Aangezien ik niet op mijn temp vertrouw, heb ik geen idee wanneer ik mijn eisprong heb gehad deze ronde want ik heb niet de eisprongpijn gehad die ik de vorige rondes wel heb gehad. Voordeel is dat ik ook geen zere boobs heb Nu ik een ronde geen hormonen gebruik merk ik watvoor klachten ik ervan krijg. Omdat ik een vrij constante cyclus heb, ga ik gewoon uit van 28 dagen en blijft mijn WOD wel gelijk.
@ Lau; wat lief van je mannetje!! Veel plezier. @ Small; tjee jij moet idd slagroom hebben zeg....lekker hoor kleine meid al boven geboortegewicht. Hier vanmorgen de zorglijn gebeld...Pukkie was iets afgevallen t.o.v. gisteren. Ze drinkt sowieso niet veel, ze zit zo ongeveer voor zover ik het kan schatten nog 200 gram onder haar geboortegewicht. Advies was hypoallergeen voeding omdat dit beter is voor overgangsfase van borst naar fles en wat lichter verteerbaar en andere speen (kleiner gat). Kijken of het hier beter mee gaat, verder doet ze het prima, dus ben niet echt bezorgd. @ Lim; 't lijkt me zo gek als je kind klaar is op de basisschool.....weer een stukje verder loslaten. Wel grappig dat je nu ook nog een kleintje hebt die overal nog aan moet beginnen. Kun je alles nog een keer helemaal meemaken....prachtig toch! @ Juud; beterschap voor de hele ziekenboeg! Verder iedereen dikke knuf......ik ga even een bakkie thee zetten!
@lau wow ..wat leuk verrassing.. geniet van je mini vacation @pippa wat vervelend dat britt afgevallen is. hoop dat ze het snel beter doet op de kv dan. @nrg.. zou je man geen bezwaar hebben tegen douche foto op internet?... pixman namelijk wel. @me.. er loopt sinds een week een ander pixie rond op de forum (pixie76) en dit vind ik niet leuk!!!!!! ze ondertekend haar berichten ook als pixie ik heb haar pb met verzoek op naam verandering gestuurd.. hopelijk heeft ze er begrip voor
Pix, vind je het niet fijn om een lactatiekundige te vragen? Toen ik zo met de voedingen van Milan bezig was heb ik dat ook gedaan en vond t echt heel fijn. Die mensen hebben er echt verstand van.
@ Giegje, bedankt, ja leuke jasje heh, leuk dezelfde @ Pip, ja moet wel slagroom zijn hier, Lonneke drinkt niet echt lang, maar misschien krijgt ze veel binnen, is per keer maar 1 borst en meestal maar 12 min en ze is klaar. Niet fijn dat kleine meid is afgevallen hopelijk helpt de nieuwe voeding, fijn dat zo'n zorglijn bestaat trouwens
ik geef het deze week nog en volgende week ga ik bellen als ik het nog nodig vind. als haar groei goed gaat dan blijf ik gewoon nog even door voeden zoas ik vandaag doe. is ook goed alleen weer even wennen. eva's ritme is wel helemaal gek momenteel.. ineens is het allemaal anders.. maar nietdoor het voeden want dat doe ik pas sinds vandaag.. mar begon gisteren ineens anders te gaan.. bijv. slapn wanneer ze nooit slaapt.. wakker zijn en willen spelen voor het voeden en niet na het voeden zoals het was... wakker wanneer ze sliep en slapen wanneer ze wakker was.. bizar!!kijk wel hoe het vanavond ook gaat.. misschien met de sprong te maken???
so, even uit de son hoor! @bow: hoe liefmooi was je neefje?? en wat leuk, schommelstoel in beebkamer! smelt! @gieg: ha, spannend en gek of niet, een ronde zonder meds en iui! merkte jij veel van die pure dan? ik heb t gevoel of ik er nix van merk.. nou maar hopen dat mn ei(eren!) dat wel doet/n! @pix: tjah, er zijn van sommige namen meerdere he, ik zag laatst ook een elke84, en er is ook een gaby1986 ofso.. zolang jullie elkaar niet tegen komen is t niet zo erg lijkt me? maar als je in tzelfde topic schrijft ist wel verwarrend! @lau: wat een gave verrassing zeg!!!!!!! GENIET, dat heb je zo verdiend! @gabbel: hoe was je solli? en het is wel scherp opgemerkt van je, dat bij mij elke ronde langer er meer inhakt. knuf! wij rijden trouwens maan of dins weer trug, dan even lekker samen thuis en dan nog weekje bergen aan zeeeej (maar eerst iui ) hoest met jouw huisje nu? al aan t denken en dromen van hoe in te richten en zo? @smallie: fijn dat zo goed gaat met lonnelief! @rest: nogmaals sorriieie ben niet zo bij, komt thuis wel weer. @iedereen....BISOUX!
@ Klingel: Ik vind deze ronde totaal niet spannend, omdat ik er weinig tot geen hoop op heb dat ik zwanger wordt zonder toeters en bellen. Wel vind ik het fijn om even geen meds te gebruiken omdat ik daar duidelijk wel veel last van heb. Sowieso reageer ik vaak heftig qua bijwerkingen met medicijnen en ik heb met de Puregon en Pregnyl veel meer eipijn enzo en stemmingswisselingen met opvliegers. Wanneer moet je heen voor een follikelmeting?
daarom vind ik het frustrerend..kwam elkaar tegen in een topic en iemand reageerde op de persoon als pixi... en dan kunnen andere denken ook dat ze mij bedoelen.. was ook een discussie topic.. vandaar!!!
meiden ik duik zo dadelijk mijn bedje in morgen zal ik hier niet te vinden zijn voor dat het avond is. slaap lekker meiden o en voor degene die zei dat ik een party beest ben: dit is nog maar het eerste feestje in augustus heb ik er nog 3 en in september nog een huwelijk ik feest dus nog even vrolijk door
veel plezier morgen zuurtje ff nieuwe foto beeb op mmm gezet. verder is het rustig hier he? debsel: ik mis je!!!!
Goedemorgen meiden! Heb even paar dagen niets gepost. Was flink druk op het werk. Manager heeft nu 3 weken vakantie. Moet dus alles draaiende houden en aansturen. Superleuk om te doen! En nee ik maak me niet te druk, vertrek gewoon 2 uur eerder naar huis. Nog 5 weken werken en dan verlof! ieehhhhh wat gaat dat hard!!! Verder wel leuk gesprek gehad met manager.. wil straks als ik terug kom van verlof andere functie inneem omdat ik daar meer controle over heb dan de persoon die er nu zit. Moeten even kijken hoe of wat. Wil de werkzaamheden die ik nu heb ook niet (allemaal) kwijt! En ga natuurlijk 1 dag minder werken. Even kijken wat we doen dus! Maar dat komt wel met beoordelingsgesprek/functioneringsgesprek in december! @liefwinkel.nl: er is sale. Supervoordelig die kleertjes bestellen! Krijg hele bult binnen. Zit echt superschattig spul bij!! @rest: dikke knuf voor jullie allemaal @banner: blijf het onwerkelijk vinden dat ik al zo 'ver' ben... Werd er vannacht nog wakker van. Zo van: IEKS nog 10 weken tot beeb er is! man die tijd vliegt!
nou idd natjes, nog maar 5 weken wat snel ! als jij verlof heb gaan wij verhuizen Nou laat ronde 16 maar komen zeg! Dit ga ook weer een hele lange ronde worden.. Want als ik pas na de fer. arts ga dan ga ik pas beginnen met spuiten, dus dan pas op dag 20 ofzo..
morgen meisjes @ Gabbeltje, vedorie je temp was zo mooi, grrrr @ Natjes, dat klinkt goed, spannend als je weer gaat werken, maar straks eerst verlof en beebje @ Zuurtje, tjee wat heb je veel feesten zeg. @ Remmie, had je mei tai opgezocht, heb je hem gekocht of zelf gemaakt? ik ga denk ik aan mijn moeder vragen of ze tijd heft om hem te maken... ze gaan bijna op vakantie
small. me temp daar ga ik toch al helemaal niet meer vanuit.. Vorige keer had ik ook zo'n mooie dip, mja die betekende ook niks hoest met jou ? goed geslapen ?
slapen ging redelijk goed, maar na laatste keer wakker even mega hoofdpijn, niet fijn. Gister ws wel even fijn, Marije bij oma spelen, had tijd over ha ha, was wel even wennen. Vanmiddag kraamfeest van neefje Jan