@Pippa, ga zo even op mmm kijken naar pipbeeb. Ben benieuwd! @gabbel, wat vervelend dat je zon pijn had gisteravond. Lief dat Nai je er door heen heeft geholpen. De schat! Maar ben wel benieuwd wat gyn ervan zegt! Klinkt echt niet goed! @Ppver, fijn dat acu zo goed werkt en dat je er blij van wordt! @Yadi, hele fijne vakantie! Geniet er maar van! @Gabbel, toch goed dat je gebeld hebt hoor! Nu staat het ook in je dossier en weten ze het voor een volgende keer. Al hoop ik dat het niet nodig is omdat je zwanger bent J Ik duim! @Bowen, leuk neefje kijken! Over een week of 10 heb jij je eigen beeb ook lekker in je armen! @Juud, fijn dat borstontsteking af lijkt te nemen. Wat werken die ouderwetse tips toch eigenlijk goed he! @Pix, fijn dat Eva zo goed heeft geslapen vanacht! En aankomende nacht nieuwe stagenacht voor Pixman! Mooie nieuwe banner trouwens! @koolbladeren, mijn vriendinnetje had ook borstonsteking dus had vk gezegd ga maar even in de winkel koolbladeren halen. Komt haar vriend terug met een zakje gesneden witte kool! Haha, dacht hij dat die in haar bh moesten! De slimmerd! @Nai, erg moe doe maar heel rustig aan! @Female, fijn dat het zo goed gaat! Ik kan me voorstellen dat je na een half jaar zeker het kolven helemaal beu bent! Je hebt het echt super lang volgehouden, goed van je! Fijn dat Nikita het zo goed doet, lekker slaapt en voorkeurshouding bijna weg is, echt heel fijn! Oh en zakelijk gaat het ook goed. Super! @pippa, fijn dat kleine meisje het zo goed doet. Hoop wel dat ze snel dag-nacht weer terug draait! Is toch wel fijner. Jammer dat de bv al terug loopt maar je hebt je best gedaan en meer kun je niet doen. @Smal, fijn dat jij een ook een goede afsluiting met vk hebt gehad! Fijn dat de bv nu volgens mij wel goed gaat. Gaat het aanleggen ook beter? Vermoeiend zijn die regeldagen he!? Ik ben steeds weer blij als ze voorbij zijn! @Lim, fijn dat auto is verkocht en al overgeschreven! Ben je daar ook mooi van af! En bah al 2 weken ongesteld, gadver! Kun je echt missen he! @Nai, haha heb je je moeder even lekker laten schrikken, is soms wel leuk he. Vanochtend met meisje naar kinderarts geweest. Ze heeft een bultje boven haar oog en daar moest even naar gekeken worden. Is waarschijnlijk een hemangioom, veel bloedvaatjes bij elkaar zeg maar. Is een beetje te vergelijken met een aardbeienvlek, die heeft ze ook een paar. Als het goed is trekt bultje in de loop der jaren weg en anders ooit misschien operatief verwijderen maar voor nu niets doen. Wel half aug, nog echo om vermoeden ka te bevestigen. Dit was steeds gezegd dat dat het was maar nu wel fijn dat ka er ook even naar heeft gekeken. Verder gaat het heel goed, ze groeit zelfs zo goed. We willen misschien over gaan naar 4 voedingen. Officieel mag het nog niet maar ze slaapt vanaf een uurtje of half 10 zo vast dat ik haar bijna niet wakker krijg voor de voeding. Dus denk dat ze hem niet meer nodig heeft. Even kijken wat ze doet als we haar laten slapen. Ik ga dan wel de eigenlijk laatste voeding afkolven om te zorgen dat mijn productie toch goed blijft en zodat ik s nachts kan slapen. (anders gaan die gevulde borsten s nachts zon pijn doen) En zo kan ik dan mooi een voorraadje aanleggen.
@fem leuk die fotos.. vind die toen en nu fotos gaaf. jou pa of ramons pa? lijkt wel erg op ramon namelijk vind trouwens knap hoe je het met bv en kolven heb gedaan @pippa thx meid.. maar denk helaas dat het hier binnenkort afgelopen is.. het moet deze komende week wel goed gaan anders moet er beslissingen gemaakt worden.. zie groeicurve en mmm! @lim gefeli met autoverkoop
meiden ik ga weer slapen ja sorry jullie hebben niet zoveel aan mij nu maar ben nog druk bezig voor het feestje zaterdag morgen nog opruimen en beestenkooien proper maken en vrijdag maar eens grondig schoonmaken (mijn ouders komen ook en anders zagen die weer dat het niet goed genoeg is maar zelf goed schoonmaken doen ze niet en dat ergert me wel een beetje->dat er naar mij toe gezeurd wordt en het zelf niet doen) slaap lekker iedereen
Ramons pa Leuk dat je dat ziet! Ja, helaas is papi niet meer bij ons, maar het is mooi om the circle of life zo te zien. Hey, jij ook knap hoor met de BV!
female, wat word je kleine alweer groot zeg! Ze is ook alweer bijna een half jaar, jeetje.. En idd , die foto van ramon zijn vader echt 2 druppels water, LEUK ! Meiden ik ga naar me solicitatie gesprek, brrr.. Haha aan de ene kant hoop ik dat het niks word ik heb gister contact gehad met een vrouw die zocht een tandartsassisistente / Orthodontieassistent het lijkt me echt gaaf om weer in die branche weer verder te gaan! en ze klonk ook best super positief omdat ik toch al de nodige ervaring heb met tandtechniek Maargoed , we wachten af fijne dag iedereen!
Klinkt spannend Gabbel! Toch succes zodadelijk! Female: leuk om te horen dat het zo goed met jullie gaat! Ook met de bussiness! Leonie: Femke heeft zo'n vlekje op haar ringvinger. Ons werd hetzelfde gezegd! Small: fijn dat borsten nu wat minder pijn doen. Hoop dat voeding goed blijft gaan. Na verloop blijven borsten slapjes hoor, maar komt er toch gewoon voeding uit! Zuurtje: nog steeds geen ei? En alweer een feestje? Jij party-animal! Succes met voorbereiden! Nai: zulke pijn in schaambod had ik bij Siem ook, bedenk ik net. Het was een teken van BI. Erg goed erop letten dat je niet teveel zware dingen doet/bewegingen maakt met benen uit elkaar. Lim: fijn dat je Volvo nog kwijt kon. Die coole van de bruiloftsfoto's? Ergens ook wel jammer dan, toch? Alice: zie je weer onderaan staan, dus ik ben er bang voor. Knuff meid! @boobies: nee, helaas, pijn nog niet weg. En ik ben vandaag dus echt niet lekker. Siem zojuist naar schoonouders gebracht en Femke slaapt. Vandaag wordt een bankdag, met veel kool...
Knuff terug Juud!! Ik lees wel maar idd tis nog steeds niet zover. Ben eergisteravond nog in ziekenhuis geweest met harde buiken om de 5 minuten maar kon aan het eind van de avond gewoon weer naar huis, zucht.
Ik heb die groeicurve eens bekeken, maar ik vind het best een mooie lijn hoor. Als Eva de volgende keer weer een beetje op die lijn omhoog zit, is er toch niets aan de hand? Zolang de lijn ongeveer in een mooie boog omhoog gaat, los van of dat nu een gemiddelde is, dan zit ze goed. Eva is van zichzelf gewoon wat klein. Siem zat altijd ook ongeveer daar. En er mogen wat dipjes en pieken in zitten hoor... Ik hoop dat je vertrouwen kunt houden in je eigen lijf én in Eva. Ze doet het kei-goed!
Morgen meisjes Net intake cb gehad. Kleine meid weegt nu 3300gr @ Juudje, fijn om te weten dat borsten slap blijven. Vind het trouwens nog wel erg vemoeiend hoor, 2 kids thuis, pffff, eigenlijk geen tijd om te douchen ofzo. Maar dat komt vast snel weer goed. Jij nog steeds pijn, niet leuk, hopelijk toch snel over. Had trouwens over je gedroomd, jullie hadden heel groot huis, in U vorm, en wij bleven logeren @ Alice, ochjee, jammer dat het niet is doorgezet.
gabbel: succccccces juud: beterschap. en nee, Volvo was niet van trouwfoto... daar staat onze klassieker Mercedes op.. die gaat niet weg! smallie: dat is mooi gewicht... was ook geboortegewicht toch ongeveer? En dat het vermoeiend is 2 kleintjes in huis.. dat is het zeker. Weet het nog van vroegah.. 2 kleintjes van mezelf, en dan ook nog oppas2ling van 1 jaar erbij die paar keer per week bleven slapen... zag er altijd erggg charming uit hahaha.
@gaby toch succes!! hoop dat je de baan WEL krijg want als je het ook natuurlijk goed voor de zelfverzekedheid en eventjes geld verdienen ergens anders voordat je daadwerkelijk dat ander ga doen dat je vee leuker lijkt @Juud..toch weet ik dat je helemaal gelijk heb.. het zijn maar statistieken.. en vanaf week 28 in de zwangerschap zijn ze al bezig met ...ze is te klein...en ik weet ook dat dat lijntje op en neer zal bljven gaan en moet dat ook mezelf gaan beschermen.. de mevrouw achter de weegschaal vroeg of ik wou wachten op wijk vpk en ik dacht nog heel even eigenlijk van.. NEE... maar was toch benieuwd wat ze te zeggen hadden. ik luister in ieder geval niet meer naar ze.!!! ze hebben allemaal wat anders te melden.. dus daar word je niet wijzer van. @ongesteldheid.. begint hier ook te koekeloeren... gisteren al raar gevoel in buik (voor het chinese eten ) en vanochtend bruinverlies.. dus ben benieuwd wanneer het echt doorbreekt! @Eva heeft van 23.30 tot 5.00 geslapen en dan weer van 5.45 tot 8.45. ik was voor haar wakker.. hihi das een eerst.. ik heb haar heerlijk rustig uit haar bedje mogen halen.. geen gehuil.. leeker kroelen op de kussen tijdens aankleden ipv zij huilen.. Oh ik vind haar zo een schatje met haar lachje.. ik heb met haar wel een half uur gespeelt vanochtend. ze vind het leuk als ik met de knuffelbeertje rattel (belletje in hoofd) en met beertje op de neus kusje geef.. dan gaat ze lachen. heb ook met haar gekletst. komt steeds meer geluidjes uit Eva.. ps. Pixman laten slapen omdat het geen nut had.. hahaha om 5.00 en dan weer om 8.45 tja.. het komt nog wel en dan als verrassing een keer...
Hoi meisjes, @ Gabbel: succes! @ Juud; doe maar lekker rustig aan vandaag meis....hopelijk brengen koolbladeren vandaag ook wat verlichting! @ Pix; het is fijn dat er een cb is waar je kunt wegen en meten, maar soms word je gek van die lui (hier wordt het cb dan ook consternatiebureau genoemd ) Jij als mama van Eva ziet het toch het beste hoe je meisje het doet en als er een stijgende lijn is, is het toch prima. Het ene kindje groeit nu eenmaal harder dan het andere kindje en Eva is gewoon een heel fijn poppetje. @ Small; meisje doet het goed op borstvoeding....fijn ! @ Alice: ik hoop voor je dat het snel gaat doorzetten...dikke knuf! Hier groeit pukkie niet zo heel hard, ze is niet zo'n veelvraat. We hebben afgelopen maandag een weegschaal gehaald, omdat ik naast de fv ook langszaam de bv wilde afbouwen. Kunnen we in de gaten houden of ze nu wel groeit. Nu heb ik niet veel bv meer, dus ze krijgt voornamelijk fles. Toen we haar dinsdag wogen was ze 80 gram aangekomen, gisteren maar 10 gram en vandaag maar 20 gram. Gisteren was er iemand van het cb en zij zei dat ze ongeveer 150 gram in de week moet groeien en met twee weken terug moet zijn op haar geboortegewicht. Helaas zit daar nou net het probleem...haar geboortegewicht was 3810, maar de volgende dag aan de haak van de kraamverzorgster en die van de verloskundige woog ze ongeveer 270 gram minder. Waarschijnlijk klopte de weegschaal in het ziekenhuis niet. We gaan ervan uit dat ze ongeveer 3660 gram woog bij haar geboorte. Nu woog ze vanmorgen 3510 gram, dus ik denk niet dat ze maandag haar geboortegewicht redt. Nou goed....we zien wel. Ze doet het verder prima...goeie natte luiers en regelmatig een poepluier, dus ik maak me er maar niet te druk om. Zo en nu even eten.....kinderen worden straks door opa en oma gehaald, ze gaan lekker naar een binnenspeeltuin in de buurt.
@pippa, zo wel slim om weegschaal te halen. Kun je het zelf ook wat in de gaten houden. En met 80, 20 en 10 zit ze al op 110, komt vast goed! En idd zolang ze goed plast, poept en vrolijk is dan is het toch prima! Zo meisje heeft geslapen van ongeveer 21.45- 9.00 vanochtend! het is echt zo'n slaapkopje! is ook wel weer makkelijk, heb genoeg tijd voor huishouden en zo. En als ze wakker is, is ze echt wakker dus kan ik optimaal van haar genieten. Pix, fijne nacht dus gehad. lekker! gabbel, hoe is gesprek gegaan? Voor iedereen een dikke knuffel!
Ik hou niet zoveel rekening meer met CB. MIjn jongste zoon vonden ze met 3 jaar nog te licht... toen kind eten ontdekte was die te zwaar... was eigenlijk nooit goed zolang kind lekker reageert, voldoende plas en poepluiers heeft en het gewoon goed doet... dan is het toch prima?
ja ik denk ook dat ik nu klaar mee ben met cb en wegen en meten. denk na volgende week dat ik alleen voor de prikken kom en dan niet meer elk week 'a '2 weken langs ga maar elk maand.. gewoon voor eigen nieuwschierigheid.. die stomme muts van gisteren zei nog toen we weg gingen.. we moeten die kleintje goed in de gaten houden.. en ik dacht nog.. 'rot op mens' ik moet toch volgende week daarheen voor prikken en dan ga ze haar wegen weer.. en als ze weer zo een langzaam groei heeft dan bel ik lactatiedeskundige. Maar ik heb zelf vermoeden dat eva zo slecht heeft gedronken afgelopen week omdat ik ongesteld aan het worden ben. Met dat 'maar' een borst telkens drinken .. en natuurlijk door 'te weinig'voedingen op aanraden van cb. dus als ik nu weer van 7 voedingen uitga ipv 6 dan zou het goed moeten komen.. vind ik! heb net weer heerlijk met haar zitten kletsen en nu 'zit' (rechtop liggen) ze naast me op de bank te slapen..
Pix, vond je ticker zo leuk, heb hem gepikt. Hoop dat je dat niet erg vindt.... Over cb, bij mij zei die vrouw met de intake dat ze alleen maar advies geven, en ik daar mee moet doen wat ik zelf wil En dat vind ik een heel goed plan!
ja ik vind heel erg nrg !!(inmiddels kunnen we je al debbie weer noemen omdat debsje niet meer hier langs komt zo vaak meer.. ) WAAR BEN JE DEBSJE?? ..kom even vertellen hoe het met jullie gaan.. we horen helemaal niks meer en zijn allemaal zo erg benieuwd naar je Emily grapje NRG.. is toch mooi banner !!