En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemiddag

Hier weer eens ouderwets lekker uitgeslapen, was er vanochtend wel even uit om iets te eten maar daarna weer lekker verder geslapen. Gisteravond verjaardag gehad, had er helemaal geen zin in maar het was heel erg gezellig.

@gabbel, allereerst dikke knuffel voor jou! Wat een K*tzooi is het ook he. Hoop dat de pijn ondertussen wat geminderd is

@klingel, haaaai lekker aan het genieten in de son?? Lekkurrrr. Enne jij hebt ook altijd zulke leuke cliffhangers, eerst al over werk en dan vervolgens wéééééken niet op mmm komen en nu over huwelijk. Je moet ons niet zo lang in spanning laten zitten.;):p

@cin, joe ook lekker aan het genieten in de son?? ;) Goed zo, straks zwang weer terug! Hoe was Bruce???

@tisch, beeb gevoeld?? Leuk, hihi ik wist toen ook niet zeker of het beeb was of een zenuwtrekje, achteraf was het beeb, dus kan heel goed!!!

Iedereen dikke knuffel

Ik ga nu eerst buurtjes even uitzwaaien voor vakantie.

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    besjoer

eindelijk is het droog buiten hoeraa.. wel fijn nu vakantie begonnen is voor kids.
    straks ff boodschapjes doen..beebje lekker mee in draagdoek, wat een uitvinding... heel wat beter dan die draagzakken die ik bij andere kids had... je voelt der niet eens hangen in draagdoek.

balen gabbel dat ongi gekomen is.. maar je had het al verwacht he.

taaaataatataaaaaaaaaaaa tataaaaaaatataaaaaaaaaaaaaa ( weddingmars)... go klingel go!!!

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ja ik wou nog even wachten ermee kijken of het wel weer goed kwam maar ga toch mandag bellen voor recept.
    als ik over paar weken moet gaan kolven op mijn werk dan wil ik wel dat het goed gaat.

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ja van half 1 tot 5 en dan weer van 6 - 8.30 :D

nu ben ik nieuwschierig geworden.. moet dus tot dinsdag wachten he ;)

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hier was het ook zo in het begin.. we hebben eva in de wandelwagenwieg in de box gedaan en de radio / tv aan gezet.

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    lim ..welke draagdoek heb je?

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    een oranje van draagdoek.nl

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hallo meiden,

Heb even vluchtig bijgelzen. Kan eindelijk even tijd voor mezelf maken.

Knuff voor Gabbel! En voor alle meiden met slaaptekortjes en andere verdrietjes.

Hier is de hoofdpijn - die ik sinds woensdag onafgebroken had - eindelijk iets gezakt, maar nog niet volledig weg... Siem is zeeeeeer verkouden en had vrijdag koorts erbij. Nu gaat het redelijk. Hij is net in bad geweest en kwam er echt rillend uit. Nu slaapt hij. Femke is in oude doen, dat scheelt een hoop. Ze heeft ook al 3 dagen achter elkaar gepoept! Terwijl ze voorheen maar 1x per week poepte. Kan als oorzaak hebben dat ze nu 1x FV per dag krijgt.

Ja, ik ben aan het afbouwen. Meer daarover straks, in mijn dagboek op MMM.

Iedereen een heel fijne zondag. Het weer is goed. Grote man is nu in Maastricht naar een Honda VFR 800 (motor) aan het kijken. Hoop dat het wat is! Gaan we binnekort eens cruisen (handig, als Femke flesjes krijgt...)

Tot morgen!

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hallo juud.. blij dat het ietsjes beter gaat met je. wat zielig van siem.. hopelijk hij ook snel beter.
    gelukkig is Femke een engeltje :D
    femke maar 1 x per week poepen? Eva poept max 3 dagen niet.. en als dat gebeurt dan haalt ze het in met 3 poepluiers in een dag!! hahaha..

ben benieuwd naar het afbouwen! doet het je goed?
    hoop het wel!

jullie gaan er weer aan beginnen.. motoren.. sunday cruise!!! :D
    hoop dat het wat word met de motor die grote man aan het kijken is.

*knuf*

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Lees MMM maar Pix, dan weet je hoe ik me nu voel :D

Gaat nog wel 20 dagen duren, want moet langzaam afbouwen.

Door hoofdpijn durf ik nog geen dag met je af te spreken. Nu Siem ook nog ziek is, helemaal onzeker. Ik bel je dus als ik meer weet.

Hoofdpijn overigens van ontsteking, vermoeidheid en cyclus die op gang aan het komen is. Zal blij zijn als ik rust helemaal terug heb.

Knuff voor Eva (cadeautje voor haar ligt klaar...)

Liefs Juud

@all: nogmaals knuff en tot morgen!

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Fijn hè, die draagdoeken. Ben ook verslaafd! Siem in buggy, Femke in doek. Voor mij geen duo-wagen die veel te breed of te lang is.

Nu echt weg!

12. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Pixie: Gelukkig krijgt ze wel meer voeding dan die 30cc die je kolfde. Ik begreep even dat je nooit meer dan dat kolfde.
    Door de pijn die ik had maakte mijn lichaam geen of weinig voeding aan, waardoor ik meteen daaraan moest denken.

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey meiden

14. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Haaaaaaai!
    Kling: ja dahaaaag, ben echt nog niet terug, zit nog lekker in Toscane. Ben benieuwd naar trouwverhaal. Of niet-trouwverhaal natuurlijk.

Wat wordt er weinig geklept trouwens vandaag, echt zo zondag zeker?
    Hier superveel gedaan vandaag en morgen lekker naar Florence. Even geen luchtbed maar een echt bed. Luchtbed is lek trouwens maar da's een ander verhaal, hihi.
    Ook hier trouwens veel gefilosofeer over kinderen en relatie... Morgen alweer 30... Vorig jaar was ik er nog van overtuigd nu een kind te hebben of op z'n minst zwanger te zijn. Dat dat voor meer mensen zo geldt was ooit geruststellend, nu niet meer :(
    Gets Kling, dat gefilosofeer van jou is besmettelijk denk ik. En die arme busmeisjes maar worstelen met die verhalen ;)
    Dikke knuf voor iedereen!

@Bow: Bruce was supergaaf! Concert duurde bijna 3 uur en verbazingwekkend dat een man van 60 (!) er zo'n feestje van kan maken. De avond er op zagen we nog een deel van de band 'in het wild'. Ik weet niet wat Cinman leuker vond. ;)

Meiden, sorry voor weer een egoverhaal, heb echt gelezen over voedingen van Pix en ritjes van Tisch en badjes van Pipppa-beeb!

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    slaap lekker meiden

16. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Cin gefeliciteerd met je verjaardag meid!!!!!!!!
    Geniet nog lekker van je vakantie!

Me, gaat niet goed :( zo het ziekenhuis bellen en ff bloed checken..
    Heb zo'n vreselijk pijn aan me buik en rug, ben nu ook aan het overgeven :(
    Ik word s'nachts ook wakker van de pijn gewoon..
    Hoop echt niet dat de crohn oplaait want dan moet ik het zwanger worden op een laag pitje zetten :(

Ik ga weer op me bed liggen..

Fijne dag iedereen

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @cin Wat leuk voor cinman !! En je niet gek laten maken met je gedachtes hé..

@klingel benieuwd naar je verhaal

@juud afbouwen dus..

@gabbel hoop niet dat het de crohn is.. en wel naar het ziekenhuis bellen hé..

@me benieuwd of ze vanmiddag nog suiker en eiwitten vinden in mijn urine en hoe het met het bloed staat!

@rest goedemorgen!!

18. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    morgen meisjes

ben even op,m dus geen mega ractie

@ Cin, gefeli met verjaardag
    @ Gabbel, ojee, hopelijk niet Chron die weer oplaait

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Juudje, hier gister ook 1e flesje

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    gefeliciteerd !!!!

Hiep hiep hoera, er is er eentje jarig!

Cin, een fijne dag toegewenst!

Snap het gefilosofeer van jullie meiden erg goed. Zou ik ook hebben, denk ik. Ik bedoel, ik vond het broekloeren zooo spannend, maar als je dat na ruim een jaar nog steeds doet, is de lol er echt vanaf. En dat je dan over je relatie gaat nadenken en zo...
    Waarom :( is de wereld zo oneerlijk...

Dikke knuff!

Deel Deze Pagina