En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dat klinkt als een latente borstontsteking. Het hoeft niet fout te gaan, maar zo begint het wel. Ik heb datzelfe nu weer. Hou het goed in de gaten en masseer eventueel mee, tijdens het voeden.

Ik had geen moeite met voeden tijdens bezoek, maar ging me inderdaad storen aan de tijd die het vergde (een complete tiet-sessie) in combinatie met mijn vermoeidheid...

Nu dus wel enorme stuwing, maar ik neem de tijd voor afbouwen...

@Lim: dat doet Femke ook, zich uit die doek wurmen om rond te kijken. Maar na half uurtje is ze echt vertrokken...

@Debs: inderdaad meis. Laat eens wat horen!

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @debs hopelijk gaat alles goed met jou de kleine en daaf..
    Ik begin wel een beetje ongerust te worden eigenlijk..

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @juud, slim van je om af te bouwen. goed en knap van je dat je gevoel volgt!
    @Small, fijn dat Lonneke goed uit de fles drinkt.
    @Lim, ziet er vast grappig uit met beeb zo in de draagdoek. en wat een gezeik met verzekeringen, dat ze gewoon betalen als iemand het echt nodig heeft de zorg van fysio.
    @Female, knap hoor dat je nog steeds bv geeft! Afgewisseld met flesje krijgt Nikita het beste van allebei :)
    @Bowen, ja is vocht. had ik ook erg veel last van!
    @ Nai, nog maar 9 daagjes werken. Joepie!
    @Nrg, knuffel gewoon omdat het lekker gaat met je!
    @ gabbel, knuffel voor jou!
    @Tischm niet te druk met klussen en zo he. Denk aan jezelf!
    @ Zuurtje, fijn dat feestje zo geslaagd was!
    @ik, vandaag lekker dagje in de tuin. De zon blijft me maar roepen, heel vervelend :)

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    kan iemand Debs anders sms-en? dan weten we het meteen.

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Meestal is het na 2 keer goed drinken door Nikita wel weer weg...maar voel het wel 2 keer per maand ofzo..Ja, bij mij duurt een complete sessie echt een uur (inclusief boertje dan) omdat nikita het gewoon erg fijn vindt om te knuffelen en vrij snel in slaapt valt na de eerste paar minuten, of ze gaat liggen tutten. Tuttebel :)

Gaat de stuwing wel weg tijdens het drinken of blijf je het houden?

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik heb haar nummer niet :(

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ik had nog wel eind vorige week lief kaartje van der gehad.

denk dat ze heel veel te verwerken heeft

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Gieg had debs sms gestuurd van de week.. Met emily gaat het harstikke goed. .. alleen heeft Debs zelf beetje moeite het juiste ritme te vinden... zogauw ze dat gevonden heeft komt ze weer wat vaker online.

heb ff hart gelucht op mmm

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    zo ik had alles gelezen en toen moest ik voeden en hopelijk ben ik het niet allemaal kwijt nu.
    @cin HAPPY BIRTHDAY!!!!! heb je een leuke dag tot nu toe.. cadeautjes?

@gaby.. het zit je niet mee he meis. ik hoop toch echt dat het niet je crohn is.. dat zo ZEER KLOTE zijn!!! als je nu weer het op laag pitje moet gaan houden.

@lautje... heb het op mmm gelezen.. LEUK weekendje weg zeg..
    hebt je zeker goed gedaan of niet?

@zuurtje.. leuk feest gehouden zaterdag?

@lim gelezen op mmm.. reactie daar

@fem goed tip.. heb er idd wel over nagedacht om de fles te geven als laatste voeding..
    vannacht heeft ze van 00.00 tot 5.30 geslapen dus ze rekt het steeds langer uit zelf.. ik heb er zelf geen probleem mee dat ze om 5.00 meld hoor.. alleen als ze daarna niet meer wil slapen ;) maar dat doet ze over het algemeen wel. als ik ga werken hoop ik dat ze wel tot 6.00 uithoudt.. want mijn dienst is om 7.45 dus als ik bijv. om 6.00 haar kan voeden ipv 5.00 dan kan ik gelijk mijn ochtend ritueel doen :D en niet balen dat ik te veel tijd hebt (wachten) voordat ik naar mijn werk moet.

@juud hoe gaat het met siem? en met jou.. is goed trouwens dat je pas komt als jullie helemaal weer beter zijn.

@nai wat gaat het hard. nog maar 9 werk dagen en dan heb je verlof..

@tisch wat ben jij aan het klussen?

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hier gaat het weer lekker.. eva happy, slaapt weer goed, drinkt ook goed.. heeft heerlijk lachbekkie en erg nieuwschierig vna d'r omgeving!!

11. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
  12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nrg ik mag je groeicurve niet zien
    ik heb het als plaatje opgeslaan en op imageshack laten hosten. misschien ook goed idee voor jou..
    wel elke keer aanpassen en opnieuw opslaan en uploaden en dan in onderschrift alleen het nummer van plaatje veranderen.
    leuk de draag doek.. denk dat ik misschien ook een moet kopen. babybjorn is toch niet voor mij geschikt

13. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Haiii meiden..

Pfff vanmorgen even bloedprikken, heb ander half uur moeten wachten :S
    Ik krijg donderdag de uitslag dan belt de dokter mij, mocht het helemaal mis zijn in me bloed word ik sowieso eerder gebelt..

Vriendinnetje van me belde net , ze wil de kinderen laten dopen als de kleinste is geboren en nu ben ik gevraagt als petetante :D
    Echt super gaaf!!!

Ik ga weer even op bed liggen, fijne dag iedereen

14. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Haai meisjes,

Cin; Happy birthday!!

Small en Juud; allebei bv aan het afbouwen!?! Goed, dat je doet waar je je goed bij voelt Small.
    Juud; ik wilde dat ik het drie maanden vol had kunnen houden! Vind het super van je! Wel balen dat je zo op de valreep weer tegen een borstontsteking aanzit.

Gabbel; ik hoop dat het meevalt Gabbeltje en dat je je snel weer wat beter voelt..dikke knuf!

Bow; klinkt idd als vocht! Rotgevoel he?

Lau; ga zo ff lezen op mmm

Tisch: zeg wijffie....doe jij even een beetje rustig aan :p!

Zuurtje; fijn dat het zo leuk was zaterdag!

Nai; wauw...al bijna verlof, wat is dat snel gegaan zeg!

Hier beetje brak van het genachtbraak van ons prinsesje, ze heeft na de laatste voeding duidelijk last van kramp. Ik voel er eigenlijk weinig voor om er iets voor te geven...cinababy schijnt later voor klachten te kunnen zorgen (verstopping) en venkelthee zijn de meningen ook over verdeeld. Ik kijk het nog even aan...las wel iets over rooibosthee, misschien dat dan maar proberen als het erg lang duurt. Ik weet dat het erbij hoort en dat het vanzelf overgaat, maar vind het zo zielig voor d'r.
    Verder is ze supermakkelijk...echt genieten dus. Fv gaat steeds beter, ze drinkt wat meer en groeit gestaag.

15. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Gabbel Peettante....wat een eer! Gaaf meid! :)

16. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Thanx, je bent een lieverd!
    Knuffel terug :)

17. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Pix, wat fijn dat het beter gaat hey! Ben heel blij voor je!
    Zal die groeicurve inderdaad ff als plaatje doen.

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    idd zijn er veel die zeggen dat venkelthee zelf de krampen wel juist geven..
    maar je heb wel een product ook.. babyfen (venkeldruppels) die ook voor krampen, opgeblazen gevoel, winderigheid is..
    snap dat je niet zo happig op middeltjes ben maar als het echt te erg word zo ik we wat daaraan doen.. Eva stopt met huilen bijna gelijk als ze infacol heeft gekregen. al moet ze wel huilen als de windjes weer eruit komen (beter dan constant huilen)

19. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Gedaan Pix :)

20. natjes

natjes Niet meer actief

@cin: gefeli met je verjaardag!