Welke draagdoek heb jij Lim? Ik heb de minimonkey, en krijg vandaag een van draagdoek.nl binnen die ik op marktplaats heb gekocht.
Gabbel: succes meid. Ik duim voor niet het ergste nieuws. Nai: ik hoop dat alles goed is vandaag Zuurtje: hoe was feestje? Small: hoe pakt ze de FV? Me: ik tuur naar de telefoon, want neefje/nichtje van Siem en Femke komt nu toch wel erg dicht bij... Tevens weer erg close bij borstontsteking, want boobies hebben best moeite met afbouwen...
Goeiemorgen!!! Cinn, heppie bursdeeeeeeeej, dikke smakkerd en knuffel voor jou!!! Waarom worden altijd de leuke lekke luchtbedverhalen achterwege gelaten ??? Nai, succes vanmiddag, ben ook benieuwd!! Gabbel, ow jee, bah wat een narigheid. Knuff voor joe!
Vraagje, Als ik smorgens wakker word heb ik nu altijd zulke zere handen. Wat is dat? Vocht?? Heb ook eerder doof gevoel in mijn handen.
ze pakt de fles hartstikke goed, had bij Marije Difrax flessen, maar heb nu fles uit pakket gepakt van Avent, omdat ie meer op borst/tepel lijkt niet fijn dat er weer ontsteking loert voor je. hier wel beetje gevoelig, maar Lonneke drinkr nog niet zo veel als Femke, alleen nog wel vaker
Bow: naar hè, dat dove gevoel. Kaart het wel even aan bij VK volgende keer. Maar kan in principe geen kwaad. Lau: hoe was idd Barcelona?! Small: Femke krijgt nu 150 cc/5 in 2 etappes (kreeg BV ook in 2 etappes) Maar uit flesje (Avent) drinkt ze veel sneller dan aan borst. Daarom heeft ze wel wat moeite met krampjes en zo... Maar verder gaat het goed. Borstontsteking weet ik nu goed hoe ik dat moet voorkomen, hoop ik. Maar ja, 15 uur BV, 19 uur FV, 23 uur BV en dan pas weer 7.00 uur BV... Dat betekent dat er vanaf 15.00 uur steeds 8 uur tussen zit. En daar waren boobies 's nachts aan gewend, maar nu ook overdag, da's wat veel voor ze... Heb al om tips gevraagd in BV-forum...
HIEP HIEP HOEREEEEE!! Cin is jarig Van harte gefeliciteerd! @gab: sterkte meid. Pfff wat maakt je lijfje het je soms heel moeilijk eeh. @nai: je werkt toch al minder? Hoe bevalt het je eingelijk? @me: beeb zeker weten gevoeld. Gisteren weer en het is best grappig ghehe. Het klussen hier vordert niet echt. Tischman heeft veel stress mbt werk. Tis klote en uitbesteden kost alleen maar extra geld. Ik stond laatst ook laminaat te zagen met decoupeer en te leggen. Nou voelde het wel even in rug die avond. (Ik probeer pippa na te doen ). Scriptie ligt op de loer. Ben even de weg kwijt . HELLUUPP Gelukkig vroeg wakker. Ga zo douchen en dan richting Ikea en vanmiddag scriptie. Klussen komt eind van de week wel weer.
goedemorgen meiden Cin GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG gabbel ik hoop dat het niet de crohn is die terug de kop opsteekt Feestje zaterdag was heel leuk, zoontje is enorm verwend
@Cin VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG @juud hopelijk gaan je boobs er snel aanwennen om af te bouwen!! @bowen vocht inderdaad.. @tisch ik hoef nog maar 9 dagen te werken en dan verlof !! 2 uur minder is echt een aanrader voor de laatste weken @zuurtje leuke verjaardag geweest dus @nrg / small haaaaaj
@Nai: Waaaat? Nog maar 9 dagen. Sjees dat is toch snel gegaan. Owja nu zie ik het weer. Alweer 32 weken zwanger hahaha nog even en dan ben je mama.
ik heb draagdoek van draagdoek.nl... zit heerlijk.. wat ik wel heel funny vind van beebje is dat die zooooo nieuwsgierig is.. dat ze blijft wurmen tot hoofd onbedekt is... en dan gaapt ze maar in het rond hahaha.. ze ligt dus ook anders de draagdoek dan op de plaatjes staat.. niet zo lief weggestopt... Cin.. GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD met je verjaardag!! spannend Juud, neefje/nichtje... Gatver Gabbel... dit had je vorige keer ook toch.. zoveel pijn en overgeven? knuf! Bowen: dat rotgevoel in je handen dat is vocht.. had ik en heb ik trouwens nog steeds een beetje. Voelt beetje reumatisch aan en gaat pas weg als je tig keer je handen open en dicht hebt gedaan. Wat een gedoe zeg, om wat fysio vergoedt te krijgen van ziektekostenverz. met beetje geluk meldt fysio me aan met bepaald nr van de speciale lijst.. dan kan ik 3 maanden behandeld worden.. zo niet.. dan ben ik alweer bijna klaar met fysio want ik heb het geld niet om het zelf te betalen en dan moet ik maar abonnementje nemen bij drogist voor pijnstillers..
Happy happy happy BIRTHDAY!!!! voor cinnnnnn *SMAK* Gaab....ik duim dat het niet Crohn is Nai: spannend vandaag...laat ff weten wat/of ze iets gevonden hebben. Juud: hoe herken je borstontsteking? Ik heb soms dat ik op 1 plek een soort steken in mijn borst voel en als ze drinkt dat het dan lijkt alsof ze het volledige melkkliertje vanaf de basis langzaam eruit zuigt Ik vind het een goeie keuze van je om flesje te doen! Ben ik ook gaan doen (2 weken terug ofzo..) en ik voel me er echt een stuk relaxter bij. Voorheen had ik zo'n stress over of ik wel genoeg melk had dat daardoor juist mijn productie achteruit ging. Kwam ook wel door allerlei andere stress, maar goed. Toen ik me neerlegde bij het af en toe bijvoeden met fles (zo'n 60 cc per dag) ging mijn productie juist weer omhoog. Maar, ik ben flesje gaan doen omdat ik het geklooi niet meer wilde hebben van met bezoek/visite en buiten de deur mijn tieten eruit trekken. Dus ik ben toen gewoon een flesje gaan geven. Nu gaat ze ook iedere maandag even naar oma toe, en dus is flesje dan ook wel handig. Kortom: veel meer vrijheid en rust. Want ook als ze thuis is, is een flesje wel gewoon lekker sneller dan een volledige tiet-sessie Geef nu ongeveer 3 keer borst en 2 keer fles. Laatste keer borst rond 22:00 uur en weer pas om 9:00 uur. Ze staan dan wel op springen, maar dat gaat wel goed. Kling: spannende trouw-verhalen????? Kom op! Waar is die debsje toch mensen...heeft iemand nog wel iets van haar gehoord? MSN? SMS? @pix: mag ik je een tip geven?? Ik weet het; de tips komen je neus uit, maar ik moest ineens ergens aan denken....Nikita sliep vrij snel door. En met doorslapen bedoel ik echt 6/7 uur achter elkaar (nu doet ze er 10). Maar dat kwam deels denk ik ook omdat ze extra goed vol zat. Ik deed de laatste voeding altijd kolven - maar met een kolfapparaat haal je er minder uit dan dat de baby zou doen - en dus vulde ik de rest bij met melk wat ik had ingevroren of met KV. De laatste voeding dus via een fles. Dan weet je zeker dat ze goed vol zit en zou ze zomaar langer kunnen slapen! Bovendien gaf Ramon de laatste fles en had ik dus nog ff mijn handen lekker vrij en goed voor dochter-vader contact. Keertje proberen?? Al is het maar voor 1 keer? Gewoon kijken of ze daar wat langer op slaapt. Is voor jezelf echt een verademing! Verder voor iedereen dikke knuf! Ik moet snel even aan de papierhandel gaan werken. Doeeeiiiiiii