem, maar ik had hem nooit nodig gehad. Maar ben blij dat ik het nog wist!

Succes bij CB!

Bow: plezier met intake!

Nai: pijntjes al wat minder?

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Gabbel ook dikke knuff. Hoop dat pijntjes nu wat minder zijn meis!

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Small: hoe gaat het nu, met 2 kindjes in huis? Valt het mee?

Pipp ook al weer aan het meelezen. Gaat volgens mij ook goed bij jou hè? Mooie foto's op MMM hoor!

Alice: hoest bij jou meid?

Debs: en jij. Miss you!

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @pixie veel plezier bij cb vandaag!!

@juud schaambotje doet nog pijn en ben ook zooooo moe ...

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Vervelend Nai. Rustig aan maar dan, vandaag! Knuff!

Ga vandaag even gebruik maken van het feit dat Femke een slaapdag lijkt te hebben. Heb net mijn kledingkast al doorgesnuffeld en opgeschoond. Ga zo de zolder aanpakken...

Tot later!

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @juud ghehe je haalt het maximale eruit nu femke slaapt dus :)

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Hoi meiden,

Tijdje terug alweer dat ik wat geschreven heb....we zijn ontzettend druk. Ik lees wel vaak bij, maar dan heb ik echt geen tijd meer om te reageren. Denk wel aan jullie en leef zeker ook mee!

Pix: succes met pixman-meeloop nacht. Hoop dat het wat licht schept.
    Juud: succes met borst :(
    Kling: hele hele dikke knuffel...

Rest: ook hele dikke knuf.

Hier gaat het goed. Ik ben BV aan het afbouwen. Ben nu bijna een half jaar bezig en begin het een beetje zat te worden af en toe. Ik geef nu 2 flesjes op een dag en de rest BV. Waar ik graag vanaf wil is het kolven. Dat ben ik echt helemaal spuug en spuugzat. Heb het natuurlijk 2 maanden full-time gedaan omdat Nikita niet kon drinken nog - daarna een paar weken minimaal de helft van de voedingen en nu nog 1 keer per dag ('s avonds).
    Maar ik kolf tegenwoordig nog maar 50 cc 's avonds....is niet veel dus ik ga die gewoon laten schieten denk ik. Even kijken hoe mijn borsten dat vinden (want dat zou ik vanaf 9 uur 'avonds tot 9 uur 's ochtends dus niets meer doen)

Die kleine slaapt als een baby :D Ze doet totaal niet moeilijk over in slaap vallen 's avonds. We leggen haar (wakker) neer, zetten het dingeltje aan en je hoort 'r niet meer tot 9 uur de volgende morgen. Ze doet het heel goed. Fysio gaan we afbouwen...de afplatting op haar hoofdje is nu minimaal en de sterkte voorkeurshouding op rechts is bijna weg. Ze kan zichzelf al veel beter vermaken in de box of wipstoel, dus ik loop niet meer 24/7 met een baby in mijn armen. Ik denk dat ze gewoon een inhaalslag heeft gemaakt van de 2 maanden couveuse en dat ze nu wel een beetje meer op zichzelf kan...

Verder zijn we zakelijk mega druk....zeer druk bezig met het aannemen van ons eerste personeelslid. Spannend!!!! (eng!!!!)
    maar we gaan ervoor!

Nou, ik ga even verder.
    Knuffel meiden....remeber: niet in het oog is niet uit het hart hoor!!

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

oja, en nieuwe foto's online ;)

Nu echt weg!
    Bye

16. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Goedemorgen meisjes,

@ Fem; fijn te horen dat het zo goed gaat met Nikita!

@ Juud; ik hoorde in mijn kraamweek voor het eerst van gekneusde koolbladeren bij dreigende borstontsteking...goed te horen dat het ook echt helpt. Hopelijk heb je het ergste gehad!

@ nai; pijn in schaambotje....rotgevoel he?! Heb je ook zo'n last bij het omdraaien 's nachts? Bij mij hielp het wel een beetje als ik een kussentje tussen mijn knieen deed als ik op mijn zij lag.

@ Yadi: fijne vakantie!

@ Bow; succes bij de intake!

@ Gabbel; wat naar zoveel pijn.....dikke knuf!

@ Pix: ik heb bewondering voor de tijd en energie die jij in de bv steekt...dikke pluim!!

O ja...ik wil iedereen die een kaartje heeft gestuurd nog even bedanken!! Echt superleuk al die kaartjes.....en mijn man zich maar afvragen wat voor namen hij toch langs zag komen :p.

Verder gaat het lekker hier....meisje draait dag en nacht nog compleet om, maar dat komt vast wel goed :). Vannacht is ze aan het mieren geweest tot een uur of 5 ;), maar we beginnen iedere nacht weer met frisse moed. Overdag ligt ze alleen maar te slapen. Het scheelt wel dat de kinderen en manlief vakantie hebben, we hoeven helemaal niets en dat is wel lekker als je weinig nachtrust krijgt. Ik zou er nu niet aan moeten denken dat de kinderen naar school, voetbal, zwemmen enz. zouden moeten.
    Ook groeit ze goed nu we op fv zijn overgegaan. Probeer nog wel twee voedingen te kolven, maar volgens mij loopt het al wat terug...helaas.

@ Iedereen: dikke knuf en tot later!

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    heeej lieve meisjes, sorry dat ik niet even op iedereen kan reageren.

@ Klingeltje, wel even mega knuff
    @ Gabbel, al minder pijn
    @ Nai, hoe gaat ie
    @ Bowen, hoe gaat ie, neefje gezien, leuk heh, straks jij ook :)
    @ Juudje, fijn dat onsteling minder word, gelukkig zeg. Goede vk.
    mijn vk was dus eigenlijk ook harstikke goed, hoefde niks te zeggen, ze wist precies hoe ik in elkaar zat, daar kwam ik ons laatse gesprek achter, ze vroeg of ik nu gelukkig was en of ik nu die vervelende/zware zw achter me kon laten.
    we hadden nooit deze woorden gebruikt, maar ze wist het echt precies. Dus voor mij een goede afsluiting. Dit is wat ik wou, ik ben geklukkig.
    Hopelijk kan jij het ook nog fijn afsluiten.

@ Iedereen, bedankt voor alle mooie lieve kaartjes, nu is ongeveer 75% van de kaartjes van jullie :) hi hi
    Net als bij Pippa heeft Smallman geen idee ha ha, nu zegt ie: is van die meiden van jou :)

@ Pip, fijn dat ze het ook goed doet op fv.

Hier doen borsten iets minder zeer, stuwing zo goed als weg, soms gewoon slapjes ha ha.
    vandaag komt ze iets vaker... maar is dan ook dag 10, meestal 1e regeldag, dus we zullen zien..... vanacht ook al eerder geweest, hopelijk snel uit geregeld.

Verder ben ik verslaafd aan beschuit met muisjes.......

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    beschuit met muisjes is voor het kraambezoek smallie :p

na gisteren een jankdag met beeb te hebben gehad is ze vandaag erg lief.. volgens mij zat haar gisteren iets heel erg dwars.. want vanmorgen werd door haar enorm geperst en na half uur kreunen en steunen lag er een mooie mosterdgele keutel in de luier hehehhe.

Heb mijn oude autootje verkocht! joepieeee! dacht dat ik er nog wel tijd aan vast ou zitten, was nu niet echt het meest gangbare model... een ouwelulle volvo 440 uit het jaar 0.. maar werd weer zonder problemen goedgekeurd.. en net is die overgeschreven..

Verder begint de ongi me danig de strot uit te komen.. eerst kraamvloeien, paar dagen nix.. nu al bijna 2 weken ongi.. vanavond laatste pil, dan kan het mooi overgaan in ontrekkingsbloeding..

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @female haaaj .. ooh eerste spannend eerste personeelslid aannemen :)

@Pippa fijn dat het hele gezin kan wennen aan de kleine en dat er niks verplicht gedaan hoeft te worden :)

@small fijn dat stuwing zo goed als weg is :)

@limmeke ooh wat vervelend dat het vloeien niet overgaat.. En nu de volgende keer als kleine meis weer iets dwars zit weer even aan vandaag denken dat ze ook een engeltje kan zijn ;)

@me had mijn mams net aan de lijn en de was van de week al een keer wakker geschrokken omdat ik de kleertjes nog niet uitgewassen heb hihihii... Krijg je als jezelf 2 te vroeg geboren kindjes hebt gehad :)

Deel Deze Pagina